Naposledy

       Poslední outfit z mé letní dovolené jsme nafotili samozřejmě poslední den :). Protože už se nám nechtělo ležet na pláži ani se válet u bazénu, rozhodli jsme se, že si těch pár hodin před odletem zkrátíme v hlavním městě Las Palmas. To, co mám na sobě, je vlastně můj letadlový outfit, ve kterém jsem na dovolenou přiletěla a ve kterém jsem také z dovolené odletěla. Obecně létám ráda, zatímco v autobuse se mi vždy dělá zle, letadlo je pro mě spíše relax. Jsou ovšem věci, které mě při létání iritují. Jednou z nich je potlesk při přistání…Pokaždé se ptám, kde se tento naprosto nesmyslný zvyk vzal? Zatím mi nikdo neuměl odpovědět. Podle mě jsme už poslední národ na světě, který při přistání tleská. Tentokrát se dokonce tleskalo dvakrát, nejen při přistání, ale dokonce také letušce, která řekla: přistáli jsme v Praze, venkovní teplota je deset stupňů. Copak lidé tleskají řidiči autobusu, když zastaví na zastávce? 

Hanka 

Hanka:
Jeans Topshop
Shoes Converse
Bag Prada
Top Brandy Melville
Shirt Mango
Sunnies Ray-Ban
Bracelets Zara

132 thoughts on “Naposledy

  1. 18 Srp on 2012 at 0.06

    jsem na tom stejně) nesnášim tleskání a uřvaný děti v letadle 😀
    povedenej outfit, hrozně ti to sluší!)

  2. 18 Srp on 2012 at 0.07

    Tak to teda nie ste posledny narod, minule som letela z Fr na Sk s nejakou nemeckou spolocnostou myslim a tiez sa tlieskalo, no a toto leto ked som sla domov tak sa netlieskalo vobec 😀 Ale ja by som si kludne aj zatlieskala, lebo som vzdy po pristati taka stastna ze som to prezila a ze sme dobre dosli.. Proste lietadla, to je moja fobia ale nevyhnem sa tomu takze sa musim prekonavat parkrat do roka.

  3. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.11

    haha:D přijde mi to taky trapný a vždycky se za to stydím 😀

  4. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.15

    Hani, asi jsi natrefila na infantilni Cechy, pri mem letu, mozna lepe receno pristani minuly tyden nikdo netleskal.. :/

  5. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.15

    Vypadas v tom obleceni krasne a sveze! ! Ziju v zahranici, navic letam dost casto pracovne a tleska se pri pristani tady i jinde(a opravdu moc Cechu se mnou nelita). Jsem z toho obcas rozpacita, ale v podstate mi je to jedno, vetsinou mam uz v hlave: stihnu dalsi spoj? neztratili mi kufry? nic jsem nezapomnela? atd.. 🙂

  6. 18 Srp on 2012 at 0.17

    S přítelem se tomu teď smějeme pokaždé, když někam letíme. Je totiž vidět, kdo tím letadlem letí. Když jsme letěli do Paříže pravidelnou linkou, tak nikdo netleskal, protože letěli normální lidé. 😀 Ale když se létá chartrovým letem, tak letí samý ustrašený maminky s dětma, co letěj podruhé v životě letadlem. 😀 Ano, přehánim, ale podle mě se opravdu tleská, protože letěj rodinky z dovolený. A myslím dokonce, že i když řidič doveze autobus k moři, tak lidé také tleskají. :D:D

  7. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.22

    Ono ale pilotovat letadlo je taky trochu něco jinýho než řídit autobus,ne?nemůže to dělat každej.a mně se to líbí,nemyslim si že je to trapný ani že je to typicky český. trapný mi přijde jak se všichni styděj za to odkud jsou a hrozně to hrotěj.stejně na tom nikomu nesejde.

  8. 18 Srp on 2012 at 0.23

    Nejsme poslední :), před 14 dny jsem letěla do Dublinu, Čechů bylo v letadle pomálu a po přistání většina pasažérů tleskala. Neházejme všechno na špatné jenom na nás ;).

  9. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.36

    Naprostý souhlas z mé strany…zase někdo dělá z komára velblouda prostě..:P

  10. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.37

    tak choď kanálama.:))

  11. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.40

    Také na tom tleskání nevidím nic špatného, ale to je vlastně věc názoru

  12. 18 Srp on 2012 at 0.44

    Tak ja v tom nevidim nic zle, podla mna si aj soferi autobusu zasluzia ten potlesk ze dopravili 50 ludi zdravych a stastnych na miesto a ze soferovali aj 30 hodin. Preco by si ludia nemohli zatlieskat ze su stastni z prichodu na vytuzenu dovolenku?

  13. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 0.46

    Přesně. Záleží, kdo letí, dětičky tleskají 😀 Když jsme letěli na Marsa Alam, kde bylo plné letadlo eximtours klienty, tak se tleskalo jak na stadionu, ale při letu do Madridu ticho 😀

  14. Hana
    18 Srp on 2012 at 0.49

    Taky mi to tleskání přijde divné a trapné a vždycky jsem si myslela, že je to jen zvyk u charterů, protože na normálních linkách jsem to nikdy nezažila. Až před měsícem tleskali Češi i u letu ČSA z Paříže.

