Chic and Comfy

        Po dlouhé době jsem opět provětrala kabelku od Céline. Je to asi jedna z mála kabelek (pokud nepočítám malá psaníčka), kterou moc často nenosím. Nevím čím to je, ale mám o ni větší strach než o Chanelku. Ta přitom byla o dost dražší. Asi za to může jemná kůže, která je tím pádem náchylnější na poškrábání. 
       Včera jsem narazila na zajímavý článek o outletech. Najdete ho ZDE. Podle toho, co se v něm píše, jsou outlety (např. Parndorf) jedním velkým podvodným byznysem současnosti. Tlačíte se ve frontě na levná polo trika od Ralpha Laurena a kabáty Burberry, abyste je mohli koupit o dost levněji, ale v podstatě si kupujete zcela jiné (méně kvalitní) zboží. Schválně si ten článek přečtěte. Upřímně musím říct, že jsem byla dost překvapená a podle mě na tom něco bude. Kabát od Burberry, který jsem loni v zimě v Parndorfu ulovila, je toho důkazem. Když jsem si ho přivezla domů, musela jsem všechny knoflíky přešívat. Byly slabě přišité a při prvním rozepínání mi jich pár zůstalo v ruce. Upozorňuji, že to nebyl jeden vadný kus. Tak lajdácky přišité knoflíky měly i ty ostatní. Od kabátu za tisíce to opravdu neočekávám. Schválně jsem se šla včera podívat do Burberry na Pařížské ulici a co jsem nenašla. Všechny kabáty měly knoflíky řádně a pevně přišité. A podle mě to rozhodně nebude jen o této „maličkosti“. Stačí snížit procento bavlny nebo jiné příměsi v látce a hned firma ušetří. Takže šup s tím do outletu, tam se to určitě prodá. Znáte to, je to pouze o marketingu a psychologii. Vy, štěstím bez sebe, že jste ulovili super značkovou věc za pár babek, si už některých drobností nevšimnete. Co Vy na to? Věříte/Nevěříte? Jaké jsou Vaše zkušenosti?


Veronika

Veronika:
River Island pants and watch
Zara shirt
Mango heels
Topshop hat
Celine bag
YSL ring

62 thoughts on “Chic and Comfy

  1. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.06

    Miluju! Tvůj styl je naprosto geniální!

  2. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.11

    This super chic outfit! Love your shirt, necklace and bag! Totally parisian!

  3. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.14

    Bohuzel verim-v Parndorfu jsem si koupila holinky od burberry a ve vidni pak jeste jedny, co staly jednou tolik co ty z outletu, ale rozdil je opravdu markantni. Silvie

  4. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.18

    Já mám stejnou zkušenost!! Už nikdy do outletu nepojedu. Po prvním vyprání jsem měla zničené svetry právě od R. Laurena. S normálními svetry z obyčejného obchodu jsem v životě problém neměla. Jen okrádají zákazníky, kteří jim naletí na "nízké" ceny, které jsou ale vykoupeny podřadnou kvalitou 🙁
    A k tvému outfitu: Je bomba. Přesně můj styl. Ležérní a elegantní zároveň.

  5. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.22

    Veroniko, super outfit, nezměnila bych jedinou věc! Jsem potěšena i z dnešního příspěvku, má to hlavu, patu, myšlenku a dokonce i jistou stylistickou úroveň! Tohle si ráda přečtu i před spaním, jen tak dále! Hanka má sice občas nápadité outfity, nicméně sloh na dvě věci… 🙁

  6. 18 Čvc on 2012 at 0.26

    Tak tohle je naprosto úžasné! Ten náhrdelník z mušliček je boží! :). A s těmi outlety jsem to vůbec nevěděla. Jestli to tak opravdu je, tak to je děs 🙁

  7. 18 Čvc on 2012 at 0.46

    Veru, bohuzel tohle uz vim taky nejakou dobu. Napriklad Prada vyrabi specialne veci do outletu v Cine, Turecku nebo Bulharsku. V butiku jsou jen veci made in Italy, v outletu je prakticky nekoupis. Potvrdili mi to i butiku v Parizske. Patrala jsem na netu dal a jeste se dozvedela, ze dokonce nekde v dobe slev delaji i to, ze prave tyto veci navezou do butiku, aby nemuseli prodavat ty kvalitnejsi veci se slevou. Ze Burberry uz davno vyrabi dost ze sve kolekce v Cine, je pro me uz znama vec delsi dobu, takze me ten tvuj kabat neprekvapuje. Proto bych uz vazne premyslela nad tim, jestli bych si jeste nekdy koupila Prada kabelku v butiku za plnou cenu, kdyz na bezne denni noseni muzu mit klasiku za 500 eur, jen s jinou made in cedulkou. Podle me to celkove snizuje hodnotu znacky, ale to je proste dnesni business. Cim vic lidi to bude vedet, tim lip, aspon z nas tyto "luxusni" brandy nebudou delat hlupaky. Ma to takhle jeste vice znacek, nejen Prada a Burberry a myslim, ze bohuzel tenhle trend bude pokracovat a ve finale zustane jediny Hermes, ktery bude vyrabet pouze ve sve domovine.

