Lady look

Nerada bych vyvolávala příliš vášnivou debatu nebo někoho naštvala, nicméně přesto všechno mi nedá se nezeptat, jak jste spokojeni s výsledkem voleb? Přestože se všude píše a říká, že je stejně jedno, kdo bude prezidentem, protože prezident republiky nemá příliš velké pravomoce, já si myslím opak. Nedávno nám zrovna pan Klaus dokázal, co všechno je z této funkce možné pos…t. Co mě ovšem na výsledku těchto voleb děsí nejvíce, je fakt, koho opravdu lidé chtějí vidět na Hradě a jak přemýšlejí. Tato volba je pro mě velkým krokem zpět do minulosti a velkým zklamáním. Přicházím o iluzi i naději, jsem zklamaná.
Hanka 

Hanka:
Boots Zara
Tights Forever 21
Skirt and coat Zara
Bag LV
Hat HM
Top Zara
Bracelet Bechick.com

152 thoughts on “Lady look

  1. 28 Led on 2013 at 0.04

    Jsi krásná 🙂 sluší ti to 🙂
    ps. nesouhlasím s výsledkama voleb!

  2. 28 Led on 2013 at 0.05

    S výsledky voleb opravdu spokojená nejsem. Je to smutné, ale bohužel to budeme muset přetrpět:(

  3. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.05

    Opět nádhera 🙂 K volbám – pro mě je vítězem Karel!

  4. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.09

    být váma tak tu politiku neřeším …

  5. 28 Led on 2013 at 0.10

    Moc ti to sluší. A z voleb jsem taky hodně zklamaná. Poprvé máme možnost volby prezidenta a ,,my" vybereme toho nejhoršího ze všech. PROČ?!

  6. 28 Led on 2013 at 0.11

    Co se týče voleb, tak mám podobné pocity jako ty… :/ Jinak ti to moc sluší.

  7. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.13

    Velmi pekny outfit 😉 a kedze som slovrnka tak tie vase volby neriesim 😀 u nas doma to aj riesia ale ja sa do politiky nerozumiem 😀

  8. 28 Led on 2013 at 0.16

    Z voleb mi je špatně…když jsem viděla projev Schwarzenbergra s pokorou tak jsem měla slzy v očích. Česko propáslo obrovskou šanci a máme za prezidenta vepřovou hlavu. Jinak odbočím Hani chtěla jsem se zeptat jak máš ty červené coated červené kalhoty ze Zary jak jsi měla v předposledním outfitu..jakou máš velikost těch červených a maskáčových? Já mám ty maskáčové ze Zary vel. 34 a někdy mi je u nich 34 velká někdy akorát tak abych měla představu chtěla bych si je pořídit v černé. Díky a měj se hezky. Jana

  9. 28 Led on 2013 at 0.20

    Nádherný outfit, moc Ti to sluší Hanko. Na úrovni, nepřeplácané, stylové,vkusné luxusní, a zároveň sexy. 🙂 Co se týče voleb, taková superlativa bohužel použít nemohu.. Ada

  10. 28 Led on 2013 at 0.21

    Supr elegantní jako už dlouho ne! A když nebudeš Hani koukat na zprávy, ani nepoznáš, kdo tam sedí, i když jsem taky do poslední chvíle Karlova procenta tlačila očima nahoru. A v zahraničí si asi budou taky klepat na čelo, teda vlastně už asi klepou :/

  11. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.23

    Hani, jednička s hvězdičou, sluší ti to jak nikdy 🙂
    Z voleb jsem taky naštvaná, všichni z mého okolí volili Karla, tak kde vzal Miloš ty hlasy? Zajímalo by mě, co se honilo lidem, kteří ho volili v hlavě…asi nic. Tak snad příště 🙂

  12. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.25

    nuda 🙁

  13. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.38

    Zklamanych nas je vic a nejvic se bojim dalsich voleb. Cela republika bude zase oranzovocervena 🙁 Taky jsem to oplakala a za sveho prezidenta se doopravdy stydim. Pan Schwarzenberg je pro me vyjimecna osobnost, velmi si ho vážím a byla bych pysna mit ho za sveho prezidenta. Barca

  14. Anonymous
    28 Led on 2013 at 0.55

    Krasa,Hani,slusi Vam to moc!
    A volby-smutek,beznadej,propad kamsi hluboko.
    S panem zemanem,zamerne pisu male z,prichazi doba temna a kultura gothajskych salamu a mastnych brad.
    Iv

  15. 28 Led on 2013 at 1.02

    Já jen k outfitu – ty fotky na chodníku jsou moc povedené. Zvláště ta první a poslední fotka je super!

  16. 28 Led on 2013 at 1.05

    Klobouk ti fakt sekne 🙂
    Na volby mám stejný názor..

  17. Anonymous
    28 Led on 2013 at 1.15

    Jak lidé přemýšlejí? No asi tak, když vyděláš 15 tis. (což má drtivá většina), tak si nemůžeš dovolit zvolit Knížepána Karla, který by podporoval další zdražování, zavedení eura, placení školeného. Co on zná z prostředí obyčejného člověka? Vůbec nic.

    K.

  18. Anonymous
    28 Led on 2013 at 1.26

    1) Založení ESM a.s. sídlem v Lucembursku (nadnárodní společnost, funguje i jako „exekutor“):
    Miloš PROTI, Karel PRO

    2) Církevní restituce:
    Miloš PROTI ; Karel PRO

    3) Zavedení Eura (vstup do eurozony):
    Miloš PROTI ; Karel PRO

    4) Zveřejňování mezinárodních smluv:
    Miloš PRO ; Karel PROTI (jako jediný z 9 kandidátů)5)

    Zákon o prokázání nabytí majetku:
    Miloš PRO ; Karel PROTI (jako jediný z 9 kandidátů)

    6) Možnost vlastnictví anonymních akcií:
    Miloš PROTI ; Karel neodpověděl (jako jediný z 9 kandidátů, ostatní PROTI této možnosti)

    7) Výběrová řízení na členy rady ČNB (česká národní banka) :
    Miloš PRO ; Karel PROTI

    Větší pravomoci prezidenta:
    Miloš PROTI ; Karel PRO (jako jediný z 9 kandidátů)

    9) Snížení imunity prezidenta:
    Miloš PRO ; Karel PROTI

    10) Zakázat stavění mešit v ČR (koukněte jak to vypadá ve Francii, Německu):
    Miloš PRO ; Karel PROTI

  19. Anonymous
    28 Led on 2013 at 4.54

    Souhlasím s komentářem výše a jsem upřímně ráda, že vyhrál Miloš Zeman. Myslím, že máme co dělat s tím, jak to tady už vypadá a né ještě vstoupit do eurozóny a stavět mešity!

    K

  20. 28 Led on 2013 at 6.38

    Nereste tu politiku, projevu zdrcnych fanousku karla uz bylo dost. Btw. Taky jsem volila karla, ale co dokaze verejnost, je ncechutne, viz nazory ze emigrujou, apod. Mame zemana, tak se s tim smirte. Ja to respektuji a to je asi to jedine, co muzem delat.

    Outfit se mi moc libi, elegance sama! Ten kabat jsem nikdy neprestala obdivovat. 🙂

  21. 28 Led on 2013 at 6.41

    Hani, sluší ti to. Nejvíc se mi líbí top – ty ramena! Krása.

  22. Anonymous
    28 Led on 2013 at 7.05

    1. byti hulvatem
    Milos: PRO Karel: PROTI

    2. ponizovat a urazet druhe, nejen novinare
    Milos: PRO Karel: PROTI

    3. byti jesitnym a pomstychtivym
    Milos: PRO Karel: PROTI

    4. kourit jednu od druhe a popijet alkohol
    Milos: PRO Karel: PROTI

    5. reprezentovat CR na svetove urovni
    Karel: PRO Milos: PROTI

    PS. prikladate funkci prezidenta vetsi pravomoci nez ma. O vecech jako je prijeti Eura nebo cirkevni restituce rozhoduje vlada, nikoliv prezident.