  15. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 1.19

    Trapne a malomestacke je pouze to, ze resite trapnost tleskani pri pristani. Opravdu se vzpamatujte a uvedomte si, ze obrovsky kus plechu ve vzduchu se stovkami lidi nepatri mezi prirozenou soucast prirody a v dnesni dobe plne dopravnich katastrof a atentatniku v letadlech je stesti, ze pristanete zivi a zdravi…takze pokud jste normalne smyslejici clovek, je prirozene, ze jste stastni a treba si i zatleskate. To, ze vam to pripada trapne je spis jen nedospela poza. Tolik pro Hanku a ostatni.

  16. 18 Srp on 2012 at 1.50

    ty hodinky a košile jsou super!! 🙂

  17. 18 Srp on 2012 at 2.09

    také na tom nevidím nic špatného, jen mi přijde škoda, že piloti ho v kokpitu neslyší:D

  18. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 2.26

    Létáme často se synkem ( 5 let ) a vždy má radost když přistaneme, takže povinně tleskáme, za což bychom se Ti chtěli omluvit, když Tě to tak irituje. Simona

  19. 18 Srp on 2012 at 4.41

    Trapne mi to neprijde, ale sama to nedelam. Ale rozhodne bych nerekla, ze je to nejak ceske, stava se mi to spise a letech, kde moc Cechu neni.
    Ale vyjadrila bych se taky k outfitu! Tady vsichni resi jen letadlo. Moc se mi libi ta kosila, je paradni, ma dobrou barvu. Miluju dzinove kosile, ale musi mit dobry odstin!

    xxx
    http://www.cristeene.blogspot.com

  20. 18 Srp on 2012 at 6.07

    Přesně jsi to vystihla. Já zase vždycky říkám: "zatleskejte pilotovi za to, že udělal svou práci a všechny nás nezabil :-)" Moc ti to sluší

    http://lazykittydiary.blogspot.cz/

  21. 18 Srp on 2012 at 7.30

    Ale ty maminkys detickama netleskaji,ze jsou vyplesteny a leti podruhev zivote,ono je to holt tvrda prace zamestnat dite v letadle,kde nikam nemuze,obdivuju je,jak to zvladaji,nektere deti vubec nechteji sedet,nevim,jestli bych ss ditetem letela.

    Pak z nich spadne ten stres,kdyz si reknou,uf mam to za sebou,konecne se ostatni nebudou pohorsene koukat s pohledem,je neschopna,uz ji zase rve.

    Tak si tlesknou,no a deti ty to zaujme,tleskaji rady,neni na tom nic buranskeho,deti v letadle moc zabavy nemaji,tak proc si nezatleskat a mozna to posadku i potesi,kdo vi,rozhodne to nikomu neublizi.

  22. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 8.01

    Jen je divný to,že lidi tleskají,když ještě nestojí letadlo a je vlastně největší riziko při přistání…netleskám,v duchu děkuji pilotovi..Moc ti to sluší!

  23. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 8.07

    Létala jsem především pracovně a běžnými linkami. Když jsme s manželem poprvé zažili tleskání u našeho prvního charterového letu, jen jsme se po sobě nechápavě podívali. Příště jsem si už říkala, ať si zatleskají, když jim to dělá radost. Přijde mi to ale vždy úsměvné, když se spustí potlesk po dosednutí letadla na zem – letadlo to ještě nemusí dobrzdit:-).
    Katka

  24. 18 Srp on 2012 at 8.23

    skvelý outfit 🙂 keď ja lietam, väčšinou v lietadle netlieskajú. hlavne vo francúzskych a rakúskych.

  25. 18 Srp on 2012 at 8.45

    Opravdu jsem se zasmála při představě, že bych jela autobusem… "Janáčkova, prosím vystupte." a všichni bychom začali tleskat.
    Nevím, mě to přijde vtipné, klidně ať si tleskají.). Já jsem letadlem ještě neletěla, takže mi to je celkem jedno.

  26. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 9.07

    Proč špatné? Nemyslím si že je špatné si zatleskat! A rozhodně nejsme jediní kdo tleská, to nevím kdes to vzala Hanko ale i z toho co tu už je přede mnou napsáno tleská spoustu národů a můžu to potvrdit i já když lítám měsíčně z Itálie a zpátky, v zimě tu češi skoro nejsou a stejně POKAŽDÉ se tleská. A neni to trapné. Trapné je hrotit něco běžného a milého. Luci

  27. 18 Srp on 2012 at 9.18

    jo a jinak můj názor na tleskání je takový: já tleskám vžycky, protože z létání mám strach, nesnáším turbulence a myslím, že létání s letadlem je úplně něco jiného než řídit autobus či trolejbus nebo cokoli jiného. Přistát a neudělat velkou ránu je taky velké umění a hlavně možná proto vždycky tleskám a dokud se tento zvyk bude u nás dodržovat, já se k němu vždycky připojím..
    ale tak každý má jiný názor 😀 kdybysme tu byli všichni stejní roboti, to by byl děs 😀

  28. 18 Srp on 2012 at 9.26

    Mě se omlouvat nemusíte, jen nechápu podstatu tleskání…:) Každý si přeci může dělat co chce, vás naopak může iritovat, že netleskám 🙂

  29. 18 Srp on 2012 at 9.29

    Milý anonyme, letecká doprava je jedna z nejbezpečnějších, to, že doletím na místo, je pravděpodobnější než, že mě tam dopraví autobus nebo řidič auta. Zatleskáš taky tomu, kdo tě odveze autem nebo autobusem? Budu předpokládat, že ne. Proto mě jen zajímá, proč se tleská v letadle. Pilot dělá svou práci, za kterou je placený. To, že je to práce náročná, souhlasím, ale proto ji nemůže dělat každý.

