A je to v…

Byli jste volit? Nechci nikoho soudit, ale vadí mi, když si čtu, jak si všichni stěžují na výsledky voleb, ty jsou však jen odrazem veřejného mínění….a to je na tom všem to nejsmutnější. Chce se mi brečet, když vidím, jak krátkou paměť lidé mají a jsou schopni znovu zvolit stranu, která naši zemi zdevastovala a poznamenala na dalších x let…jestli to tak půjde dál, jsme v „prdeli“….


Hanka

Hanka:
Boots Zara
Skirt Zara
Bag Balenciaga
Belt Zara
Cardian HM
Bracelets HM
Necklace Brandy Melville

109 thoughts on “A je to v…

  1. 17 Říj on 2012 at 0.06

    Vidím to stejně, bohužel 🙁 Volit jsem byla, kéž by lidé dostali rozum a přestali volit komunisty. Někdy mám pocit, že snad zapomněli na historii. Je to smutný.

  2. 17 Říj on 2012 at 0.08

    Nechci komentovat politiku, protože… už jsem zlámala kvůli jistým okolnostem a lidem hůl.
    Zato outfit je úžasný a dost… sexy, i když zahalený. Hodně svůdnické 🙂

  3. 17 Říj on 2012 at 0.08

    Me hlavne prijde, ze volila ani zdaleka ne polovina obcanu a ted keca kazdy.. to je taky v …

  4. 17 Říj on 2012 at 0.13

    K politické situaci se raději nevyjadřovat.
    Maxi sukně miluju, skvělá inspirace!:)

  5. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 0.13

    To víš, každej není taková tupá zbohatlická kráva jako ty která si kupuje kabelky za desetitisíce ale okolo práce nešla v životě ani na pět metrů a který tím pádem vláda zlodějů jen vyhovuje. I když v těhle hadrech vypadáš zrovna jako bezdomovkyně 8-D

  6. 17 Říj on 2012 at 0.35

    být v česku tak bych volit šla, bohužel.., doufám, že se lidi probudí a přestanou být tak pasivní jako doteď, ale to je běh na dlouhou trať a pravděpodobně nemožné v blízké době:(

  7. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 0.36

    Je videt,ze ve svem prispevku pouzivas hlavu:-))Takhle hloupy komentar uz tady hoodne dlouho nebyl!AP

  8. 17 Říj on 2012 at 0.37

    Já jsem neřekla, že mi vyhovuje vláda, to pozor. Chce se mi brečet, že někdo je stále schopen komunistickou stranu.

  9. 17 Říj on 2012 at 0.40

    hrozné hrozné…jako ta politická situace ne ty 😀 s tou krátkou pamětí jsi to vystihla…

  10. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 0.59

    Anonymní17.10.12 0:13: Makat v kolbence umí každý (věřím, že kdyby musela, stát u pásu by dovedla i Hanka), kdežto ti kolbenkáři by v životě nedokázali vytvářet nějaké hodnoty mozkem!

  11. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 1.03

    Plebsu bohužel minulý režim vyhovoval. Známá měla otce horníka – dovolená u moře v létě samozřejmost, v zimě na horách taktéž. Já jsem měla a mám oba rodiše stavaře a na dovolenou jsme jezdili leda tak po českých luzích a hájích (ne že by mi to vadilo, ale chci ukázat, jak asi to bude s tou pamětí). A oni jsou holt tupí. Nejlepší jsou jejich argumenty, co by dělali ti chytří, kdyby blbí nepracovali. Jenže ti chytří zvládnou i manuální práci, tak by ji mohli dělat, kdežto ti blbí tu mozkovou v životě nezvládnou.

  12. 17 Říj on 2012 at 1.36

    Ne každý může být chytrý..vážím si všech, kteří pracují nebo se snaží pracovat. Je potřeba mentální i manuální práce. Doba, ve které žijeme není lehká, to ovšem neznamená, že zapomene a budeme volit stranu, která z lidí dělala tupé stádo….slova, že se všichni budou mít dobře a všcihni si budou rovni jsou zcela nereálná, to snad každý reálně uvažující člověk ví…Ale tato země na tom rozhodně nebude lépe, když budeme ignorovat to, co se děje a budeme se vracet tam, kde už jsme jednou byli…Spousta z nás, řekne, že se o poltiku nezajímá, že už to vzdala, že všichni jsou stejní atd., pak si však nemůžou stěžovat na to, co se děje..Naopak měli bychom se začít zajímat mnohem více než doposud a začít něco dělat než bude pozdě…

  13. 17 Říj on 2012 at 2.00

    asi tak… volit jsem byla, z výsledku je mi smutno :/
    doporučovala bych ti tenhle tvůj komentář dát nahoru do článku, ušetříš si tím spoustu komentářů od lidí kteří to nepochopili 😀

  14. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 3.35

    Tenhle outfit se tedy prilis nepovedl a to ani nekomentuji absenci make-upu a mozna i podprsenky..? Pardon, ale dneska nic moc, jindy parada.

    Evca L.

  15. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 5.43

    ja jsem akorat rada, ze nepadlo ODS a staci mi to. Je to hrozne, politiku nesnasim. Sukne je krasna!

  16. 17 Říj on 2012 at 6.44

    Mě volby naštěstí ještě zajímat nemusí.
    Páni, ta první fotka! Hrozně ti to sluší seš moc krásná 🙂

  17. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 7.17

    Tak tady je vidět, jaký lidi volili… Tupý hlavy. Myslím tím původní komentář. Stejně jako se uvažovalo o zrušení dělnické strany, mělo by se uvažovat i o zrušení té komunistické (a taky by se to mohlo dotáhnout až do konce).
    Renáta

  18. 17 Říj on 2012 at 7.28

    Bohužel v ČR kdo je podnikatel je automaticky zloděj a kdo se nemá úplně zle "tak ty peníze rozhodně někde nakradl". Nejhorší česká vlastnost závist s hloupostí jdou ruku v ruce a sleduju kolem sebe, že lidé jsou snad čím dál hloupější (viz.výsledky voleb).

  19. 17 Říj on 2012 at 7.48

    Taky se mi z toho chce brečet. Volit chodím vždy! A k volbám šlo nějakých 36 procent lidí co sem naposledy četla, to je přece naprosto tragický, hlavně že pak nadávaj jak to dopadlo! No řítíme se do háje, asi nejvyšší čas zmizet pryč:-(

  20. 17 Říj on 2012 at 7.53

    Maxi sukne sa mi pacia a tato je krasna.
    Co sa tyka politiky, u nas na SK je to velmi podobne, vladnu nam tu socani a stoji to za … Je mi luto, ze ludia naletia na ich populisticke hesla a stratia zdravy rozum.