  23. Anonymous
    28 Led on 2013 at 7.15

    Fakt krásný outfit,,, no a volby,,, to nema cenu komentovat!,,, jen ale nechapu – vsude koho se zeptam nebo co vidim jak na facebooku nebo tady na blogu, tak vsichni jsou proti- tak kde se stala ta chyba???

  24. 28 Led on 2013 at 7.23

    Kua ženské tak ste úplně blbé, nebo co? S prominutím už, fakt. Vstupem do Evropské unie jsme se zavázali mimo jiné také k přijetí eura, tak prostě NECHÁPU, proč se tohle pořád používá jako argument….Ještě nezapomeňte napsat, že je to Rakušák a jeho manželka gestapačka 🙂

    Ano, to euro jde určitě "občůrat" a jeho přijetí se lze teoreticky vyhnout….

    No a nehledě na to, že ty odpovědi pro a proti jsou naprosto neobjektivní, to takto napsat. Každý kandidát k tomu i dal nějaký komentář, který často význam vyjádření až popřel zrovna na to euro měli oba kandidáti víceméně stejný názor, akorát to každej řekl trošku jinak…

    Já jsem teda taky zklamaná, z našeho národa..ale popravdě, už se trošku škodolibě těším, až se Milošek vybarví :))))

    A Hani, jako obvykle ti to moc sluší….ten kabát je fakt neotřelej a krásnej…

  25. 28 Led on 2013 at 7.40

    Krásný outfit, moc Ti to sluší..
    Co se týče voleb, raději se ani nebudu vyjadřovat, jenom jsem se utvrdil v tom, že zvednout kotvy a odstěhovat se z ČR, bylo to nejlepší, co jsem mohl udělat..

  26. 28 Led on 2013 at 7.41

    Ahoj K. 🙂 kdybys sledovala předvolební debaty, tak bys jistě věděla, že pro zavedení eura byli oba dva kandidáti, co víc, pak Zeman byl jasně pro, pan Schwarzenberg říkal, že tato otázka bude aktuální až v horizontu několika let. Jaké zdražování máš konkrétně na mysli?

  27. 28 Led on 2013 at 7.43

    V první řadě nádherný kabát a celý outfit!!! Kabát obdivuju už delší dobu a v každém postu, kdy byl oblečen, mě zaujal.
    Ad volby: zklamaná jsem moc. Je to škoda. Na hradě mohla být elegance a noblesa. Nevím, zda ještě kdy bude taková příležitost…. No, bude tam lidová veselice a nízké pudy. Když jsem se rozhodovala pro Karla, to nejdůležitější pro mě bylo, jakým způsobem vystupuje. Politika si stejně půjde svou cestou, to není to nejdůležitější.
    Mmch všimly/i jste si, jak Zeman vždy začíná každou svoji odpověď nebo i řeč tím, že někoho setře? To je teda úroveň stavět si pozici na ponižování druhých. No, už radši pšt. Naštvala jsem se i tak dost. (Jo a naše rodina nepatří do žádné hight society – viz komentář, že lidé s 15.tisícovým příjmem si nemohou dovolit volit knížete (i když mnozí tomuto argumentu uvěřili).

  28. 28 Led on 2013 at 7.54

    Já jsem taky volila Karla, myslím, že výsledek je především brutální mediální masáž, protože příjde mi, že hrozně rády vytrhávají z kontextu, například to, že Karel označil Beneše za válečného zločince a přitom to tak defakto nebylo, přijetí eura apod….No je to smutné, každopádně je to výsledek řádných demokratických voleb a jak je to potřeba také příjmout..proto se mi také nelíbí jak někteří lidé teď označují Zemana jako svého "neprezidenta". Přesto že ho nemám ráda, je bezesporu inteligentní a třeba překvapí…nedá se nic dělat.

  29. Anonymous
    28 Led on 2013 at 7.59

    Měla asi namysli zdražování plynu, elektřiny, vody, jídla… Zdražovat se bude pořád, to by nesměli korupčníci krást peníze státu. Se podívejte kolem sebe samé lži, podvody. Zeman je pokračovatel Klause!

  30. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.07

    Hanko, sluší vám to, nicméně byste se měly na módním webu držet módy a netahat do toho politiku, protože se to může zvrhnout… ani si nedovedete představit, kam. K základním společenským pravidlům patří, že s neznámými lidmi se nediskutuje o politice, víře, sportu a sexu. Tady by snad prošel ten sport a sex, ale na to ostatní byste měly zapomenout… Ve vaše dobro. 🙂

  31. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.08

    Nejspíš neříkají pravdu, když se jich ptáte.

  32. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.11

    Prosim Hani, odkud mas ten nahrdelnik? Je perfektni. Diky:-)

  33. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.13

    Výsledek voleb mě překvapil a to z toho důvodu kolik lidí kritizovalo Klause kvůli amnestii, psali o něm, že je korupčník, tunelář…
    Zeman=Klaus. Zeman lhal celému národu o Šloufovi! Holky, taky nejsem z bohaté rodiny, ale podle mě by byl lepší prezident Karel, protože ten bojuje za lidská práva (ozval se co se děje v Rusku). Uvidíme za rok jak to bude vypadat. Třeba si Zeman nenechá od Klause do toho kecat.

  34. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.13

    Možná byste udělala lépe, Janičko, kdybyste místo pláče u politických projevů občas něco snědla (nemyslím tím lístek rukoly).

  35. 28 Led on 2013 at 8.19

    spokojená absolutně nejsem a jen mě to utvrdilo v rozhodnutí, že do ČR se už budu vracet jen z nutnosti

  36. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.34

    K zavedení školného – sám Zeman, když měl v listopadu přednášku v Brně na VUT tak se jasně vyjádřil PRO zavedení školného, takže to co tvrdí teď je jen další z jeho lží! Je mi z něj a potažmo z půlky národa velice špatně. Nina

  37. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.37

    Outfit je krasny 🙂
    Co sa tyka volieb, myslim, ze ked opadnu emocie, prestanete to riesit. My, na Slovensku mame prezidenta, ktory klame, porusuje ustavu a je podozrenie, ze neumyselne zabil cloveka .. tak co este dodat? Budte radi, ze mate len Zemana 🙂
    Jana

  38. 28 Led on 2013 at 8.39

    Hanka moc ti to pristane, tá sukňa je top! 🙂

  39. 28 Led on 2013 at 8.40

    Díky za radu:-) ale zeleninu ani nejím:D zeleninový salát je můj úhlavní nepřítel.Knedlíků sním na posezení většinou 5. ráda bych přibrala nicméne jsem už 28 let hubená byla jsem vždy taková a budu taková i těhotná jsem byla hubená a nabrala jsem 7 kg, které jsem nechala v porodnici. Po porodu mám dokonce o několik kg méně než před těhotenstvím. Mateřská je jeden velký kolotoč. Mám to geneticky dané po rodičích můj bratr je to samé a jíme co chceme nikdy jsem se nehlídala co jím, protože mám jídlo ráda a dietu bych držet nedovedla. Nejím 2 hodiny a začne mi být zle od žaludku.

  40. Anonymous
    28 Led on 2013 at 8.53

    Tady jde vidět, že je to všude stejný.

  41. Anonymous
    28 Led on 2013 at 9.02

    Naprostý souhlas. Žiji v Praze, ale 20 let jsem prožila na malém městě. Vím, jak žijí a přemýšlejí obyčejní lidé. Není to vyjímka, ale 90 % – tzv. z ruky do pusy. Pokud Zeman = klaus, pak Karel = Kalousek a mohu pokračovat. K volbám jsem šla zvolit ,,menší zlo" a volila jsem Zemana. S výsledkem jsem spokojená, ale nečekám vyloženě zázraky. Opravdu prezident nezmůže vše. K našim umělcům se nemá cenu cenu ani vyjadřovat. Možná je, proč se za Karla nebyli už v prvním kole? Proč ten náhlý zájem až v kole druhém? Když to byl takový favorit, proč tedy nepřevážila jeho volba už v prvním kole. Zeman je prezidentem obyčejných, chudších a možná bojácnějších lidé. Jsem pevně přesvědčená, že pro ČR udělá mnohem víc, než Karel ,,ministr V ZAHRANIČÍ" 🙂 Pavla

  42. Anonymous
    28 Led on 2013 at 9.08

    Krasny outfit a navyse ti sadne ako uliaty. Vyzeras tu naozaj dobre. A co sa tyka vasich volieb, uz len zakladna funkcia prezidenta- reprezentovat stat navonok i dovnutra. Kto uz preboha takeho Zemana moze povazovat za reprezentativny typ?Nesledujem cesku politicku scenu nejako ale on na mna neposobi, ze by mal na taku funkciu dostatocnu uroven.