  30. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 9.29

    Ako uz bolo povedane, potlesk po pristati je uplne bezna vec aj vo svete. Myslim si,ze je to pekny prejav respektu voči pilotom a celej posadke a taktiez prejav pokory, pretoze stat sa moze vo vzduchu naozaj vselico.Vacsina inteligentnych ludi si toto uvedomuje.Som skutocne prekvapena, ze sa najdu aj taki, ktori to povazuju za trapne. Trapne je,ze to vobec niekto riesi…
    Ja si naopak myslim, ze je to mile a take…uprimne.

  31. 18 Srp on 2012 at 9.33

    Já létám opravdu pravidelně a nikdy jsem potlesk nezažila kromě "letních letů na dovolenpu". A to, že tleskají i jiné národy, tak to jsem taky nikdy nezažila, ani ve VB, ani v Itálii, ani v Belgii, ani v Norsku, v Německu a ani ve Švýcarsku. A pokud je to tedy normální, pak nechápu, že se tleská po hodině a půl v letadle, když letadlo přistane někde v turistické destinaci, ale po 14 hodinách v letadle jsem tedy potlesk také nikdy neslyšela. Snažím se jen dopátrat důvodu potlesku, nic víc….rozhdoně nic nehrotím…

  32. 18 Srp on 2012 at 9.35

    Bavíme se o létání, tak proč chodit kanálama….:D

  33. 18 Srp on 2012 at 9.40

    Hezke fotky, libi se mi tve topy od Brandy Melville a samozřejme kabelka. 🙂

    bajaajaja.cz

  34. 18 Srp on 2012 at 9.42

    sluší ti to:) a já osobně se s tím tleskáním nikdy nesetkala, i když jsem letěla několikrát v životě, nevím:D

  35. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 9.44

    Do Švýcarska a zpět létam dost často a pokaždé se tleská, ikdyž letám z Phy, Vídně nebo i Bratislavy .. 🙂

  36. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.00

    skvělý, jako vždy 🙂 s tím létáním, tleskání sem zažila zatím pokaždé, a to ne jen dovolenkové – jinak, taky sem se snažila dopátrat, a někde jsem slyšela, že se netleská pilotovi, ale vlastně sobě, že jsme let přežili 😀

  37. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.02

    tak neberiem take male decko na dovolenku lietadlom, staci k jazeru alebo na chatu a je vystarane, tam nech vresti dnami/nocami…a tiez ma chyta krc ked vidim kam su schopne matky zobrat, male rocne decko do lietadla do egypta (ako som si vsimla) nie je ziadny problem a ked zacne bliakat (a ono zacne, to je na sto percent) tak sa na moj zhnuseny pohlad rozbliaka (teraz pre zmenu ta matka) ze akoze ona je najvacsi borec na svete ze porodila decko a ze by som jej mala nohy ruky bozkavat a nie sa pohorsovat ze jej krpaty smrad vyvreskuje uz pol hodinu v lietadle…

  38. 18 Srp on 2012 at 10.10

    ja musim rict, ze naopak se mi tleskani pri pristani libi. zastavam nazor, ze je to jakysi projev ucty, nebo nevim…kazdopadne proste mi prijde, ze to k tomu patri. libi se mi to. a kdyz jsem letos letela viden-rim a zpatky (ne ceskou aerolinkou, ale airberlin), tak musim rict, ze kdyz se ani jednou nezatleskalo, chybelo mi to 😀 mozna jsem vadna, ale asi jsem si na to zvykla a vazne. libi se mi to :))

    http://terezastepankova.blogspot.cz/

  39. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.20

    na ah, moj frajer mi kukol do monitoru a povedal ze vyzera ako otrhanka oblecena z trznice a teraz som sa ho pytala ci by sa za nou otocil a on ze nie…

  40. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.34

    tady někdo nechápe…

  41. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.36

    njn, proto mi je mnohem sympatičtější Verča..:) ta neřeší povrchní ptákoviny…

  42. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.45

    Outfit podareny presne moj lietadlovy styl:-). A co sa tyka tlieskania pri pristati, ja lietam dost casto a tlieska sa skoro vsade vratane pristavania na JFK, takze urcite to nebude ani cesky ani slovensky zlozvyk:-)

  43. 18 Srp on 2012 at 10.46

    Tak to netuším, čím létáš….u klasických společností, jako Swiss Air, které létají pravidelné lety do Švýcarska, jsme nikdy potlesk nezažila…

  44. 18 Srp on 2012 at 10.48

    A tleskali cizinci? Já jsem nikdy při zaocéánském letu neslyšela potlesk…

  45. 18 Srp on 2012 at 10.50

    Projev respektu a pokory? Vůči kome? Vůči čemu? Na cestě se taky může stát cokoli a jezdit autobusem nebo autem je mnohem nebezpečnější…většina netleská, takže nevím.