  21. 17 Říj on 2012 at 8.33

    Abych byla upřímná, tak s většinou komentářů nesouhlasím.. Mě se líbí, jak je po bitvě každý generál, každý má na všechno názor, patent na rozum, soudí všechno a všechny a přitom o většině věcí nemá ani potuchy. Myslím, že spíše než výsledky voleb je alarmující počet lidí, kteří šli volit!! Všichni si otvírají pusu, je jim do pláče a kritizují, ale 37% je opravdu žalostných.. To všechno poukazuje na to, jak jsou lidé laxní, jak jim je budoucnost našeho státu ukradená. A ti co volit šli, budiž jejich názor jejich názorem, nikomu neberu toho, koho volili- zřejmě k tomu měli důvod a nikomu to nezazlívám. A to, že komunisti vyhráli, a vám je z toho do pláče, tak to je také otázka názoru. Ale někdo je prostě musel volit! A řeči, že je volili důchodci, tak to je holý nesmysl! Lidi (a to i mladí) už se prostě nemůžou dívat na to, co se tady děje! Myslím si, že současná vláda a politika ČR za moc nestojí a taky toho moc nepředvedla – spíše podělala.. Sama jsem u voleb byla a nevolila jsem ani jednu z velkých stran, protože si myslím, že dobrou alternativou jsou malé strany, které mají co nabídnout – ne jak ty velké, které jsou streotypní a lidé je volí jen ze zvyku..
    V Česku by chtěl každý za málo peněz hodně muziky, lidé řvou po vyšších sociálních dávkách, nižším DPH, spravedlnosti, každý se ohání lidskými právy a já nevím čím vším…A to, jak tady píše někdo přede mnou, že je na čase zmizet pryč, tak tím opravdu naši zemi prospějeme..Není nic jednoduššího, než se vypařit a nadávat dál..Lepší než nadávat, je pro tu zemi něco udělat a změnit, hlavně změnit myšlení lidí..A k nespravedlnosti, která se děla za komunistů..Myslíte si, že dnes je všechno spravedlivé? Že dnes se neděje bezpráví?? A snad nevěříte, že by se vrátilo to, co bylo před rokem 89. Ve státě jsou již dnes nastaveny takové mantinely, které to neumožňují, nehledě na to, že společnost by to ani nepřipustila.. Protože vítězství komunistů ve volbách do zastupitelstev je z velké části zapříčiněno tím, že se dříve nepodíleli na vládě, že nemají, řekněme, škraloupy a lidé toho o jejich činnosti moc neví. Proto je lidé volili, jako alternativu, a komunisti k tomu budou muset přistupovat velice opatrně a obezřetně, protože je lidé v dalších volbách nezvolí. Takže na závěr bych řekla, že je varující stav naši společnosti – protože se nacházíme v rozkladu – ne samotná volba.
    Věřím, že teď bude můj komentář jako na pranýři, protože pravicově smýšlející jedinci nebudou souhlasit, ale s tím já počítám. To je daň za vyjádření názoru 🙂

    Jinak dnešní outfit se mi stejně jako ty předchozí moc líbí. Kombinace dlouhé sukně a cardigenu je perfektní 🙂

    Hezký den http://vratinka.blogspot.cz/

  22. 17 Říj on 2012 at 8.34

    ? 😀 mohla klidně volit někoho jiného ne? mám pocit, že tu máme víc politických stran než jen komunisty a zloděje 😀

  23. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 8.45

    Taky mi je do breku, a to doslova. Chodím volit pravidelně i mnoho mých přátel, ale evidentně většině národa je jedno, co se děje v jejich zemi. Možná je to o zodpovědnosti – lidi asi nechtějí přijímat odpovědnost za to, koho vyberou, který lístek vhodí do urny, protože pak nemůžou nadávat a plkat v hospodě na kohokoliv. (Nebo jsou prostě líní dojít do volební místnosti, což je ještě horší.)

    Jsem pravičák, ale proti levici nic nemám. Mám ale hodně proti tomu, aby v této zemi vládla ta samá strana, která zabíjela lidi, která je proti jejich vůli držela za ostnatým drátem a jejíž členové se k tomuto odkazu i dnes hrdě hlásí. Lidé by neměli zapomínat!

  24. 17 Říj on 2012 at 8.58

    Někteří lidi říkají, že je tomu dobře. A já se přikláním na jejich stranu. Neb na krajích je možné rozkrádat pouze dotace, ale ovlivňovat něco víc nejde. Obsazení krajských zastupitelstev se dotkne úředníků, policistů hasičů a hlavně učitelů, ale běžné lidi to nijak výrazně nezasáhne, naopak, dá se předpokládat, že levicové kraje nebudou rušit dopravní spoje a třeba i poloprázné školy, které nejsou rentabilní.
    Volby kterých se účastnilo kolem 30% voličů jsou spíše náhledem do voličovy duše, nic víc. Horší bude volba prezidenta, kde si můžeme utrhnout nezinárodní ostudu…a následně parlamentní volby, o kterých doufám že nebudou předčasné. Nicméně, i kdyby došlo k něčemu jako "převratu", bude velmi těžké vystoupit z EU, takže obavy z toho že bohatí budou mít méně a nebudou moc na dovču k moři považuju za liché.
    Ano, komunistická strana měla být zakázána už před lety. Ale nestalo se tak, a osobně se více bojím pravicového extremismu, který má tendence ubírat práva těm, kteří si nemohou kupovat drahé oblečení, než rudé záři, které se ještě pořád bojíme a která se vstupem do vyšší politiky pravděpodobně zdiskredituje a stane nevolitelnou. (Neb i komunisti někdy budou muset udělat něco, co jejich voliči nenávidí.)

  25. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 9.01

    Naprosto souhlasím! Jediné, co bych dodala, že volba těch malých stran není vždy to nej..alespoň já si s něma vždycky "nabila pusu", ptž zpočátku se malá strana tvářila (programově) skvěle a jakmile se dostala ke korytu, tak se ukázalo, že všechno za čím si stáli, bylo rázem pryč – jak se to říká: "kdo se s vlky býti, musí s němi výti".
    Jinak sukně je božská, koukala jsem na podobnou v River Island a asi neodolám:) děkuji za inspiraci, Iveta

  26. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 10.45

    Až budeš mít problém a půjdeš na úřad tak tam teprve poznáš jak se k tobě budou úředníci chovat! Všechno hodí pod stůl. Můžeš mít deset nebo dvacet důkazu, ale nikdy to nemůžeš vyhrát :/ Protože je to všechno domluveny a podplaceny. Tato doba je horší než za komunismu! Když máš hodně peněz a kontakty tam "nahoře", tak máš vše.
    Co říkáš na kauzu tykadla? P. Smetana řekl pravdu a skončil ve vězení.