  43. Anonymous
    28 Led on 2013 at 9.29

    prvni fotka je moc krasna, hanko…libi se mi kombinace fotek v kabatu a potom i bez, to je pekny napad protoze ty zimni outfity zacinaji byt uz peklo (obecne vsude, zima zima zima…).
    Volby povazuji za velke zklamani a pro nekoho kdo tady psal o nizkych platech a knizepanovi: ja mam zcela prumernou mzdu v jednom z nejhorsich krajich v CR, rodina me financne uz nekolik let nepodporuje a castokrat ziju z ruky do huby…to pro me neni duvod volit lhare, zlodeje a kriveho cloveka plneho zloby a arogance. Nemyslim si ze s prichodem pana zemana se muj zivotni standard nejak zvedne, nebo naopak, ze by se s prichodem knizete nejak snizil – nebudme naivni.

  44. 28 Led on 2013 at 9.31

    Po dlouhé době se mi tvůj outfit opravdu líbí a co se týče voleb, tak to raději nechám odborníkům, ale Miloše jsem nevolila.

  45. Anonymous
    28 Led on 2013 at 9.39

    Glosa doktora Macka:
    Jací opravdu byli a jsou, se ukazuje při projevech sympatizantů poraženého prezidentského kandidáta. Opravdu se projevují jako tolerantní demokraté a vzdělanci?
    Zatím se to – s přihlédnutím ke komentářům v mediích a k debatám na sociálních sítích – opravdu tak nejeví.
    Spíše lze pozorovat skuhrání ukřivděných chlapečků, kteří se navzájem dlouho ujišťovali jak jsou skvělí, silní a báječní, než přišli kluci z vedlejší vesnice a nabančili jim. A tak se alespoň navzájem utěšují, že kdyby se bojovalo podle jejich pravidel a na jejich humnech, byli by skvělí a vyhráli by. A navíc, co je to za vítězství, když ti hoši od vedle mluví jiným dialektem, vrtají se v nose a neumějí se tak svěle plácat po zádech jako oni? A ani ti burani z okolních vesnic jim nepřišli na pomoc!
    Opravdových osobností, kteří jsou nad věcí, je mezi nimi vidět velmi, velice, převelice poskrovnu!
    Ostatním se hroutí svět: ne ten skutečný, ale ten převážně v Praze vysněný a mediálními spanilými jízdami šířený.
    Obávám se ovšem, že se nevrátí do reality a nezačnou tedy každodenně politicky pracovat na alternativním „nezemanovském“ programu, aby s ním příště slavně vyhráli, ale s pravděpodobností hraničící s jistotou se ukřivděně pustí do tradičního českého okopávání nohou protivníka…

    Zdroj: http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Bum-prask-Doktor-Macek-zle-utrel-skuhrajici-fanousky-knizete-260974

  46. Anonymous
    28 Led on 2013 at 9.40

    Moc ti to sluší Hani:) ..Jinak já s výsledky voleb spokojená jsem. Je pravda, že občas hulvátské řeči Zemana taky nemusím, ale jeho názory se mi opravdu zdají rozumnější než Karlovi…Ať už jde o církevní restituce, progresivní daň z příjmu, DPH atd… Samozřejmě, prezident nemá takovou pravomoc, aby se o tyto věci zasadil, ale pořád je může podpořit. Já se momentálně proto nestydím za našeho budoucího prezidenta, ale současného. A myslím si, že Miloš určitě horším prezidentem než Klaus nebude, spíš naopak.:)

  47. 28 Led on 2013 at 9.55

    podobny problem sme riesili u nas ked prezidentske volby vyhral Gasparovic, a nie Radicova. nepoznam nikoho kto ho volil, tak ako mohol vyhrat? nakoniec sme dosli k tomu ze su to hlavne starsi ludia, alebo ludia v rovnakom veku ako ja ale bez VS, resp s pracou za minimalny plat. ( nechcem tym nic naznacovat, ale je to tak)

  48. Anonymous
    28 Led on 2013 at 10.00

    Jeden z najlepších outfitov čo tu boli:) Najviac sa mi páči sukňa, a ten kabát vyzerá najlepšie takto jednoducho skombinovaný
    Dominika

  49. 28 Led on 2013 at 10.00

    Volby byly zklamání, ale je třeba brát to tak, jak to je a nemyslet hned na nejhorší, doufat v to nejlepší a nežvanit o emigraci, jak to umí hodně lidí…. Většinou to bývají ti, co by se nedokopali ani do Německa 🙂

  50. Anonymous
    28 Led on 2013 at 10.10

    Chybou voleb bylo již první kolo.

  51. 28 Led on 2013 at 10.12

    Haničko, tak myslím, že Ti tento styl velice sluší a měla bys v něm pokračovat.. Vypadáš žensky, sexy a elegantně zároveň. Moc se mi líbí doplňky, se kterými si hraješ – náhrdelníky, rukavice i klobouky..To opravdu dodá na dokonalosti. 🙂 Tento styl mě u Tebe moc baví!

    A co se týče výsledků voleb, tak si myslím, že si společnost sama nastavila zrcadlo, protože náš zvolený zástupce odpovídá mentalitě lidí, která zde žije.. Z výsledků bylo patrné, že Karla volila střední a vyšší třída obyvatelstva, žijících ve velkých městech, protože je ztělesněním jakési vyšší životní úrovně, která nabízí nové příležitosti a taky kroky směrem k větší světovosti a za lepšími zítřky.. Bohužel i mnoho těch, kteří by jej potenciálně volili, si uvědomili, že je vlastně součástí vlády, která nefunguje, a díky které se zde děje to, co se děje. Sama osobně si myslím, že mnohdy mohl udělat něco proti těm "velkým vládním sekům", ale neudělal, protože v povzdálí stojí pan Kalousek, kterého taky zuby nehty brání.
    Já jsem volila Karla proto, že nesnáším Zemanův projev, tón hlasu, jeho aroganci, ješitnost a vulgaritu. Příjde mi přízemní, i když ne hloupý, protože se s některými jeho názory i ztotožním.. Ale lidé jej zvolili proto, že je jednak levicově zaměřen (na což většina obyvatelstva slyší), a je podle jejich slov více "lidový" (kdo by nebyl s becherem po ruce 😉 ).

    Musím říct, že jsem také z výsledku voleb velice zklamaná, chtěla jsem lepší zítřky a úroveň a nemám ani jedno. Nicméně musíme výsledky respektovat, tak jak jsou, protože už nic nezmůžeme..A já jen doufám, že se tam na Hradě nic nepos***, i když tomu moc nevěřím.

    Hezký den 🙂

  52. Anonymous
    28 Led on 2013 at 10.24

    a karla? ved chudak uz nevie rozpravat. zuzle ten jazyk v puse, ale nie je mu rozumiet ani slovo.

  53. 28 Led on 2013 at 10.30

    Krásný outfit Hani, hodně se mi líbí ten top. Ty rukávy mu dávají šmrnc. Paráda. K volbám se raději nevyjadřuji, protože jsem pak rozčílená. V.