  46. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 10.50

    No lietam z Viedne, takze nakoniec to asi bude rakusko-uhorsky zvyk:-)

  47. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 11.01

    Ja uz jsem teda dlouho v letadle potlesk neslysela. Spis uz mi to prijde jako vyjimka. Letam Praha-Lodnyn. A ja jsem taky vzdycky rada na zemi takze proti tomu nic nemam 🙂
    Kristy

  48. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 11.02

    *Londyn

  49. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 11.07

    Tleská se proto, že to letadlo v pořádku přistálo a nic se nestalo, je to takový zvyk.

  50. 18 Srp on 2012 at 11.56

    ja to tleskani taky nechapu:D nejlepsi bylo, jak jsem letela domu z NYC a pul letadla cesi a pul americani a pri pristani pulka lidi tleskala a pulka se na ne divala stylem "asi meli prilis alkoholu zadarmo" 😀 to sem se fakt musela smat

  51. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 11.58

    podle mě je teda povinnost pilota a posádky dopravit pasažéry v pořádku do cílové destinace, jsou za to placeni. nic za co by se jim mělo tleskat.

  52. 18 Srp on 2012 at 12.10

    Tento komentář byl odstraněn autorem.

  53. 18 Srp on 2012 at 12.10

    Tentokrát se dokonce tleskalo dvakrát, nejen při přistání, ale dokonce také letušce, která řekla: přistáli jsme v Praze, venkovní teplota je deset stupňů. Copak lidé tleskají řidiči autobusu, když zastaví na zastávce?

    :DDDDDDDDDDD to mě rozsekalo

    Jinak outfit je pěkný, ale možná by se mě víc líbily conversky v jiné barvě 🙂

    http://www.czechswagger.com/

  54. 18 Srp on 2012 at 12.20

    tak jestli by se mělo tleskat tak spíš v autě 😀 kde se zabije mnohem víc lidí než v letadlech že…člověk by měl mít radost že neměl nehodu,že do něj nevrazil nějaký opilý řidič…vždyť letecká doprava je nejbezpečnější! :))

  55. 18 Srp on 2012 at 12.39

    Letecká doprava je možná bezpečnější, ale letadlem nelétám každý den – nejsem na něj tak zvyklá jako na auto či autobus, aproto jsem o to raději, že přistanu v pořádku.
    Většina z nás nemá tolik peněz, aby létala po všech těch zemích, ve kt. jste byly a netleskalo se tam. Já jsem například letadlem ještě nikdy neletěla, až poletím, budu mít strach a o to větší radost po šťastném přistání, že si prostě zatleskám jako radostné : Super, zvládli jsme to!

    P.S. Není Ti v tom horko? Nedovedu si představit, chodit takto nabalená, když se normálně opaluji jen v plavkách. I v nich umírám horkem 😀

  56. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 12.40

    Je i povinností umělce předvést výkon, jsou za to přece placeni, takže podle tohoto argumentu by se v divadlech, opeře atd. mělo rovněž zrušit tleskáni? Mně osobně to v letadle nevadí, v rámci svobody projevu at´si každý tleská kdy, kde a za co chce, jsem tolerantní:)
    Jinak povedený outfit do letadla!

  57. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 12.56

    Tleskání mi přijde divné, ale nikomu to neberu. Co mi spíš připadá neuvěřitelné, proč se hned musí někdo ohánět matkami s děckama v letadle, že je tam musí snášet atd… To s tím poblinkaným a uřvaným děckem – tyhle názory nemají úroveň a začínám si všímat, jak se hrozně často strefuje do matek s dětmi v různých ohledech. Pak se nezapomene připsat, jak si každá matka myslí, že by se ji měly líbat nohy, že se stala matkou. Tyhle názory se jako berou kde? A pak ještě lepší názor – tak ať tam nelezou (kamkoliv – do letadla, tramvaje, autobusu). Ano, jsem matka s děcem – jak se rádo používá tohle spojení. Moje děcko má rok a půl, letělo semnou na Kos pravidelným letem – vybráno kvůli krátkému a výbornému času letu právě proto, aby náhodou děcko neřvalo a neobtěžovalo. Tleskalo se, dítě mi neblilo, takže ani nesmrdělo, řvalo jen chvíli, při přistávání. Rozhodně nikoho neobtěžovalo. Za to hluční spolucestující ano a smrděl akorát tak jeden chlap, který seděl za námi. Bylo to neskutečně obtěžující, protože pach jeho nohou byl opradu převeliký. Děcko si pobyt u moře užilo a bylo šťastné. Já létala i jako bezdětná, v letadle bylo spousta malých dětí a žádná máma se nechovala jak se všude píše a pláč dětí mě neobtěžoval.

    K modelu: ta košile je úžasná a sháním podobnou už nějakou chvíli. Zatím mě žádná neoslovila. To samé s topem. Ten je naprosto dokonalý. A můžu se zeptat k hodinkám, co je to za značku?

    Karol.

  58. K.
    18 Srp on 2012 at 13.07

    Souhlas 🙂 Outfit je boží Hani 😉

  59. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 13.10

    Já nevím, ale není to samozřejmost, že pilot umí přistát s letadlem?? Za to je přece placený, aby v pořádku přistál.