  27. 17 Říj on 2012 at 11.20

    Vyjadrim sa radsej len k outfitu. Tentokrat sa mi to naozaj nepaci, ta pruhovana vec vyzera ako obrus, pokrcene tricko, chybajuca podprsenka a neupravene vlasy..Skoda!

  28. 17 Říj on 2012 at 11.58

    nie obe veci volné, prosím ťa , vyzerá to hrozne..buď svetrík alebo sukňa, nie obe.

  29. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 12.06

    Já nevím, ale mě se naopak velmi volný outfit líbí. Je to i proto, že Hanka má takovou štíhlou kočičí postavu. Na silbější ženě, uznávám, by to asi vypadalo jako vak. Na ní mi to přijde velmi sexy, jakoby oblečení ponoukalo ke svléknutí. Barvy jdou Hance krásně k pleti. Vypadá odpočatě.

  30. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 12.06

    oprava: mně se naopak velmi…

  31. 17 Říj on 2012 at 12.15

    Neřekla bych to lépe. Stále slyším výmluvy jako: "Já ale nevím, koho bych volil(a)." ale snad vím, koho rozhodně NECHCI volit! Vykašlat se na to, je to nejhorší řešení. A věřím, že nějakých 80% nevoličů se teď bije do hlavy, že přispěli k tomuto výsledku. Jelikož co si budeme povídat, důchodci se nemohli dočkat, až zvolí komunisty. Proč? Nikdy nepochopím! Mrzí mě, že kámenem úrazu je neinformovanost od svých blízkých = rodičů. Proto většina mladých lidí volby totálně ignorovala. Vážně tleskám…BRAVO národe 🙂 Volby by měly být povinné! Jednoduché řešení 🙂

  32. 17 Říj on 2012 at 12.44

    Já si myslím, že je nevolili jenom důchodci..Je jasné, že tam mají svou silnou základu, ale je faktem, že i hodně mladších ročníků je volí. Já bych neobviňovala ty, co šli volit, protože aspoň vyjádřili svůj názor. Jak píšeš, stydět by se měli ti, kteří tam nebyli, protože i oni se tím pádem podílejí, a jsou "spoluviníky" výsledků voleb..

  33. 17 Říj on 2012 at 13.51

    přesně tak! jinak ti to moc sluší 🙂

  34. 17 Říj on 2012 at 13.53

    Povinne volby byly za komunismu, takze treba se jich brzy dockas.)

  35. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 14.02

    Byly to jen krajské volby, které jsou hlavně o lidech. Proč by jinak v plzenském kraji vyhrála ODS?? Aha, protože je tam Pospíšil, v Teplicích to dopadlo podobně. Tam, kde nebyli tak dobří kandidáti, tak lidé hlasovali podle sympatií ke každé straně. Já například k volbám nešla a to z jednoho důvodu. Bydlim v jihomor. kraji, normálně bych zvolila asi TOP09, ale dívala jsem se na speciál VM a bohužel kandidát na hejtmana za TOP09 neměl přehled, no prostě hrůza, za ODS to stejné. I přes to, že jsem odpůrce ČSSD nebo levicových stran, musím přiznat, že Hašek byl nejrozumnější. A přece nebudu volit stranu s kterou nesympatizuji. Sama jsem přemýšlela, jestli k volbám jít a zvolit pravicovou stranu, ale která nabízí hrozného hejtmana….

  36. 17 Říj on 2012 at 14.53

    koukám, že i v modním blogovém světě se řeší tohle téma… je to smutné

  37. 17 Říj on 2012 at 15.04

    Co je na tom smutného? Hanča položila otázku, tak proč se k ní nevyjádřit? Jak tak vidím, tak ty ses nevyjádřila vůbec k ničemu 😉

  38. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 15.24

    Chodíš na její blog a užíráš se, že ty věci nebudou nikdy tvé? Jsi předurčena k tomu, aby z tebe byla klasická závistivá, frustrovaná socka. Neřeš jiné a starej se o to, aby sis vylepšila svůj život

  39. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 15.26

    Naprosto souhlasím. Lépe bych to ani nenapsala.

  40. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 16.12

    S posledním komentářem naprosto souhlasím. Hanko, nenech se od toho neskutečně hloupého anonyma urazit. Takové lidské zblitky jako onen anonym normálnímu člověku na úrovni ani nestojí za pohled…

  41. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 16.57

    Uroven tvych clanku je cim dal tim vice primitivni.
    Clanky Veroniky jsou o 100% lepsi a kultivovanejsi.
    Nebud tak negativni.

  42. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 16.59

    Ano u Veroniky si radi precteme clanek, ale toto je uroven zakladni skoly.

  43. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 17.18

    no alespon to rozpoutalo debatu a o to jde ne? to že má pejsek bebí se moc komentovat nedá…

  44. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 17.20

    Nenapadlo vás holky naučit se šít (pokud vám tedy nekřivdím a už to dávno neumíte) a vytvořit nějaké vlastní modely, a nebo jste zcela uspokojeny s tím co nabízí obchody? díky

  45. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 17.53

    No nevím jestli modní blog je vytváření hodnot.. A pokud vím, nekandidovala jsi (Hanka) náhodou za TOP09 ?

  46. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 18.01

    Řekla slečna M. Golightly cenzůrkyně svého blogu.

  47. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 18.23

    Žasnu nad komentářem anonymního závistivého pisatele. Krásný model – hlavně se mi líbí svetr. S výsledků voleb jsem byla zdrcená – tak krátká paměť lidí mě zaráží snad víc než to, že pokud někdo krade, další to podporuje tak lidi ty samé politiky zvolí znovu a ještě jsou na to hrdí (vedení středočekého kraje)??? A dále, že lidé nejsou schopni rozlišit volby krajské a parlamentní. Volit jsem byla. Líba

  48. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 18.45

    konecne si sa aj usmiala! 🙂

  49. 17 Říj on 2012 at 19.16

    Hrozně se mi líbí tvůj dnešní outfit.
    Z voleb je mi taky smutno. Mrzí mě, že volby měly tak malou účast a hlavně, že přišlo málo mladých lidí. Vždyť jich (nás) se to týká nejvíc.