  54. Anonymous
    28 Led on 2013 at 10.33

    Po delší době říkám, že ti to sekne…
    Z voleb je mi smutno. Nějak pořád nemůžu přijmout fakt, že to dopadlo, jak to dopadlo, ač se snažím… Už se to skoro stává klišé, ale já Zemana nikdy nepřijmu za svého prezidenta. Lži, intriky, arogance a populismus zvítězil na noblesou. Renča

  55. Anonymous
    28 Led on 2013 at 10.47

    s výsledky voleb 🙂

    Hani, kam se ti ztratil krk? Pomohlo by rozvolnit límec kabátu, nebo si klobouk shovat k jinému oblečení. Nepasuje ani k halence s takto zdůrazněnými rameny…alespoň ne u tebe. Nesmírně Ti klobouk v tomto případě nelichotí k postavě a zaráží tě do země? Nebo je to nějaký nový trend, který mi uniká, Všimla jsem si toho už u Anny Dello Russo (ta má ale spíš pokřivenou hrbatou postavu.
    http://www.google.cz/search?q=anna%20dello%20russo&oe;=utf-8&aq;=t&rls;=org.mozilla:cs:official&client;=firefox-a&um;=1&ie;=UTF-8&hl;=cs&tbm;=isch&source;=og&sa;=N&tab;=wi&ei;=i0gGUYT1M42WhQeE8YHQBw&biw;=1120&bih;=535&sei;=-UgGUeXHG6XJ0AWCgYGgBg#imgrc=AxpsPROwAgF_lM%3A%3BkmvW9Gik0-H-2M%3Bhttp%253A%252F%252Ffabulouslettersfromlisbon.files.wordpress.com%252F2012%252F05%252Fannadellorusso111.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Ffabulouslettersfromlisbon.wordpress.com%252F2012%252F05%252F23%252Fannadellorusso%252F%3B730%3B450

    Pavla

  56. 28 Led on 2013 at 11.02

    tak tohle je dokonalý!! ten kabát se mi opravdu moc líbí a ty tvoje vlasy k tomu klobouku 🙂 nádhera 😉

    Nicol

  57. 28 Led on 2013 at 11.37

    musím se zastat!já to mám taky tak 🙂 není to nic příjemného,stejně jako když někdo ne a ne zhubnout,tak já ne a ne přibrat! :))

  58. Anonymous
    28 Led on 2013 at 11.48

    No tak vidíte, mně je zase momentálně špatně z většiny voličů Karla. Já osobně bych ho tak z milionu důvodů nevolila, ale o to ani tak nejde. Ted se ukázalo, jak jsou ti jeho voliči hloupí a fanatičtí. Místo toho aby to prostě uznali, tak organizují protesty, petice, …
    Zeman bude 100x lepší prezident.

  59. 28 Led on 2013 at 11.59

    Už jsi to všechno řekla ty i všichni nade mnou: jsem zklamaná. Jak může někdo dát hlas tak arogantnímu lháři, nepochopím. Děsí mě že se tolik lidí našlo, a těší že nikoho takového osobně neznám. A smekám před panem Schwarzenbergem jak všechny lži, urážky a podrazy ustál s nadhledem a noblesou, tak se má podle mě chovat politik a prezident.
    Snad to přežijeme..

  60. Anonymous
    28 Led on 2013 at 12.19

    Volby jsou smutný obraz naší společnosti, kde pravdu porazila lež a urážky – sice se každý oháněl a citoval TGM, ale "námi" zvolený prezident jeho ideálům byl nejdál. Měli jsme opět mmožnost něco změnit, ale nepovedlo se.
    Z jiého soudku – moc krásný foto a krásně ženské. Miluji klobouky a mám radost, když jsou vidět.

  61. Anonymous
    28 Led on 2013 at 12.24

    Czech passion for fashion: nevím, proč urážíš! Taky nejsem spokojená s výsledky voleb, můj kandidát se do 2. kola nedostal a taky tady nepíšu o budoucím prezidentovi, že je vepřová hlava! To bych mohla o 2. kandidátovi říci, že je to uslintanej Němec! Tak se holka vzpamatuj!… Jinak k dnešnímu outfitu: Moc hezké!!! Zdraví Marika.

  62. Anonymous
    28 Led on 2013 at 12.27

    Souhlas! Nezbývá, než vydržet 5 let a doufat, že příště tam bude na výběr většina slušnějších, kultivovaných a rozumných kandidátů…

  63. 28 Led on 2013 at 12.37

    Čekala jsem už včera, že se budete k výsledku voleb vyjadřovat:) Ale tvůj dnešní model se mi hrozně moc libí, na fotkách vypadáš prostě jako dáma!

  64. 28 Led on 2013 at 12.41

    Neviděla bych to tak dramaticky…z výsledku nadšena nejsem, na druhé straně kdokoliv bude patrně lepší, než pan Klaus, takže nějaký, byť malý pokrok by tu byl. Jednou jsme si zvolily demokracii a její součástí je také respektovat výsledek voleb, založený na názoru většiny. Takže já jej respektuji. Krom toho pan kníže je sice bezesporu hodný a vzdělaný člověk, doposud téměř nespojován s korupcí, nicméně byl to taky on, kdo jako první podepsal veškerá tragická rozhodnutí naší vlády i prezidentovu amnestii a až poté, co se setkal s veřejnou nevolí se začal zajímat, o co vlastně jde a otočil. Je to bohužel výsledek neznalosti vnitrostátních poměrů, což je dosti zásadní věc. Obávám se, že Schwarzenberg by nás sice hezky reprezentoval navenek, ale také by vládě odsouhlasil cokoliv a pochybuji, že by v potřebných případech využíval právo veta atd. On je prostě velmi dobrý ministr zahraničí a v tom by měl také pokračovat. Jakožto prezident by byl spíše loutkou, nedejbože, aby z něj "Kalousek udělal" předsedu vlády!
    Jinak velice elegantní klobouk a krásný kabát 😉

  65. Anonymous
    28 Led on 2013 at 12.41

    Po dlhsej dobre sa mi tvoj outfit ozaj paci, cely, od hlavy az po paty, viac sa mi na tebe paci takato zenskost ako nedbalost. 😉

  66. 28 Led on 2013 at 12.46

    Možná jste si Pavlo nevšimla, že dokonce i v Praze mrze jako když praští a zapnutý kabát v zimě, no "to jsem tedy ještě neviděla"…

    Hani, někdy mi skutečně přijde, že tě třeba bikerky do země zarážejí, ale toto? Krása, boty ti nohy krásně prodloužily, no jsem na to vysazená 🙂 A ty rukavice k rukávům sladěné, mmm….Líbí se mi to moc.

    Volby myslím nemá cenu komentovat, ale jak si populisticky náš prezident získal Čechy, tak si znepřátelil EU, kdyby Češi četli ohlasy ve všech evropských novinách, hanbou by se propadli, ale hlavně, že doma je teplíčko, i když trochu smrádek…

  67. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.19

    K vyjadreni nazoru na vysledky voleb jsme byly vyzvany (muzi, pokud tu jste, prominte a pak tedy "byli vyzvani")…:-) Nevidim duvod ji zde tedy neresit.
    Sarka

  68. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.28

    Premejsleli kolik maj na ucte a kde koupi levnejsi maslo. Bohuzel, tak to je. Kazdopadne je skvele, ze se v narodu hnulo svedomi a presel od pasivity k aktivite. 2 717 405 vs. 2 241 171 uz neco znamena 🙂
    Sarka

  69. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.31

    Mimochodem Rakusan, ale to ta geografie, co? L.

  70. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.40

    Doufam, že se do takové situace nikdy nedostanete, nepřála bych Vám to, ale realita je taková, že hodně lidí o tomhle přemýšlet musí, tak si příště nechte ten opovržlivý tón od cesty a modlete se, ať se do takové situace nedostanete.

  71. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.45

    A můžu se upřímně zeptat, jestli tobě nevadí církevní restituce a že KS je s církví jedna ruka? Pro mne je to jako pro ateistku něco, co nemohu překousnout. Proto jsem volila Zemana. Nijak to nesouvisí s tím, že bych byla chudá apod. A takových lidí je v mém okolí víc. Nechci nikoho urážet, ale vadí mi, jak se voličům Zemana podsouvá, že slyší na populistickou politiku a jsou to socky. Opravdu to není tak černobílé.