  60. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 13.11

    Ziji jiz 16 let v Nemecku,nikdy jsem neletela s ceskou spolecnosti, ale i Nemci a Rakusaci tleskaji po pristani.Take si myslim, ze se to tyka spise charterovych letu, jinde jsem to take nezazila.Bára

  61. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 13.30

    když jsme loni letěli s Tunisair bylo přesně poznat, kdy se vypnul autopilot a opravdu jsem měla pocit, že pilotuje buď jedno z uřvaných dětí nebo je pilot silně na mol a to pak celé letadlo tleskalo div ne ve stoje, jak si všichni oddechli, že jsme na zemi a živí 😀 tak radči zatleskat než jet domu v pozinkové rakvi 🙂

  62. 18 Srp on 2012 at 13.43

    Mně to tleskání nějak hrozné nepřijde, ani jsem se nad tím nikdy nějak nepozastavovala 😀 Víc mi vadí uřvané děti kopající do sedačky před sebou, tedy do té mojí…a jejich rodiče jsou ještě horší, protože jim nic neřeknou 😀
    A sluší ti to! 🙂
    saras-island.blogspot.com

  63. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 14.17

    Srovnavat umelce jako treba herce a pilota letadle je uplne mimo…

  64. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 14.40

    Your photographs make me want to move to Prague and marry a Czech girl, Leon.

  65. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 15.14

    stejně jako srovnávat řidiče autobusu a pilota letadla jako autorka článku?

  66. 18 Srp on 2012 at 15.59

    V autobuse na dovolenou se vždycky tleská (teda nikdy jsem neviděla, že by se netleskalo), možná proto se tleská i v letadle, protože létají lidi, co už našetřili na leteckou dovolenou. Taky to beru jako poděkování, lepší než řvat přes celej autobus nebo letadlo, děkujuu naschledanou.

  67. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 16.22

    Tleskat či netleskat? Toť otázka k jejímuž zodpovězení by měl být povolán muž nejpovolanější ze všech Czechblondýn!

  68. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.05

    Je to snad ridic ne 😀 zase z pilotu nedelejte superhrdiny…je rok 2012 a ne 1990….letat letadlem je bezne

  69. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.18

    Ahoj, moc ti to sluší 🙂 Vážně mi připadá hrozné, že se stačí v článku zmínit o nějakém svém názoru a hned to vyvolá tolik bouřlivých reakcí v komentářích…
    Vždyť od toho blog je, aby tam člověk psal své názory, podle toho se také čtenář rozhoduje, zda bude blog sledovat, či ne :))) J.

  70. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.21

    A btw…snad nám brzo ukážeš co se skrývá v té tašce Cartier z instagramu 🙂

  71. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.51

    Já také souhlasím… Konečně někdo, čí názor sdílím 😀

  72. Markéta
    18 Srp on 2012 at 17.52

    Já myslím, že to jsou naprosté hovadiny, které řešíte:) zaměřte radši svou pozornost jinam;)

  73. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.55

    Bože! Hanko děláš z komára velblouda a řešíš úplné blbosti. Když nechceš tleskat, netleskej, vždyť to nikomu nevadí. Řešit, jakou kdo létá společnosti, když se tleskalo mi přijde absurdní. (Ale mimichodem, u nás se taky vždycky tleská a nedělají to jen Češi!)

  74. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 17.57

    Hanko, právě jste ukázala světu svou (ne)inteligenci. Řešíte úplné kraviny.

  75. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 18.03

    Hanka má dnes hádací náladu, že? Já souhlasím s Anonymem. Jinak u nás většina tleská. Asi už přestanu váš blog sledovat, protože už mi lezeš svým neustálým hádáním se s někým na nervy.

  76. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 18.07

    Je vidět, že si Hanka svých čtenářů neváží. Dokáže se s nimi skoro pohádat kvůli takové hlouposti, jako je tleskání/netleskání v letadle. S tímto blogem končím. Promiň, Verčo.

  77. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 18.09

    zastávám stejný názor 🙂 To je asi tak jako když se na střední vstává z židle, když přijde učitel. Je to slušnost.

  78. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 18.14

    Jenže řidič autobusu může být pomalu každý, ale na piloty jsou kladeny daleko náročnější kritéria. Žiju v zahraníčí a létám velmi často a vždycky mi udělá radost, když cestující tleskají.

  79. 18 Srp on 2012 at 18.16

    Moje zkušenost je, že v pravidelných linkách se netleská, v chartrech směřujících na dovolené ano … To, že není třeba tleskat někomu, kdo tě dopraví z místa A do místa B, je asi pravda. Jasně, v případě, že jde všechno hladce. Ne vždycky to tak je a bohužel se mi před 2 lety stalo, že jsem tleskat po přistání opravdu MUSELA, protože BYLO ZA CO! Letěla jsem normální pravidelnou linkou z Prahy do Paříže a letadlo se dostalo do vzduchové kapsy a propadlo se volným pádem o víc jak 300m. Všichni jsme si zažili okamžiky hrůzy a piloti to naštěstí skvěle zvládli a já jsem jim byla opravdu vděčná.
    To jen tak na okraj, že nikdy neříkej nikdy.. 🙂

  80. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 18.18

    outfit alá česká celbrita .