  50. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 19.22

    Neříkám,že vše za minulého režimu bylo dobré, ale to co nám demokracie, přinesla má také dvě strany mince. Typické řeči o bývalém režimu jsou, že se stála fronta na banány – ano a dneska banány máme, ale zase budeme stát frontu na prácáku, což je mnohem horší. Dříve jste nemohli svobodně cestovat, ted může každý kam chce (taky kdekdo k nám) , ale znám spoustu lidí,kteří si dovolenou nemohou dovolit. Dřív nám diktoval Sovětský svaz, dnes je to EU. Co se zavírání lidí za projev názoru týče… zkuste se dnešním politikům hrabat nějak hlouběji do ,,práce´´ a uvidíte. Viz. pan Smetana,a další,…Televize je cenzurovaná stejně jako tenkrát a taky nám neříká vždy vše jak to je. Nebýt socialistickejch paneláků ( které osobně nemám nijak ráda ) tak,ale většina obyvatel nemá kde bydlet. Dnes se také staví byty,ale za 3 mil, vezmeš si hypotéku – příjdeš o práci – tvoje věc. Nikoho nezajímáš.O důchodech, restitucích radši nemluvě. Nechci říct, že vláda Čssd nebo KSČM nám zajistí blahobyt a že každý si do roka budeme jezdit na dovolenou na Jamajku, ale stále je pro mě osobně ODS, TOP09,… větší zlo, protože oni dělají politiku pouze pro sebe a pár dalších lidí. At nám klidně vládne ODS nebo třeba Strana XY,ale měli by se chovat alspon trochu slušně a myslet na lidi.

  51. 17 Říj on 2012 at 19.42

    Kdyby vládla komunistická strana, těžko bychom mohly psát blog, těžko Vy byste nás mohly číst a komentovat. Demokraci je o možnosti volby, komunismus je diktatura. není to o tom, kdo má a nemá peníze, kam pojede na dovolenou nebo nepojede….Všichni se chcou mít dobře, to je jasné a zcela přirození, není to však reálné a možné a žádná politická strana to nemůže zajistit. To, že máme v politice prasata j epravda zcela s tím souhlasím, aby se však změnil celý systém, musí se změnit také myšlení a chování lidí. To, že politici kradou, je dnes bráno téměř za normální udáost, bohužel však kradou také úřednci a jiní…Každý ať začně sá u sebe a třeba se časem něco změní…Co se týče sociální politiky, já na to mám jiný názor. Je zcela nereálné, aby stát prostě zajišťoval vše, mnoho lidí si neuvědomuje, že lékařství je v ČR na velmi vysoké úrovni, všichni ho bereme jako samozřejmost a je téměř zdarma. Populace stárne, mladá generace je bez práce, je logické tedy, že prostě nejsou ve státě peníze, to je začarovaný kruh a nevyřeší ho ani ODS, ani ČSSD, ani jiná strana. Jsme velmi vyspělá země, pevně věřím, že pokud moje a nastávající generace začne uvažovat mozkem a ne prdelí a nenechá si líbit vše, můžeme se brzy tařadit mezi nejvyspělejší státy světa, protože nebýt komunismu, už jsme tam dávno byli. Upřímně se mohu zbláznit, když slyším názor…aaah podnikatel, ten si to nakradl…no tak pkud takto bude někdo uvažovat, tak jsme v p…, protože tady i lidé musí přehodnotit své hodnoty a postoje a říct si, tak já budu makat, budu se snažit a budu to dělat poctivě a pak se můžu mít dobře třeba jako pan Opička, ten se nadřel a teď se má taky dobře.

  52. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.00

    Naprosto souhlasím s komentářem Hanky. My mladí bychom se měli nejenom začít zajímat, ale i se politického aktivně života účastnit. Nedopousťme, ať se sem komunisti vrátí!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JK

  53. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.10

    Lekarstvi v CR na vysoke urovni????????????????????
    Jsi mlada, jeste jsi pravdepodobne nebyla nikdy vazne nemocna. Kdo to jednou zazil ve vlastni rodine, vi o cem pisu. Kdo zil nekdy v cizine ma moznost srovnat ceske lekarstvi a ver mi, ze ta uroven je zatracene nizka. Hezky pozdrav z D 🙂

  54. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.10

    Tobě se to říká s kabelkou, jejíž cena by vystačila rodině na čtvrt roku žití. Hrozně se mi líbí jak tady poučuješ, ale vůbec nechápeš co asi ty lidi vedlo k tomu volit KSČM. Podívej se kolik lidí u nás žije pod hranicí chudoby a kolik ji přibývá, a nejsou to lidi, kteří by byli hloupí nebo nepracovití ba naopak. Vsadím se, že ti lidi pracují více než vy dvě dohromady.

  55. 17 Říj on 2012 at 20.15

    Žila jsem v zajraničí a vím, kolik stojí být nemocný…přstantě kolem sebe kopat, jí tady nikoho nesoudím. Za to soudit někoho podle kabelky? Říkám na hlas jen to, co si myslím. Zažila jsem toho dost a lékařství v Česku na vysoké úrovni je. Máme výborné nemocnice, doktory a přístroje. Když v zahraničí dostane člověk rakovinu, stojí ho to tolik peněz, že někteří si vůbec nemohou dovolit léčení. A prvě díky demokracii má každý možnost volby, pokud mu české lekířství nevyhovuje, může se jít léčit jinam…

  56. 17 Říj on 2012 at 20.18

    Takže kvůli kabelky jsem jiná a nemohu vyjádřit svůj názor….to nejsou ovšem důvody volit KSČM…protože tato strana není Boží zázrak a nespasí celou planetu, nevyléčí nemocné, nezničí chudobu a svět prostě nebude růžový….Ti lidé, kteří ji volili, by se měli probrat a to myslím zcela vážně, zaklepat si na čelo a jet se podivat jak to chodí v Korei…

  57. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.19

    Hani, nechci ti kazit iluze, ale česká policie svede i v dnešní době pěkné kousky. To ti nejprve vtrhnou do bytu, zabaví veškerý harware, prohrabou ti i koš se špinavým prádlem a dobívají se i do urny s babičkou a pak ti v PC najdou to, co tam vůbec, ale vůbec nebylo. Jen proto, že tvůj otec, se kterým dávno ani nebydlíš, je nepohodlný. Nenávídím ČR, chci co nejrychleji dokončit studium (které si platím sama) a vypadnout odtud. K volbám jsem nešla, ať se to tu zhroutí. Do letoška jsem chodila.