  72. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.50

    Vám tady opravdu nikomu nevadí církevní restituce a že je Swarzenberg hodně "procírkevní"? To vám vážně není trnem v oku? Ptám se zejména těch z vás, co nejsou věřící. Že ho volili katolíci bych ještě pochopila.

  73. 28 Led on 2013 at 13.51

    Překrásný outfit Hani 🙂 Opravdu musím říct "wow" po delší době. A s výsledkem voleb jsem opravdu nespokojená. Naprosto sdílím tvůj názor, ale víceméně jsem to čekala. Lidé jsou hloupí…víc nemám co dodat.

  74. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.55

    A podotýkám, že rozhodně nejsem chudý člověk. Třeba si platím školné, protože jsem se rozhodla studovat další školu a je mi víc jak 26, nevařím podle babici a jiné podobné urážky, jimiž jsou častováni lidí, co nefandí KS. To je opravdu tak těžké pochopit, že někdo mí jiný názor?
    Také mi vadila ta obrovská mediální masáž kolem KS. Co na Karlovi ovšem oceňuju, že svou porážku důstojně přijal a nechoval se např. jako pan Fisher.
    Každopádně Zeman byl pro mne menší zlo z těch dvou, i když bych si stále představovala za prezidenta někoho jiného.

  75. Anonymous
    28 Led on 2013 at 13.57

    Hloupá jsi ty, že něco takového pustíš z úst. Vol si koho chceš, ale svým projevem se pasuješ na křupanku, i kdybys volila tisíckrát knížete!

  76. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.05

    Vite, ja to bohuzel znam. A presto se nezaprodam za rohlik. I kdyz jsem kolikrat kdysi mijela bezdomovce u nas v parku pred domem a rikala si, kdyby vedel…o nic by me neprosil. Doufam, ze v podobne situaci uz nebudu.
    Sarka

  77. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.08

    mimochodem, vite, ze jsem nakonec zjistila, ze ten "bezdomovec" bydli o par ulic za rohem, jen do parku chodi travit cele dny s kamarady a lahvacem, protoze je to vetsi zabava nez pracovat?!
    Sarka

  78. 28 Led on 2013 at 14.14

    Plně respektuji výsledek i různé názory. Nejsem skalní fanynkou KS a zklamal mě už výsledek prvního kola. Bohužel pan Zeman je pro mě opravdu minulostí a velkým krokem zpět, už jednou tady byl a nepřineslo to nic dobrého. Byla bych raději, kdyby v tak reprezentativní funkci usedl někdo jiný. Snad se jednou dočkáme na tomto postu také ženy, kterou bych na hradě viděla velmi ráda. Dále bych ráda řekla, že jsem alergická na spojení "obyčejní lidé", "akce" a nebo "zadarmo". nebuďme naivní, je úplně jedno jestli na hraděbud X nebo Y, zdražovat se bude neustále, jsem v EU takže EURO holt jednou přijmeme a zavedení školného je také věc, kterou řeší někdo jiný než-li prezident. Jsem normální člověk z masa a kostí a také já platím daně, sociální a zdravotní pojištění, nakupuji jídlo, platím pojistky, nájem, atd…přesto všechno nevolím podle slibu, budeme se mít lépe, protože to jsou jen prázdné řeči…bohužel.

  79. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.29

    A jeste jeden dodatek – kdybych to neznala, pravdepodobne bych neznala pojmy "resit, kolik mam na uctu" a "kolik stoji maslo".
    Sar.

  80. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.30

    Michelle – moje připomínka se týkala kombinace – zapnutý kabát ,,až pod oči" a k tomu klobouk. Buď jedno, či druhé. Protože mrzne, nechám kabát zapnutý a nezapomenu ani na pokrývku hlavy, ale ne klobouk se širokou krempou, který se s takto zapnutým kabátem tluče a Hance zkracuje krk a zašlapává ji do země.
    PS. Kdyby byly tak šílené mrazy, tak to není na nohy v silonkách. Navíc, Hanka nevypadá, že by se vadávala na celodenní výlet po Praze 😉
    Pavla

  81. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.30

    to je to nejjednodusi co muzes rict ze lide jsou hloupi. to same ja muzu napsat o tobe, ale neudelam to protoze te neznam ikdyz po tom co jsi napsala se da hodne domyslet.

  82. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.36

    Lidé, kteří nežijí v ČR měli jistě důvod, proč jít do zahraničí. Lepší pracovní příležitost, partner, škola atp. Tak se nevracejte. Proč bys měla ovlivňovat politické dění v ČR, když tady ani nežiješ. Něco mi tu připomíná známé přísloví: Sama kážeš vodu a piješ víno.
    Aneta

  83. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.41

    To je ono, volit prezidenta, del toho, zda je noblesní. Mezi námi děvčaty – oba kanditáti krásy zrovna moc nepobraly )chápu, je to věkem i nalomeným zdravím), i přesto, neměl by se prezident volit právě pro to, čím bude prospěšný České republice? Naštěstí výsledek voleb není obrázkem šílené mediální kampaně, která se věnovala právě jakési noblese, bulvárním zprávam atp. Jsem ráda, že vyhrál pan Zeman, je inteligentní a pro ČR udělá mnohem víc než pan Karel. Bohužel má stejně jako pan Karel i své stinné stránky a to v jeho případě, zbytečný arogantní postoj, se kterým nesouhlasím. ANETA

  84. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.44

    100 % souhlas – jeho voliči zřad ,,celebrit" jsou jen banda darmožroutů, kteří se chtěli zviditelnit. Kde všichni byli v 1. kole, když Karel byl takový jejich favorit?
    Jen aby paní Basiková už jela do zahraničí. Je na čase zanechat pracovní příležitosti mladším nadějným zpěvákům, kteří se chtějí také slušně uživit a pak mít plnou pusu keců, že by šly volit Karla.

  85. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.49

    Co tedy ještě zauvažovat nad změou svého nicku? 🙂

  86. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.50

    Je to jedno jestli Rakušan nebo Němec! Nenarodil se tam ani tam, ale narodil se v Praze, tak proč stojíš za tím, že je Rakušan? Hospodařil jak v Rakousku, tak i v německém Bavorsku!Si alespoň přečti jeho Curriculum Vitae!Marika.

  87. 28 Led on 2013 at 14.50

    z voleb jsem taktéž zklamaná, nechápu, že se lidé nepoučili a kráčí zase zpět do minulosti … nicméně už nějak nemám sílu to řešit, nezbývá nic jiného než to přetrpět nebo emigrovat….
    Jinak ti to jako vždycky moc slušelo 🙂

  88. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.51

    Souhlasím – ti bohatší a vyšší střední třída volila Karla,ten zbytek Miloše.

  89. Anonymous
    28 Led on 2013 at 14.56

    Každý, kdo je pro progresivní daň, je zloděj. Rovná sazba daně je de facto progresivní až až – 15% z 10ti tisíc a 15% ze 100 tisíc je dos velký rozdíl, bohužel ani k rovné sazbě daně jsme se nikdy nedostali (to, co zde bylo/je je opravdu chabý náznak). Pokud mám být bita za to, že jsem například déle studovala (obětovala svůj potencionální výdělek a čas), více jsem se snažila, více pracovala apod. a teď někdo přijde a řekne mi, že mi vezme přes půlku platu, tak je to opravdu demotivující a častokrát se tedy vyplatí spíše se na tu snahu vy.. a odevzdat za to mnohem míň (ještě něco dostat..). V praxi to tak opravdu funguje, progresivní danění demotivuje k práci, vyšší daňové sazby častokrát způsobují nižší příjem do státní pokladny.. Bohužel výuka ekonomie není na základních školách standardem…