  81. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 19.02

    Toto iste som chcela napisat aj ja.Clovek taketo blogy navstevuje,aby si pozrel pekne veci a aby si ten den nejako sprijemnil.Ale vsimla som si uz viackrat,ze tu aj na konstruktivnu kritiku sa reaguje sposobom viď vyssie. V konecnom dosledku mam naozaj pocit,ze citateliek si nevazis.Ale niet sa comu cudovat,nakolko patris k osobam,ktore rozculi aj obycajny potlesk v lietadle….je to skoda,lebo inak sa mi blog paci.Pacil.

  82. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 19.14

    Ale no, tak ty Hančiny brilantní, vysoce intelektuální úvahy prostě nečtěte a všímejte si jen obrázků!:)

  83. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 19.26

    Asi se snažíš být zajímavá a duležitá. Tleská se skoro ve většině letů. S přítelem jste zřejmě natvrdlí a hrajete si na bůh ví co nejste.
    Veronika

  84. 18 Srp on 2012 at 19.38

    Rozhodně se s nikým nehádám, pouze jsem vyjádřila svůj názor, tak jako ostatní tady a nevidím na tom nic špatného. Myslím, že je dobře, že se na blogu objevují různé názory a také citlivá témata….

  85. 18 Srp on 2012 at 19.43

    Ale já si všech čtenáčů vážím, proto blogu věnujeme tolik práce, neznamená to však, že se budeme vyhýbat tématům, které se ne všem líbí…

  86. 18 Srp on 2012 at 19.50

    S nikým jsem se nechtěla hádat, jen jsem vyjádřila svůj názor, protože na blog patří různá témata a různé druhy názorů…

  87. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 19.51

    Snažíš se dopátrat divným způsobem. Tím že povrchně ohrnuješ nos nad tím že češi tleskají pilotovi který bez ujmy nad tvým zdravým přistál- to mi připadá dost hloupé. Protože ty sama jsi Češka. Ale podle spousty tvých příspěvků si myslím, že ani nejsi ráda. Luci.

  88. Roman
    18 Srp on 2012 at 20.50

    Souhlasim s Hankou, taky mi prijde tleskani v letadle divne… Poprve jsem ho zazil pri letu na Rhodos (letadlo bylo plne Svycaru/Swiss Air – takze tleskaji i cizinci) a tleskalo se jak o zavod. Podruhe tleskali Cesi v letadle z Zürichu do Prahy, ale to bylo po silnejsich turbulenich, takze duvod se nasel.

  89. 18 Srp on 2012 at 21.23

    Mi se to náhodou líbí, souhlasím s anonymy nade mnou, že je to jakýsi projev úcty pilotům a celé posádce. Ačkoliv je letecká doprava nejbezpečnější, lidi pořád mají zafixované z médií, že se po cestě musí něco stát, že to letadlo spadne, tak jsou rádi, že ve zdraví přežili a k tomu si zatleskají. Nevidím na tom nic špatného. Pravda, že na pravidelných linkách jsem si toho nevšimla, ale po zpáteční cestě z dovolené od moře – vidím to jako takový rituál zakončení celé dovolené. Nevím, jestli je to typicky český zvyk nebo to tak mají i jiné národy a chápu, že to někomu může připadat jako vytržené z kontextu dalšího pokračování Účastníků zájezdu, ale pro mě to má své kouzlo. To je asi všechno, co bych k tomu řekla. 🙂

  90. Anonymous
    18 Srp on 2012 at 21.37

    Pro mne piloti jsou určitými hrdiny, nemít žádný kaz na zubu je pro mne jako hrdinství :D. Jinak, tleskání se mi líbí, možná to nemá smysl, ale většina věcí které tady na Zemi děláme je nesmyslných.

  91. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 0.50

    No já když vidím Čechy jako celek, stydím se, že jsem Češka. Výjimky potvrzující pravidlo nepočítám. Ale rozhlédněte se v MHD, supermarketu, na ulici… nebo ještě lépe před školama. Zvracela bych. Hnusní, tlustí, opocení, neupravení, nevzdělaní hulváti, kteří si ničeho neváží. Zase naopak jsem ráda, že jsem Češka, když vidím naši přírodu, památky, čtu českou literaturu apod. Vím, řeknete mi, že ony památky a literaturu psali právě Češi. Jenže ve své averzi mám na mysli ty současné. Zdegenerované minulým režimem, který utlačoval inteligenci a výjimečnost na úkor póvlu. A póvl se namnožil jak potkan. A pak dostal demokracii. Mám pokračovat? A teď si mne klidně virtuálně kamenujte!

  92. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 0.58

    Hani, kašli na to. Chápu Tvé rozpaky, chápu, že bys ráda znala pohnutky člověka jinak smýšlejícího (méně myšlení, více emo zviřátka), ale tady jasně vidíš, že to nemá smysl. Oni vidí holt hromadu plechu ve vzduchu. Neumí počítat s rychlostí, zrychlením, výškou apod. Minula je statistika. Nikdy nebudou smýšlet jako ty, nestojí o to, jsou spokojeni na svém hnoji a koukají na nebe jak boží hovádka.

  93. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.01

    No jo fizyka je svině. A kolik lidí ve škole totálně míjela… 🙂 To je pak letadlo hotový zázrak pro některé. Natož když přistane. Ach jo.