  58. 17 Říj on 2012 at 20.21

    Nekazíš mi je, děkuji za tvůj komentář…také je mi z toho zle a naopak mám strach, že brzy z této země utečou všichni šikovní lidé, protože většina z nich už nemá sílu bojovat…hodně štěstí 🙂

  59. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.22

    Jak moc souvisí to, že má Hanka kabelku za cenu, "která by nasytila celou Afriku" a to, že má názor na to, jak dopadly krajské volby?
    Jen proto, že se má Hanka s Verčou dobře, tak nemůžou mít vlastní názor nebo jak?
    Jak jste si všichni určitě všimli, je to blog o módě, ale často se tu probírají věci z reákného světa, ne jen co, co zrovna navrhnul Karl Lagerfled!
    Příjde mi, že cokoliv jde mimo téma je podle vás špatně. Mě je docela špatně z toho, jak volby dopadly. Já osobnně volit šla, kdyby ne, tak ani nepíšu tenhle komentář. KSČM nevolili jen důchodci, naopak si myslím, že spousta mladších lidí je volí. Je smutný, že se lidi chtějí vracet do něčeho, co tu bylo a stálo to totálně za nic! Já osoboně jsem ráda, že jsem tu dobu nezažila a doufám, že neazžiju, jenže to bych nesměla žít ve státě, kde si každý jen stěžuje a když dostane možnost to změnit, tak radši sedí doma na prdeli a nadává, na co může!
    A sluší ti to, jako vždy.
    Simča

  60. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.25

    Ano názor vyjádřit můžeš, ale asi neumíš pochopit jak ti lidi musí být zoufalí ne hloupí ale zoufalí takže se spíš ty prober, asi si žiješ ve své zlaté kleci

  61. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.25

    Díky, docela by se mi právě v tomhle konkrétním případě hodilo. Do té doby jsem opravdu netušila, co je v "demokratické" zemi možné. Tyhle volby to dorazily. No možná nakonec ještě k nějakým půjdu, ale co se stalo mé rodině mě hodně semlelo.

  62. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.28

    Můžu se zeptat, koho si tedy volila ? Jana

  63. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.30

    Myslím koho volila Hanka. Jana

  64. 17 Říj on 2012 at 20.30

    Anonymní17.10.12 20:25: A kdo za to zoufalství může? Obyčejní (většinou manuálně pracující – a ne nepohrdám jimi ad absurdum) jsou bohužel ze socialismu hrozně zpovykaní. A za další, ti co tuhle zem dovedli do srabu jsou kdo? Bývalí komusti nebo (častěji) jejich přátelé. Komunisti tady de facto zliklidovali intelektuální elitu, která měla alespoň špetku morálky, a dovolila bujet lidem sice třeba chytrým, ale totálně amorálním – kam vítr, tam plášť.
    Beru, že zoufalství dožene člověka ledaskam, ale je třeba neztrácet rozum. Jinak se propadneme do jámy ještě hlubší. Nikdy není tak hrozně, aby nemohlo být hůř!

  65. 17 Říj on 2012 at 20.32

    Hani přiznám se, že jak jsou mi blížší outfity Veroniky (i když i tvé se mi líbí, jen se s nimi díky svému typu úplně neslučuju), líbí se mi zase naopak víc tvé články. Umíš popíchnout a nebojíš se i nepopulárních témat.

  66. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 20.51

    Souhlasím s Hankou, že lékařství máme na hodně dobré úrovni! Běžte do Ameriky nebo jinam do zahraničí, tam když nemáte dobré pojištění, nechají vás s prominutím chcípnout na ulici. V cizině je normální si platit určité výdaje u lékaře. Vystrčte zadek ven a uvidíte jak se máme tady relativně dobře. Česká republika má hrozné dluhy a bohužel nemůžou dát všem, aby se měli jako prasat v žitě. Vím, že naši politici jsou hovada a naši vládu neomlouvám a nesouhlasím s ní. Ale komunismus fakt ne!!

  67. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 21.08

    Kopřivko myslím že do srabu tady tuhle zemi přivedli ti co ji rozkradli. Kdyby se nekradlo, tak lidi sice stěžovat budou,ale nebudou volit ksč. Takže zklidni svoji žahavku a podívej se třeba na nějakou statistiku o korupci, když ti to hlava nebere 🙂

  68. 17 Říj on 2012 at 21.10

    A kdo jsou ti, co ji rozkradli? Nemyslím jen politickou příslušnost. Neuč dědka chrchlat.

  69. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 21.12

    😀 no já ne, zeptej se třeba slečny Haničky, tatíček má stavební firmu tak možná o tom něco ví

  70. 17 Říj on 2012 at 21.13

    Je vidět, že jste ještě mladá….je naivní myslet si, že by koministi ve vládě neudělai to samé, co v roce 1948…tehdy tomu taky nikdo nevěřil.

  71. 17 Říj on 2012 at 21.44

    Anonymní17.10.12 20:10 Pod hranicí chudoby? Víte, co to je doopravdy chudoba? To mě skoro rozesmálo:)

  72. 17 Říj on 2012 at 21.50

    V cizině jsem žila a rozhodně tu máme výborné zdravotnictví…to, že je na vás lékař nepříjemný, sestřička je hnusná je chyba v lidech, nikoliv ve zdravotnictví, navíc to si nesou právě z doby kominusmu.

  73. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 22.36

    A tyhle rozumy máš od svýho papínka podnikatele, kterej ti platí všechny ty kabelky, co Haničko? Se kterým jsi mimochodem kandidovala do TOP 09, což je pěkný hnus a silně jsi u mě klesla.

    Fakt bych ti přála, aby ses dostala do situace, kdy ti musí stačit měsíčně třeba deset tisíc, ne proto, že nic neumíš, ale protože prostě není práce (přestože máš třeba vysokou školu), ono bys pak rychle podobný výblitky přestala vypouštět z pusy. A to nemluvím o těch, co jsou třeba starý nebo nemocný a pracovat nemůžou, i kdyby chtěli, takový by se měli rovnou schodit z mostu, aby neobtěžovali namyšlený princezny tvýho typu ne.