  90. Anonymous
    28 Led on 2013 at 15.06

    Pořád jsem nepochopila, kde je ta jeho noblesa. A to vám přišel noblesní odjakživa, nebo až v 2. kole prezidetnských voleb? Mám pocit, že před 2. kolem byl Karel prostě jen jeden z davu, kterému se nedávalo moc šancí.
    A propos, to, že není moc pro českou politiku je jedna věc, ale to, že si nedokáže pohlídat ani vlastní volbu, už je věc druhá. Jak by pak hlídal pořádek v ČR?
    Ta chabá výmluva s blýskajícíi novináři není hodná ,,noblesy" pana Karla. To by byl prezident. Děkuji, nechci.
    http://tn.nova.cz/zpravy/domaci/chce-byt-prezidentem-nezvladl-ani-volbu-schwarzenberg-hodil-do-urny-neplatny-hlas.html

  91. 28 Led on 2013 at 15.07

    anonyme hore, můžeš mi prosím dát zdroje těch tvrzení? potřebovala bych je pro jednu studii

    pragueneedsmorestyle díky

  92. 28 Led on 2013 at 15.07

    poslední dobou máš čím dál lepší outfity, ten kabát s klouboukem náhodou ladí krásně:)A volby? Podle mě to bylo prašť jak bouchni, ale spíše jsem byla pro Karla. Uvidíme jak si Zeman povede, ale teď už to hlavně nemá cenu řešit, stejně se nic nezmění 🙂

  93. Anonymous
    28 Led on 2013 at 15.09

    No páni, už se politické urážky rozjíždějí na fashion blozích. Já jsem nebyla nadšená ani z jednoho z kandidátů, nicméně volila jsem podle mě "menší zlo".

    Nejvíc je mi však zle z toho, jak mohutná se rozjela diskuze a narážky na občany, kteří volili Zemana – socani, burani, komunisti, hlupáci, tupé hlavy a socky, oproti tomu kdo volil Karla – inteligentní, rozumný člověk s patentem na pravdu.

    Všichni si stěžujete na Klause a rozhodnutí vlády a to jse snad zapomněli, že pan Karel tam celou dobu taky seděl a taky hlasoval?

    Lidi, prosím chovejte se k sobě trochu s úctou, nikdo nevíte proč lidé volili, tak jak volili. Každý má své důvody a nemusíme se hned urážet. Obě strany.

    Zeman je prezidentem respektive jen pár hodin a vy už přesně víte jakyým prezidentem bude, že všechno pokazí, že je to všechno na nic……

    Nejsměšnější je to neusále bububu – vracíme se do minulosti, do totality – tomu snad nemůže někdo věřit, ne? Prosím neztrapňujte se.

  94. 28 Led on 2013 at 15.11

    V Boha nevěřím a se spojením pana Schwarzenbergra a církve problém nemám. Stejně tak jako já očekávám, že mě nikdo nebude posuzovat podle toho, že nevěřím v Boha, budu i já ctít právo někoho jiného na víru. Máme tu rozluku státu a církve, pokud by to někdo chtěl jednotit dohromady, vadilo by mi to, ale takto s tím potíže nemám.

  95. Anonymous
    28 Led on 2013 at 15.15

    Hani, děkujeme ti, že si všechny voliče Zemana nepřímo nazvala hlupáky, kteří jen čekají s otevřenou dlaní. Nic není tak černobílé. Také platím daně, mám VŠ a pracuji od 16-ti. Jen jsem zvolila toho kanditáta, který od začátku mluvil o jasné koncepci, jak povede stát. Na rozdíl od Karla, který neřekl téměř jedinou souvislou větu. Na jeho obranu – ani nemohl, protože každé jeho slovo bylo přerušeno bouřlivým potleskem zfanatizovaného davu. Opravdové zklamání zažívám z našich ,,celebrit". Chápu, že se živíš svým podnikáním, ale i takové podnikání je zapotřebí z něčeho rozjet a spousta lidí nemá ani to něco na rozjetí. Takže zde prosím nemoralizuj. Opravdu si Tě budu vážit, až budeš chodit s obyčejným chlapcem a z nuly se dopracuješ tam, kde jsi.

  96. 28 Led on 2013 at 15.24

    Elegance ti moc sluší! Jak s kabátem, tak i bez něj.

    Já jsem do teď rozladěná z výsledků už po prvním kole. Už výběr těch dvou kandidátů (myslím tím i Schw.) by se dal považovat za krok zpět. Pro mě byli a jsou neakceptovatelní oba kandidátí, takže já jsem se naprosto demokraticky rozhodla k volbám ve druhém kole nejít. Sice je to má občanská povinnost, ale něco jiného je, když člověk řekne, že ho volby nezajímají, že stejně nic nezmění, že je mu to jedno… a něco jiného je, když pro něj neexistuje menší zlo, když nedokáže mezi dvěma kandidáty vybrat toho správného, protože pro něj ani jeden není přijatelný, ale ani trochu. Nedokázala jsem hodit do urny hlasovací lístek ani s jedním z kandidátů, takže jsem poprvé v mém voličském životě, a že už můžu volit docela dlouho, nevolila. A nemám z toho špatné svědomí. Kdyby lidé tak jak řeší prezidenta, řešili i parlamentní volby, bylo by to mnohem užitečnější, protože prezident zase tolik pravomocí nemá (jak by se po přímé prezidentské volbě u nás mohlo zdát), ale to, jaká strana vyhraje parlamentní volby se na situaci v naší republice promítne mnohem víc!

  97. 28 Led on 2013 at 15.26

    Naprosto výstižný komentář! Navíc, to by potom těmi blbci musela být celá republika, protože ve všech okresech kromě Prahy a okolí vyhrál Zeman!

  98. 28 Led on 2013 at 15.36

    Já to použití výrazu hlupáci i chápu, ikdyž osobně bych použila spíš naivní – jde o to, co psala výše Hanka a totiž o tu víru planým řečem, že se budeme mít lépe. To už tu bylo – všichni se budeme mít stejně dobře a jak to dopadlo – ještě teď jsme se z toho marastu nevyhrabali.
    Lépe se budeme mít jedině tehdy, pokud za sebe přijmeme odpovědnost a budeme pracovat, platit daně a ne jen sedět a čekat, že za nás někdo jiný vyřeší, co se životem.

  99. 28 Led on 2013 at 15.53

    Když už tak Švýcar, jeslti chcete mířit tímto směrem.

    Bohužel Češi se tak rozhodli. Když pominu mezinárodní ostudu, ožralé výlevy směrem k Merklové, až moc blízký vztah s dcerou, který se blíží k incestu, tak se bojím, že z ČR se stane Rusko – na Hradě se bude střídat Klaus se Zemanenm jako Putin s Medveděvem, ale to ukáže až čas. Budeme jen doufat, že nás Zeman překvapí. Dokud se tak nestane, my budeme mít zatím ve třídě vyvěšeného Karla. 🙂

  100. Anonymous
    28 Led on 2013 at 15.55

    Muzu vedet jak konkretne prezident ma vest stat ??? Cesky prezident bohuzel nebo spise bohudik stat nevede…

  101. Anonymous
    28 Led on 2013 at 16.01

    Jak je to s portretem prezidenta ve tridach skol? Je to povinnost mit ho tam poveseneho nebo je ponechana svoboda vyberu?
    Sarka

  102. 28 Led on 2013 at 16.17

    Já teda nevím, ale já jsem byla rozhodně vychovávána jinak. Vychovávána v solidárnosti a vzájemném porozumění. A podle mě by tak měl fungovat i stát. Je snad jasné, že já si platím zdravotní ačkoliv nejsem zrovna nemocná (a snad ani za celý život nějak více nebudu) a z těch mých peněz se platí léčba nemocným…a nikdo se nad tím nepozastavuje. Tak samo chápu i progresivní zdanění ale v rámci státu. Je jasné že pokud někdo vydělává víc měl by i platit o něco víc než člověk, který si tak tak vydělá nějakou průměrnou mzdu – v zájmu toho mít lépe fungující stát apod. (Něco jiného je samozřejmě debata kam všechny ty peníze stát a podobně cpou, ale to je samozřejmě na dlouho.)

  103. Anonymous
    28 Led on 2013 at 16.24

    Není mi zle z výsledku voleb, ale z vás… Přečtěte si, co jste schopné napsat a hlavně jak. Zkuste se nad tím zamyslet… Co je zde většina schopna vyplodit? Morálně je naše společnost pořád opravdu hodně dole a s tím by ani Karel nic neudělal.