  94. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.04

    Hani, ne vždy se mi bez výhrad líbí outfity, ale zatím vždy se mi líbilo, co píšeš. Právě pro onu lehkou pichlavost.

  95. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.10

    Hm, já s matkama a dětma letěla a byl to děs. Neustálý řev, pohazování odpadků stran starších sourozenců, matky se ani neobtěžovaly děti nějak krotit. Inu…
    Nechápu, proč lítat s kojencem k moři. Taková rozežranost dnešní doby. Máme přece právo, že… na všechno a jedééém. Hlava nehlava. Máme přece tu "demogracii".

  96. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.10

    Podotkla bych dobře placený.

  97. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.11

    A máte pocit, že jste plácáním pilota přiměla k nějaké sebereflexi?

  98. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 1.13

    Ano Hani, ale plebs má přece svaté právo říkat svůj názor. Zatímco ty jsi to zbohatlické děvče, tak bys měla přece mlčet 😀 Vox populi, vox dei.

  99. 19 Srp on 2012 at 10.00

    Podle mě se tu v diskuzi řeší totální pičoviny, sorry 🙂 Přesvědčovat se navzájem, jestli je to trapný, či ne, to přeci nemá význam…
    Jinak, Hani, tleská se i řidiči v autobuse.
    Akorát nechápu, proč se v letadle tleská, když to ještě nestojí…z toho mám blbej pocit, aby se něco "nezakřiklo" 🙂

  100. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 10.01

    Tleskám a je mi jedno, co si o tom kdo myslí. Doporučuji exkurzi na letiště Praha Ruzyně. Velmi poučné a dozvíte se, co všechno pilot musí umět, že si výcvik platí v téhle době sám ( výcvik není hrazen leteckou společností, jako to bylo kdysi) apod. Je to náročná práce a řešit, jestli někdo posádce zatleská. Pardon, ale předvedla ses. Lilly

  101. 19 Srp on 2012 at 10.27

    taky jsem letěla dnes, a taky nikdo netleskal..
    a ouitfit na cestování je perfetkní!))

  102. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 12.13

    Letela jsem nekolikrat a vzdy se tleskalo jen na charterovych letech s "koupakama", tudiz sami Cesi. Ale neprisuzovala bych tento "zvyk" jen Cechum. Neprijde mi to nejak pohorsujici…zkratka jsou cestujici radi, ze cesta probehla bez obtizi, nekteri z nich tak mozna projevuji dik pilotovi..tezko rict, to musi vedet kazdy sam. I kdyz je fakt, ze kdyz se nekoho zeptam, tak nevi proc to dela. Ja pokud tleskam, tak za hladke pristani bez "zabek", protoze letani znam i z jineho pohledu. Je to fyzicky i psychicky narocna prace, at si rika kdo chce co chce o pristrojich…ti lidi za sebou maji stovku cestujicich, kteri se tesi na dovolenou, tak proc jim takto neprojevit dik. Tot muj nazor 🙂

  103. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 12.15

    Zkuste se podívat na rozhovor se slečnou Hankou v Karlových Varech a pochopíte její "vysoké" smýšlení. Dokud jsem pouze četla Vaše názory, brala jsem je s rezervou a přičítala je Vašemu mládí…po výše zmiňovaném rozhovoru, kde jsem měla možnost Vás i slyšet….co na to říct…třeba to bude za pár let lepší a názory inteligentnější.

  104. 19 Srp on 2012 at 12.16

    S tím tleskáním máš teda naprostou pravdu, bohužel je víc takových věcí, které nechápu.

  105. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 17.26

    Tak nad tleskáním letadle mě ani nenapadlo přemýšlet… Nicméně po letu s Tunisair bych i zem líbala za to, že na ní stojím…

  106. 19 Srp on 2012 at 19.08

    i když jezdím autobusem někam daleko, tak řidiči po příjezdu tleskáme, myslim, že je to na místě a neni na tom nic špatného
    hádání se čtenáři si naposled pamatuju, když mi bylo 10 🙂

  107. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 20.24

    Tak jsi letěla s divnýma matkama. Já se s žádnou takovou nesetkala. Nemyslím si, že je rozežranost dnešní doby jezdit s kojencem k moři. Ségra jela stejně dlouhou dobu autem na dovolenou v ČR, tak já zas nechápu, proč by se nemělo létat s kojencem. Jo aha, možná proto, že je to k moři a ne do kempu za kopcem. A ještě malá poznámka .. rok a půl staré dítě není kojenec, ale batole.
    Karol

  108. 19 Srp on 2012 at 21.23

    dneska asi ne…nejspíš opaluje šunky na britsko/amerických panenských ostrovech

  109. Anonymous
    19 Srp on 2012 at 23.20

    Já bych s miminem nejela ani do toho kempu. Nebo spíš do kempu za kopečkama vůbec ne. Prosímvás co má tak malé dítě z dovolené? Mimčo má být v klidu, potřebuje rodiče, známé prostředí … čím mu prospěje nepříjemný let letadlem, hromada cizích lidí, pochybná hygiena apod.? Nebo mě utlučete argumentem, že matka má právo si zarejdit u moře? OK má, ale je to fakt tak nutné? Za každou cenu? Nemůže dítě tedy svěřit někomu, kdo jej pohlídá, a jet k moři nebo do kempu sama (nebo i s manželem)? Jo jo, typická dnešní matka musí prostě všechno a hned a hodně. Jako ta Marfuša v Mrazíkovi. Ještě si dupněte nožičkou.