  74. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 22.39

    ty si fakt tupá kráva Hano, to není snad ani možný, co to tady plácaš za sobecký píčoviny, něco podobnýho může vypustit leda někdo mladej a úplně blbej, co nikdy v životě nemusel pracovat a má všechno. tím pádem ho nikdo jinej nezajímá, protože když to má on, tak přece můžou všichni – NEMŮŽOU!

    blbko!

  75. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 22.42

    A proč asi na nic nejsou peníze, co?! No protože to mocipáni rozkradli! A něco takového budeš hájit a říkat, že lidi málo pracujou?! Styď se! Ty musíš být ale z pěkný rodinky!!!

  76. 17 Říj on 2012 at 22.45

    Výplody tvé choré mysli tady trpět nebudeme. Nauč se nejdříve mluvit a psát slušně a až potom se zapoj do diskuze.
    Děkuji.

  77. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.01

    Možná by taky stálo za to si uvědomit (když už tady někteří mají řeči o tátovi Hanky), že tihle podnikatelé, co si podle vás nakradli, zaměstnávají často spoustu lidí a mimo to, že svým dcerunkám kupujou drahé kabelky, živí dalších x rodin. Ale to nikoho nezajímá…

  78. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.05

    bola som chorá v zahraničí, teda pred odchodom do zahraničia som dosť ochorela, až tak, že ma ani nechceli pustiť odletieť. No neskôr mi vybavili papiere a povedali, že by bolo vhodne, keby som začala mať problémy tam, pretože moja odborná doktorka mi na rovinu povedala, že operácia je komplikovanejšia a že inde mi to môžu spraviť lepšie ako na slovensku, no tým som chcela povedať že…
    …že kamarátka mala problém s cievami v oku a povedali jej u nás, že dokedy vidí môže byť rada, a že u nás sa to operuje (kdekoľvek a za koľko) až vo vážnych situáciach. tak jej to vybavili tak aby jej to spravili u vás v čr a má to vynikajúce a iba si pochvaľuje, takže určite ste na tom lepšie ako my.
    ALE pravdaže, byť chronicky chorý v nejakej krajine napr. španielsko, švajčiarsko, to by ste sa ešte len zobudili, aké to je. operácie, vyšetrenia, lieky….nevravím o problémoch ako je chrípka a pod. budme radi s tým čo máme a tak isto aj vy.

  79. 17 Říj on 2012 at 23.05

    Teda jsem se dozvěděla novinek, o žádné stavební firmě nic nevím, ale pravděpodně náš anonym, odborník na všechno, ví vše. Navíc mě asi strašně dobře zná a dost ho žeru, tak já vůbec nechápu, jak si někdo může libovat v tom, že se chodí dívat na někoho, koho bytostně nesnáší? 🙂 Podle mě je to ztráta času, který by se dal využít lépe, třeba prací…a teď k diskuzi, nebudeme tady trpět nadávky, urážky a sprostá slova a danou situaci budeme řešit, dáváme tady prostor k sebevyjádení, ale v rámci slušnosti prosím. Děkuji a hezký večer všem.

  80. 17 Říj on 2012 at 23.09

    Takže můj otec nemá stavební firmu, nekupuje mi žádné kabelky a je to velmi poctivý člověl, který od nuly vybudoval firmu sám…A navážet se tady do mé rodiny už opravdu hraničí se vším. A ano můj otec prcauje každý den i 12 hodin, živí sebe, svou rodinu a zaměstnává další lidi, vůči kterým má zodpovědnost…Takže jediné, co si zaslouží je respekt, jako ostatní poctiví a pracující lidé.

  81. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.23

    Doprdele lidi, uvědomte si, že podnikatelé vytváří pracovní místa!! Jasně, všichni si všechno nakradli. Taky pocházím z podnikatelské rodiny a věřte mi, že to není tka jednoduché! Například tatka vstává v 5.30, domů dojde v 7 večer a pořád pracuje (píše premie pro zaměstnance NAPŘÍKLAD!!!). Vážně, ted mi někdo z vás, kdo říká že podnikatelé jsou zloději, proč?? Ptž něco vybudovali od nuly? Kdo z vás pracuje někde v podniku?? Víte, co je to superhrubá mzda (dnes už se to moc nepoužívá), víte co za vás všechno zaměstnavatel musí platit??!!! Nebo všichni jste státní zaměstnanci, kdo si stěžujete?? Laskavě se nad sebou zamyslete, když bude vládnout levice, tak zvýší ještě více daně podnikatelům, podniky zkrachují a bude ještě méně pracovních míst než je ted.!!!

  82. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.30

    Hanka : Upřímně se mohu zbláznit, když slyším názor…aaah podnikatel, ten si to nakradl…no tak pkud takto bude někdo uvažovat, tak jsme v p…, protože tady i lidé musí přehodnotit své hodnoty a postoje a říct si, tak já budu makat, budu se snažit a budu to dělat poctivě a pak se můžu mít dobře třeba jako pan Opička, ten se nadřel a teď se má taky dobře.

    K tomu aby někdo mohl začít v dnešní době podnikat, potřebuje značný kapitál. Není to tak, že bych se ráno probudila a řekla bych si, tak dneska začnu podnikat a když se budu snažit budu se mít. Taková samozdřejmost to není. Když si vezmeš půjčku na podnikání, nemáš záruku, že se ti to vrátí a podniku se bude dařit. V nejhorším příjdeš o všechno, včetně bydlení atd., takže to opravdu není o tom jestli je někdo línej a nezmůže se na víc než na klasickou práci. Každému by se to líbilo, žít si jako horních 10 000. Ale není to reálné a většina lidí, tohle ani nechce. Jen chtějí aby žili důstojně a nemuseli se panicky bát o své místo a nežili od výplaty k výplatě. A věř,že takhle dnes žije mnoho lidí a není to tím,že by byli marnotratní, ale protože jednoduše jen taktak vyžijou.Vše se zdražuje, zatímco platy klesají.O důchodech ani nemluvě.
    Navíc je pan podnikatel a PAN podnikatel. Nemám nic proti podnikatelům,ale takovým, kteří mají reálné příjmy. Ne podnikatelé typu pana Bakaly apod. kteří jsou opravdoví mocipánové a kterým se tato politika velmi hodí, protože kope za jejch ligu.
    Neodsuzuj proto lidi, kteří volili a volí levici, protože současná pravice, nic dobrého pro obyčejné lidi nechystá. J.