  104. Anonymous
    28 Led on 2013 at 16.48

    Taky jsem zklamaná. 🙁
    Jinak moc pěkný outfit, sluší ti to:))

  105. 28 Led on 2013 at 16.55

    Já už ty volby raději neřeším, jinak bych se zase zbytečně vytáčela…:/ Vypadáš naprosto úžasně, tomuhle já říkám styl a vkus<3 Úžasné!

  106. Anonymous
    28 Led on 2013 at 17.45

    Souhlasim a Hankou, jsem zklamana, vysledek voleb ukazuje, ze jeste nejsme tak daleko, abye jsmechom meli dobre vystupujici, uprimneho, strizliveho prezidenta, jeste jsme v potyce 3.cenove a musime se naucit,ktery pribor kam.

    Marketa

  107. Anonymous
    28 Led on 2013 at 17.45

    Zcela dokonale nespokojená :(, jinak k outfitu krása 🙂 a zůstaň blonďatá 🙂

  108. Anonymous
    28 Led on 2013 at 18.07

    Takové narážky fakt miluju, když je člověk při tělě, je to špatně, když je hubený, je to špatně a přitom o něm hovno víte. Opravdu inteligentní názor.

  109. 28 Led on 2013 at 18.21

    Ahoj! Je zajímavé, že všude jen čtu názory od lidí, kteří volili Karla 🙂 Já sem volila Miloše. Hlavně u mě rozhodlo několik věcí, a to spojení Karla s Kalouskem a jejich církevní restituce, zvyšování DPH a podkopávání podnikatelů v ČR za této vlády (berou jen od lidí a nezačnou u sebe). Další důležitou věcí byla kampaň MF Dnes (iDnes). Ano Miloš má pravdu, je to bulvár. Krmí občany reklamou a tendenčními zprávami. Naopak u mě vůbec nerozhodly pomluvy, které Miloš Zeman vypouštěl o hraběti. Tyto pomluvy mě naopak od Miloše odrazovaly, ale nesympatie ke Karlovi byly silnější. Nechtěla jsem ani jednoho, takže jsem spíše volila proti Karlovi.

  110. 28 Led on 2013 at 18.24

    Outfit krásný, to ani nemá cenu komentovat 😉
    S výsledky voleb jsem jakž takž spokojená. Nejsem zastánce ani Zemana ani KS, ale Zeman je pro mě osobně menší zlo 😉
    P.S.: Když už píšeš o Hradě, tak o Hradě s velkým H. Gramatické pravidlo asi z osmé třídy 😉

  111. Anonymous
    28 Led on 2013 at 18.29

    hani, dnes ti to opravdu mimořádně sluší!Ale jinak…sdílím tvůj smutek na volbami, bohužel vyhrála česká malost a strach z neznámého, jiného…podpořená masivní lživou kampaní soudruha Zemana.Ale jak už kdosi psal nahoře-pořád nejspíš bude lepší než Klaus, takže uvidíme a nesmíme ztrácet naději:-)Hanule

  112. 28 Led on 2013 at 18.38

    Také naprosto souhlasím. Když jsem četla komentář, že Zeman vyhrál, protože ho volili důchodci, kteří by měli už konečně vymřít, byla sem hrdá, že jsem ho volila! Kdyby vyhrál kníže, taky bych nepsala, že Pražáci by měli vymřít

  113. Anonymous
    28 Led on 2013 at 19.16

    Není to povinnost. Portrét tam být nemusí.

  114. 28 Led on 2013 at 19.21

    Jak jsem již napsala, plně respektuji názory a vážím si jich. Plně tedy respektuji a vážím si i tvého nazoru a respektuji tvůj výběr a následou volbu, pouze jsem jako ostatni lidé v této zemi vyjádřila svůj názor. Ale číst si, že me nemůžeš respektovat kvůli toho, s kým chodím, mi přijde velmi zvláštní. Za prvé mám pocit, že můj přítel je normální mladý a zcela obyčejný kluk a pokud me někdo chce respektovat podle toho, s kým žiji, tak ať me raději takový člověk nerespektuje vůbec.

  115. Anonymous
    28 Led on 2013 at 19.46

    Jenže on se chová fakt "procírkevně"! Viz ty církevní restituce. Kdyby byl věřící a dál to netahal, nevadilo by mi to, ale takto ano. To je to, co jsem měla na mysli. Když bude katolík jako občan Schw., ok, ale vadí mi, když je katolík prezident Schw. Nuž prezidentem nebude a jsem tomu ráda. Přesto ale nemám potřebu urážet jako někteří jeho voliči urážejí voliče Zemana.

  116. 28 Led on 2013 at 19.59

    Anonym: kdyby existoval ideální kandidát, tak ho všichni volí, jenže to tak není a chápu, že pokud má někdo osobní rozpor, tak toho nebo onoho volit nebude a respektuji to, jiná věc je kampaň založená na lži, které holt někdo uvěří. A souhlasím s tebou v tom, že Zemana volí i bohatí lidé, tahle diskuze asi nemá východisko, každý má svůj osobní zážitek a názor, uvidíme, jak se to vyvine…

    Pavla: ne, mě se ten klobouk prostě líbí 😀 ale silonky souhlasím, i když tyto vypadají tmavě, tepleji…ony i ty podpatky nejsou zrovna na procházky po sněhu 🙂

  117. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.05

    při odstěhování se taky zbaví svého původu nebo co?

  118. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.10

    jak je vidno, zřejmě, Aneto, nechceš aby to v ČR bylo lepší než v zahraničí… promiň, ale tohle je nejstupidnější komentář, co jsem snad tady četla…všechny mozky odejdou, bohatí utečou a lidé jako ty jim ještě budou nadávat, aby se nevraceli, haha

    Marcela

  119. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.18

    víš, 15% procent z deseti je 1500, ze sta 15 000. takže si uvědomte, kolik platí ty s desíti a kolik se stem na ostatní občany atd.. v mých kruzích jsou také lidé, co vydělávají 400 tis, protože roky studovali a teď tvrdě pracují (žádné od 9 do 5…) čekáte snad, že vás bude stát ještě živit? mě se taky nelíbí snižování porodného, dávky těm, co si to opravdu zaslouží, ale od pomoci by tu měli být ostatní lidé a rodina…

  120. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.21

    tj, ale důvod se někomu zprotivit

  121. 28 Led on 2013 at 20.37

    Kloubouk ti sluší! 🙂
    napsala jsi to moc hezky! ještě bych přidala, že mně mrzí, že Zeman vyhrál na základě neznalosti občanů a lží,které vypustil…

  122. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.50

    už by jsi mohl přestat spamovat s tím imaginárním blogem a imaginárním světem Vláďo, divím se že ty výmysly ještě někdo čte…

  123. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.51

    určite je vhodné posudzovať prezidenta iba podla toho či si vypije, či ej hulvat…podla mňa je to iba znak toho že sa na nič nehrá a je tak sito človek ako všetci ostatný.
    Ok ľudia čo nakupujú chanel kabelky jasné že ľudia nie sú, to sú bytosti z desiatej dymenzie….