  110. Anonymous
    20 Srp on 2012 at 8.29

    Řeknu to asi tak: TI CO ZAHYNULI V LETADLECH VŠECH VÝŠE JMENOVANÝCH SPOLEČNOSTÍ UŽ NIKDY NEZATLESKAJÍ, A VĚŘÍM, ŽE BY RÁDI ZATLESKALI KDYŽ BY DOLETĚLI V POŘÁDKU NA ZEM!!! Miška

  111. 20 Srp on 2012 at 9.01

    Tak tys to shrnula za všechny, zoufalství z vás sálá vážení, z normálního dotazu jste udělali mezinárodní událost, snad jste si opět všichni zchladili žáhu na nenáviděný zlatokopce, který neustále lezete na blog, abyste se mohli užírat závistí a zapšklostí. Vážně paráda.

  112. Anonymous
    20 Srp on 2012 at 16.28

    A mne su trapni ludia, ktorym pripada trapne tlieskanie :-)))). Podla mna je to uboha poza, navyse ked tvrdia, ze to je smiesny zvyk ostblokacov.
    Prepac, Hanka, ale keby som v lietadle videla mladu babu ako ty s a priori odutou tvarou preto, ze ostatni tlieskaju, nic pekne si nepomyslim.:-)

  113. 20 Srp on 2012 at 16.59

    Tento komentář byl odstraněn autorem.

  114. 20 Srp on 2012 at 17.00

    No, osobně mi je úplně jedno jestli někdo tleská nebo ne, ale tady koukám, že nejen ta "fYzIka" je svině, ale co teprve ta čeština :-/

  115. Anonymous
    20 Srp on 2012 at 23.00

    Musím se smát. Ne, fakt jsem si nedupla nožkou. Jinak jeli jsme do hotelu, který nás stál něco málo přes 100 tis. Vybrali si bungalov, aby jsme měli ten klid. S hygienou nebyl absolutně problém a stravu pro malého jsme si vezli. Teplota tam byla skvělá narozdíl od ČR, kde se nehl ani lístek a nemohla bych s malým ani ven kvůli vedru, které tu v tu dobu panovalo. A co má z té dovolené? No tak třeba byl venku od rána do večera krom odpol. spaní. Je to velmi živé dítě, které bylo naopak přešťasté, že se může čváchat ve vodě a lítat po areálu. Měla jsem obavy, ale ty se rozplynuly když jsem viděla, jak je šťastný a spokojený. Jako rodina jsme si to užili NEVIDÍM NA TOM NIC ŠPATNÉHO. Když už se Vám teda nelíbilo to porovnání s kempem, tak co tahle delší výlet za babičkou, která bydlí dvě hodiny od Vás a díky horší fin. situaci nemá baráček jak v 5* hotelu?

  116. Anonymous
    20 Srp on 2012 at 23.41

    Tak obecně přistát s několika set tunovou krávou je docela umění a podle mě je potlesk jako uznání pilotovi a já jsem taky vždycky šťastná, když letadlo v pořádku přistane na ranvej…

  117. Anonymous
    21 Srp on 2012 at 0.03

    Tak to jsi me opravdu šokovala s tímto názorem, já létám opravdu často, dovolím si tvrdit, že častěji než Ty a velice málokdy létám s ČSA nebo Travel ( nic proti nim, jejich uroven je vysoká!), chci tím jen říct, že většinou se tleská všude po světě, ne jen v česku. A nechápu jak můžeš srovnávat pilota a ridiče autobusu, panejo, to bych od Tebe nečekala )

    Katka

  118. 21 Srp on 2012 at 0.07

    Původně jsem sem nechtěla psát, většinou si s Hankou navzájem články nekomentujeme, ale myslím, že létám také často a opravdu se na běžných "nedovolenkových" neboli necharterových letech netleská. Nejsem sama, která se s tím na běžných linkách prostě nesetkává. Tolik k tomuto tématu :).

  119. Anonymous
    21 Srp on 2012 at 15.30

    Proc lidi tleskaji v divadle na konci predstaveni? Herci taky delaji jen svou praci…

  120. Alena
    27 Zář on 2013 at 14.49

    Myslím si ,že tleskání je uplně v pořádku a jestli Hana nepochopila, že si netleskají lidé navzájem, ale tleská se pilotovi, tak jsi totálně omezena, ale to už jsme si všimli. Možná by ses měla zeptat, kdo a jací profíci letají s letadlem a jací lidé řídí autobusy a ostatní pozemní dopravní prostředky. I když, já bych klidně občas zatleskala i řidiči autobusu, například když jezdím linkou StudentAgency Londýn- Praha, 13 hodin, bezpečně a bez nehody. Možná bys neměla řešit tyhle věci, ale to, jak jsi poslední dobou tlustá a umolousana a jak prezentuješ drahou modu a modni blog.

  121. Anonym
    26 Srp on 2014 at 20.42

    Jestli si tu někdo myslí, že tleskání dělá posádce radost, tak vás vyvedu z omylu. Moje kamarádka je letuška a nesnáší to. Dokonce se pohádala se svým přítelem, když letěli do Paříže a on zatleskal.

Leave a message

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.