  83. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.30

    No a o tom mluvím, valná většina těch "hrozných" podnikatelů jsou poctiví a slušní lidé, kteří svých současných příjmů dosáhli tím, že pro svůj podnik žili a tvrdě pracovali. Jenže, kdo si nikdy nezkusil podnikat, tomu nemůže rozumět…že neexistuje žádná osmihodinová pracovní doba, že se člověk musí hodně otáčet, aby uživil sebe, natož svou rodinu a posléze rodiny svých zaměstnanců.

  84. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.33

    Pardon, tohle patří o příspěvek výš, reagovala jsem na poslední komentář Hanky.

  85. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.33

    Jediné, co mne na výsledcích voleb překvapilo, byla rapidně nízká volební účast. Výsledky jako takové se daly očekávat. Není to konec světa, naštěstí to jsou zatím pouze volby krajské a dle mého názoru na krajích bylo vždy spoustu levičáků s modrou stuhou.
    Já jen pevně doufám, že na krajích tento levičácký boom skončí. Z nějakého důvodu mi přijde ponižující, aby po dvaceti letech naší demokracie Česká republika znovu skočila dvacet let zpátky. Především pak z pohledu ostatních států. Už teď nemáme obecně dobrou pověst třeba v Evropské unii. A co pak? Všechny státy EU jsou demokratické. Vyloučili by nás? Začali by mluvit do našich vnitřních záležitostí ještě víc? Začali by jsme hromadně uctívat a obdivovat Kim Čong-ila jako pan Filip? Musela bych si snad ve svých osmnácti letech a v dosavadním životě v relativním blahobytu-srovnávám-li to s minulým režimem- utírat najednou zadek novinami?
    DOLEJŠ už snad opravdu klesnout nemůžeme.
    N.

  86. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.40

    Můj názor k výsledku voleb je poměrně jednoduchý. Češi nejsou hrdý národ. A je to smutné. Jsme stát se zajímavou a silnou historií, na kterou by jsme měli být pyšní. V minulosti jsme se několikrát dokázali vzepřít útlaku, nespravedlnosti a následkům zlých časů. Na to dnes asi všichni zapomněli.
    Roky 1918, 1989 a 1993 já osobně považuji za zlomové. K této situaci bych vztáhla hlavně rok 1989. Prakticky všechny státy po éře SSSR jako jednu z prvních věcí zrušily komunistickou stranu. My jsme si jí nechali a dnes ji dokonce volíme. V tom se jen odráží nulová hrdost k činům našich "předků", kteří bojovali za pád téhle strany. Je mi smutno z toho, jak se ti lidé dnes musí cítit. Nevděk sálá jako nikdy.
    Přepiště učebnice a začněme děcka učit, že za komunistů bylo dobře a fajnově. Zajímalo by mě, jak pak vysvětlíte, proč se teda staly události podzimu 1989.
    Lidé taky nezohledňují základní ekonomické veličiny – pokud ekonomika státu klesá, musí se nějak reagovat. Pokud chybí peníze ve zdravotnictví, musí se nějak reagovat. Takhle to vždy bylo a jinak to nebude. Lidé stále volají po změně, když k nějaké dojde, volají po jiné změně, protože tahle se jim nelíbí..
    A co si budeme povídat – lidé se o politiku a ekonomiku víc nezajímají. Alespoň valná většina. Maximálně si před volbami pročtou Blesk a Novinky, ti chytřejší programy stran. Kolik Čechů se dnes zajímá o to, jak se daří českým exportním firmám v zahraničí? Kolik Čechů ví, jaký je růst HDP České republiky, schodek státního rozpočtu a tak dále? Kolik lidí si dalo dohromady základní statistiky, aby zjistili, jestli tahle vláda pomohla nebo naopak uškodila naší zemi? No? Hlašte se, ale moc vás nebude…
    A tihle lidé pak jdou volit a vlastně ani neví, co mají dělat a proč. Spousta lidí jde volit tu stranu, kterou volí jeho kámoši a více se tím neobtěžují.
    Tohle rozhodně není urážka diskutujícím, ale věřím, že potrefené husy se určitě ozvou. Neřikám, že člověk musí mít vystudovanou vysokou školu a pět titulů. Říkám, že každý občan, ať už s příjmem nulovým nebo obrovským, by se měl zajímat o dění v našem státe a dění spojené s naším státem ve světě, které najde v dostupných zdrojích a to hlavně v době internetu. Jenže lidi to nezajímá. A popravdě nevěřím tomu, že se to v nejbližší době změní…A pak se bohužel nesmíme divit tomu, že je letos na podzim in rudá.

  87. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.41

    M. Golightly je nekdo tak ubohy, ze dokonce zakazal anynomni prispevky na jejim blogu a to presne po kritice na jeji mohutne telo. Mela by radsi cvicit, nez se vyjadrovat

  88. 17 Říj on 2012 at 23.43

    Spuhlasím a rozhodně nikoho nesoudím…a neodsuzuji levici, jediné co mi vadí, je komunistická strana KSČM.

  89. Anonymous
    17 Říj on 2012 at 23.44

    Připojuji se. Otec je také podnikatel a jeho plat je naprosto úměrně vyvážen námaze a času, který prací stráví. Spousta lidí si jde do práce od 8 do 16 hodin, pak zavře dveře a může si dělat a myslet co chce. Podnikatel ne. Ne nadarmo se říká, že podnikat znamená být jednou nohou v kriminále. Vlastník firmy má zodpovědnost za výplaty – pokud neudělá zisk, nebude na výplaty a může jít do kriminálu. Víte tohle vůbec, když si tu otvíráte huby? Většina máte představu o tom, že být podnikatel znamená koupit si ráno kafíčko ve Starbucks, nahodit oblek za tisíce, jít se vystavit do kanclu, povozit si prdelku v drahým autě a to je všechno. Jste naivní a hloupí. Drahé kabelky a auta jsou jen malá náhražka toho, kolik času zabijete prací, starostí o zaměstnance a chod firmy jako takový. A ne, ne všichni podnikatelé jsou slušní. Jenže lidi už si neuvědomují, kolik jich slušných je. Proberte se.

  90. 17 Říj on 2012 at 23.45

    Děkuji z atento komentář…zcela souhlasím. Velmi krásně napsáno.

  91. 17 Říj on 2012 at 23.48

    No tak tohle je fakt nářez 😀 nestačím se divit co se tady člověk dneska dočte a docela obdivuju Hanku jak to všechno snáší… klobouk dolu – já bych asi takovýhle navážení v takovym klidu ( nebo tak to alespoň vypadá ) nesnesla !!! Komunisty nemám ráda a volit bych je asi v životě nešla, ale na druhou stranu … proboha lidi, opravdu si myslíte, že je v dnešní době reálný aby se vrátilo to, co tady bylo před revolucí?? Já si osobně myslím, že to moc reálný není.