  124. Anonymous
    28 Led on 2013 at 20.55

    prvý anonym berie svoje zdroje kde? toto som ešte nikde nepočula a to sa v politike vyznám, jedna bába povedala druhej…a potom si to všetko ešte premiešali na zástavke, takže z toho nášho prezidenta bol tretí z kolena tvojmu susedovi.
    a aj keby, čo by si robila keby ti vletel napr. opilý človek do cesty mimo prechodu? určite by mal právo ťa každý odsudzovať lebo si spravila niečo čo sa nikdy nemalo stať, ale predsa len zabila si ho????
    pravdaže, nevravím, že je to prípad nášho prezidenta…

  125. Anonymous
    28 Led on 2013 at 21.45

    mně to také přijde zvláštní. Myslím, že první anonym by si měl uvědomit, že kdyby se narodil ve vyšší vrstvě, také by nezačínal od nuly. Ale to mu dojde, až bude mít děti. Pokud bude zaopatřenější rozhodně po svých dětech nebude chtít aby začínaly od nuly, ale aby pokračovaly v tom co načal

  126. Anonymous
    28 Led on 2013 at 22.01

    Kdepak, podle reakci je to aktualni tema. Kdo to nechce cist, nemusi…:-)

  127. Anonymous
    28 Led on 2013 at 22.18

    souhlasím, chápu, že někdo to štěstí nemá, ale začínat od nuly jen proto, aby si tě někdo vážil je nesmysl, do začátku ti mají pomoct rodiče, aby pak mohla pomoct svým dětem

  128. 28 Led on 2013 at 22.21

    ani, tohle jse dokonalost sama. Kabát je nádherný, stejně tak i zbytek outfit a co se mi líbí nejvíc, je náhrdelník. 🙂

  129. 28 Led on 2013 at 22.49

    Moc krásný a elegantní!
    ……. jinak z voleb jsem znechucena! Do slova a do písmene!!! Tomu, kdo volil Zemana, doporučuji přečíst knížky typu: Kmotr Mrazek I. a II. A take další knihy od Jaroslava Kmenty. Dobré postřehy z reality politického dĕní má také ekonomka Markéta Šichtářová…

    Nikola

  130. Anonymous
    28 Led on 2013 at 23.34

    Tak s timto komentarem naprosto souhlasim.

    Gabriela

  131. Anonymous
    29 Led on 2013 at 0.32

    A co když jako člověk rodinu nemá?!?!?
    Navíc v mém okolí znám spoutu lidí (konkrétně tři) kteří mají vystudovaný Matfyz na Karlovce, jsou fakt chytří a mají jen o něco málo nadprůměrný plat se kterým si musí vystačit protože práce prostě není….

  132. Anonymous
    29 Led on 2013 at 1.10

    chápu, to je začarovaný kruh no…ale východiskem není spoléhat se na stát, jsem budoucí (snad) doktorka a vidiny mého platu taky nejsou zrovna růžové a zvyšování daní se mi nelíbí, jen neschvaluji postoj k tomu, když si někdo poctivě vydělá hodně peněz, proč by měl odvádět víc než jiní, to už peníze radši dám na charitu než na daně…

  133. Anémone
    29 Led on 2013 at 8.18

    Mně je nejvíce smutno z toho, jak si lidé myslí, že jim Zeman zlevní máslo, proboha, prezident může zákon max navrhnout, ale to je vše, co s tím máslem zmůže. Pokud se chcete mít lépe, jděte a něco pro to dělejte!

  134. Anémone
    29 Led on 2013 at 8.21

    A docela se teď škodolibě těším, až těmhle lidem dojde, že zase někomu naletěli a že ani Milošek nedokáže lousknout prstem a všechno nebude dokonalé.

  135. Anémone
    29 Led on 2013 at 8.24

    Nevadí. Je to jeden z kroků, jak se vyrovnat s naší minulostí a odluka státu a církve nám všem jenom prospěje.

  136. Anonymous
    29 Led on 2013 at 8.39

    "Budu prezidentem dolních deseti milionů." Co si to dovoluje? Já toho chlapa ze srdce nesnáším. Lidi, pardón, ale jste hloupí. Lhář a hulvát se nikdy nezmění, naletěli jste populistovi, co říká, co lidi chtějí slyšet. Co si myslíte? Zdražování cen elektřiny a plynu apod. není na vládě. Je to na soukromých objektech, co tyto suroviny dodávají. Všichni jen chtějí brát a nepřemýšlí nad tím, co to pro náš stát znamená.
    Nastávají hodně špatné roky a já se, upřímně, bojím.
    Báli jste se němčiny, teď se bojte ruštiny. NAZDAR

  137. Anonymous
    29 Led on 2013 at 13.26

    Naprosto souhlasím, bohužel k takovému komentáři se autorky blogu nevyjádří, protože ony musí jít s modou a volit Karla !

  138. Anonymous
    29 Led on 2013 at 13.44

    Souhlasím s Hankou, návrat Zemana je obrovský skok zpátky do minulosti!! Miloš ještě ukáže co je za prase ( bez pardónu ). Ale v naší zemi,už to bohužel nikdy jiné nebude! Vždy tady bude vítězit hulvátství nad noblesou! 3 x hurá pro sociální stát!! Ještě zvolte komunisty a bude to úplně príma!!
    Všechny rozumné a inteligentně uvažující zdraví Alena z Ostravy.

  139. 29 Led on 2013 at 15.38

    Nemohu se vyjadřovat ke každému komentáři, proto jsem se zde vyjádřila několikrát a pokaždé jsem reagoval ana více názorů. Je hloupési mysle, že jsme někoho volily podle módního trendu. Respektuji názory a volbu těch, kteří se rozhodli pro pana Zemana, já pan však opačný názor a ten jsem zde vyjádřila.

  140. Anonymous
    29 Led on 2013 at 20.52

    Podobáš sa tu na Blake Lively 🙂

  141. Anonymous
    29 Led on 2013 at 23.45

    NEZAPOMEŇTE VŠICHNI EMIGROVAT!!!!!!!!

  142. Kačka
    29 Led on 2013 at 23.56

    ano, ano, ano a ještě jednou ano!

    to, co si voliči Schwarzenberga dovolovali, dovoují a budou dovolavat je něco neskutečného! ta jejich pýcha, nabubřelost, arogantnost a všechny ty nadávky, výhružky, navážení se do voličů protikandidáta a dokonce i ničení soukromého majetku (viz plot)- to je prostě špína, hnus, odpad, žumpa, stoka! všichni Schwarzenbergovci si hrají na "inteligenci a elitu národa," ale teď se tedy ukázali! je mi ze všech těchto lidí špatně a moc bych si přála, aby skutečně emigrovali, jak pořád prohlašují, rozhodně by se nám tu bez nich žilo lépe, ale bohužel to vše skončí zase jen u trapných výkřiků a velkohubosti se snahou zaujmout a skutek utek, že.

  143. Anonymous
    29 Led on 2013 at 23.59

    Na té druhé fotce se tváříš jako vrahoun, to ses zrovna dozvěděla, že Kája prohrál, ne? xD
    Btw. politika podle mě na módní blogy nepatří, chápu, že vám to tady rozvíří dikusi a komentáře se zpětinásobí, ale za každou cenu, no, nepřijde mi to vhodné :/

  144. Anonymous
    30 Led on 2013 at 2.36

    viz Winnie – v solidárnosti nikdo nikomu nebrání – o solidárnosti ale můžeme mluvit pouze tehdy pokud je DOBROVOLNÁ!! Nemá cenu tady vést dlouhosáhlou debatu o tom, jaký dopad má zdanění na efektivnost, na nízkopříjmové skupiny, jak efektivní je státní sektor oproti soukromému.. Taková diskuze se s lidmi, kteří prostě o ekonomii a o tom, jak společnost funguje, nemají páru, nemá totiž cenu, bohužel.
    viz anonym 0:32 – žijeme v poměrně svobodné společnosti, kdy každý má příležitost zbohatnout/zchudnout – někomu se to povede, někomu ne.. Co se týče výběru škol, tak to je zas věcí školného – pokud si budou studenti za školu platit, budou také porovnávat očekávané výdělky s náklady na studium. Btw pokud mají nadprůměrný plat, tak snad neživoří a tudíž nepotřebují přídavky od státu, ne?!
    Jinak souhlasím s příspěvkem přede mnou, problém však je v závistivých lidech, kterých je bohužel víc než dost – úspěch se nenosí, nepřeje a každý by měl být za něj náležitě potrestán 🙂

  145. Anonymous
    31 Led on 2013 at 17.07

    co je to za kecy, že by podporoval zdražování? Ceny jsou především dány situací na trhu, inflací, konkurencí, … Politici můžou sice určovat míru DPH, ale jestli jste si milí socanští anonymové nevšimli, tak to dělají v řádech jednotek procent, takže politici na většinu cen nemají zase takovej vliv

Leave a message

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.