    Drž se Hanko 😀

  92. 18 Říj on 2012 at 0.20

    Taky souhlasím!
    Ale musím se trošku ohradit ohledně těch malých stran….Myslím že tady tenhle pokus tady už byl v podobě zvolení veverek (VV) do parlamentu…jak to dopadlo víme všichni. Navíc volit malé strany může být dosti ošemetné, nejsou známé a tím pádem se z nich může vyklubat třeba i větší hrůza než co se děje teď (takovýmhle stylem se dostal k moci i Hitler, ale samozřejmě to už je extrém)

  93. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 0.26

    Tak jako možná je oplácanější, nemůžeme být všechny modelky, ale spíš mi příjde, že nemá žadný vkus. A to ze sebe dělá módní blogerku.

  94. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 9.04

    Mám také otce stavaře. Mimochodem já mám na měsíc 6000, jde o záležitost dočasnou, ale to neznamená, že se ráda nepodívám na holky a jejich oblečení. Že si ho nekoupím teď, neznamená, že si ho nekoupím nikdy a také to neznamená, že se nemohu inspirovat a musím sem pouštět jedy! To je neuvěřitelné, kde se vás bere ta hnusoba a závist! Holky hodně sil, doufám, že vás to neodradí od blogování! Hani, zůstaň, jaká jsi! Ráda tě čtu!

  95. 18 Říj on 2012 at 9.16

    Že stát nemá peníze je demagogie, kterou se nás vláda snaží krmit, stačí umět sčítat a odčítat, pak si jednoduše spočteš, že stát peníze má jen se jaksi "odklánějí" tam kam vláda chce a ne zpět do veřejného sektoru.

  96. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 10.14

    Holky, já sama podnikám, mám malou reklamku a jsou měsíce, kdy nejsou zakázky a já musím i tak platit sociální, zdravotní (jako zaměstnance mám jen sebe), DPH, faktury, nájem kanceláře, telefon, atd. Věřte mi, že mi kolikrát zbyde jen na nájem, a jídlo kupuje přítel. Ani si nedovedete představit, jak mě vždycky nasere, když o mě někdo prohlásí, že jsem velká paní podnikatelka. Brrr, lidi, kteří se dokázali vypracovat tak, že si můžou kupovat krásný oblečení a jezdit do dovču fakt obdivuju. A dřu jak blázen, abych jednou mohla taky 😉
    Hani – jen si z těch keců prosímtě nic nedělej 😉

  97. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 10.25

    Jo, pardon, nepodepsala jsem se, Barbora Č. z Jihlavy 😉

  98. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 20.59

    Mně se líbí, jak někdo, komu je něco přes dvacet, mluví o krátký paměti. Kolik si toho děvčata pamatujete z toho komunismu? Já je nevolim, ale vzhledem k tomu, že jsem to nezažila, netroufám si to hodnotit. Myslim, že tanky fakt vyhlížet nemusíme, stejně tak nakupovat banány do zásoby.

  99. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 21.06

    Tady je zdravotnictví na vysoké úrovni, když si to člověk zaplatí. To hned s vámi lékaři jednají jinak.

  100. Anonymous
    18 Říj on 2012 at 21.42

    A mrzí mě, že lidi, kteří peníze mají, nedokážou pochopit, že jsou i tací, co musí obracet každou korunu. Tuhle zabedněnost zas nechápu já.

  101. Anonymous
    19 Říj on 2012 at 9.52

    A co si pamatujeme z druhé světové války? Nic. Znamená to, že vyvražďování lidí v koncentračních táborech nemůžeme hodnotit? Pokud bychom nehodnotili nic, co jsme nezažili, asi bychom se daleko nedostali, v podstatě bychom se nikam neposunuli, protože bychom si museli všechno zkoušet znova.

    Je pravda, že tanky vyhlížet nemusíme, ani frontu na banány, za to se pod případnou vládou komunistů můžeme dočkat mnohem horších věcí a to dost reálně. Například znárodňování soukromého majetku, zavírání lidí, kteří nesympatizují s režimem apod. Proti tomu je nedostatek banánů naprostá blbost. Ale ti, co ten režim zažili, vědí moc dobře, že frotny na banány jsou jen úsměvné vzpomínky, že o ně opravdu nešlo. A ti, co to nezažili, si holt musí něco načíst, naposlouchat od pamětníků a začít chápat komunismus v širších souvislostech (ale to stojí trochu práce a přemýšlení, ne každý mladý člověk je ochoten do něčeho takového investovat čas a rozum, že?)….mimochodem doporučuju film Ve stínu…všem, co to "nezažili".

  102. Anonymous
    19 Říj on 2012 at 16.10

    Jojo, souhlasím Hani. Nezbývá než doufat, že se to do parlamentních voleb změní. No a kdyby ne, tak nám prostě nezbude než zvednout zadky a o tu svobodu se poprat (nemyslím hned občanskou válku, ale stávky a tak). Jeden pán kdysi řekl: "Kdo za svou svobodu bojovat nechce, ten si ji ani nezaslouží". A kdyby se i přesto komanči udrželi u moci, tak se stejně lidi, co něco umí seberou a utečou. To už by tady pak zůstali fakt jen ti, co komanče volili a nechci si představit, jak by to tady vypadalo.
    No snad už to pitomé strašení lidí světovou krizí skončí, ekonomiky začnou růst a pracovních míst bude přibývat.

  103. Anonymous
    19 Říj on 2012 at 23.59

    Vidím to stejně 🙁 Hlavně je celkem paradox, že nejdřív je velký haló kolem "letiště V.Havla" (:((), protože nedaleko něj byl dlouho vězněn komunistama a potom si klidně je klidně zvolej! :((

  104. Anonymous
    20 Říj on 2012 at 0.06

    SIce nejsem Hanka, ale do toho ti nejspíš nic není 😉

  105. 20 Říj on 2012 at 21.23

    Je to v prdeli. Nic víc se na to nedá říct. Nechápu, proč ti lidi nešli volit 🙁

  106. 22 Říj on 2012 at 21.37

    Naprosto souhlasím, jsem ráda, že má někdo podobný názor na věc, jako já! 🙂

Napsat komentář: Michaela Zrušit odpověď na komentář

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.