  8. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 0.57

    Tak to mi ani nerikejte,zrovna v patek se chystam poprve do Parndorfu,prave pro kabatek od B. 🙁

  9. 18 Čvc on 2012 at 2.56

    so chic, LOVE the bag! love your blog and following you guys on GFC now!

  10. 18 Čvc on 2012 at 7.28

    Ahoj prosím ťa aký lak máš na nechtoch? Je skvelý 🙂

  11. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 7.36

    So beautiful outfit!!! Love it!

  12. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 7.45

    Nádheerný Veru! Miluju takové kombinace. vše krásně ladí!

  13. 18 Čvc on 2012 at 8.33

    outfit je prostě nádherný:)
    outlety mám ráda, beru vše, co se mi líbí, značka neznačka, kvalita nekvalita. ale tohle je celkem slušná zrada!

  14. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 8.42

    Tak to je maras, jestli to tak dělají 🙁 a outfit je úžasný!

  15. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 8.49

    Nádherně zkombinováno! Jsi totálně typ na tyto kousky. Vypadáš jako pařížanka!

  16. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 8.50

    Musím tedy říct, že mám zkušenosti z několika outletů jak z Evropy, tak z USA a nikdy jsem neměla problém s kvalitou nákupů. Jak v Parndorfu u zmiňovaného Burberry, tak i jinde po Evropě u různých značek. Triko, které jsem v Burberry outletu koupila v USA se za dva měsice začalo prodávat v Praze u Burberry a kvalita i složení materiálu byla totožná (měla jsem triko z USA zrovna na sobě, tak jsem kontrolovala dva kusy dohromady). Nikdy se mi nestalo, že by to nebylo kvalitní.
    Jinak co se týče článku, na který Veronika dala odkaz nemůžu souhlasit. Samozřejmě do cenové politiky obchodů nevidím, ale v USA jsem opravdu kupovala svetr od TH za 20-30 dollarů ve slevě, triko od RL za 15, sako od RL slevněné z 250 dollarů na 49,99 (tím jsem si jistá, před odjezdem jsem ho měla vytipované a byla rozhodnutá ho koupit i za těch 250 dollarů) jeans od Michael Kors 50, Jeans Guess 30 a tak dále. Jediné co v USA nevyšlo levněji byl Louis Vuitton.
    Nebýt v USA, článku bych i věřila, ale zažila jsem to sama loni v září.
    Samozřejmě jde pánovi mimo jiné o to, aby zákazníci v ČR nakupovali primárně u něj a nečekali na nákupy v zahraničí-tím nijak nechci degradovat jeho obchod a značku, kterou zde prodává. Je to zkrátka obchodník, proč by říkal, jak je to jinde výhodnější.

  17. 18 Čvc on 2012 at 8.57

    ja s tým skúsenosti nejako nemám.
    ale outfit skvelý 🙂

  18. 18 Čvc on 2012 at 9.04

    Já netvrdím, že ten článek je 100 % objektivní. Ale musím s tebou v některých věcech nesouhlasit. Outlety samozřejmě nabízejí věci i ze starších kolekcí z běžných kamenných obchodů, ale určitě ne vše. jak jinak si vysvětlit, že v outletu najdeš i po dvou-třech letech stále stejné modely, které se průběžně vyprodávají a po měsíci je v outletu znovu mají? Musí to pro outlety jednoduše vyrábět. Kdybych nezažila na vlastní kůži ten rozdíl ve zpracování, nevěřila bych tomu stejně jako ty. V USA je to velmi rozdílné. 100% se zde neoplatí nakupovat LV, Chanel, Hermes apod. Zvlášť v některých státech, kde z nákupu platíš dosti vysokou daň. To tě vyjde i dráž než u nás. Např. taková LV Neverfull GM vyšla v LA o dva tisíce dráž než v Praze (!). To jsme s Hankou ověřovaly. Já beru nákupy v USA jako kladné spíše z hlediska výběru zboží a nepřeberné nabídky neznámých značek, které u nás nekoupíš. Stejně jako ulovíš např. v Nordstrom Rack nebo Century 21 triko od Ralpha Laurena či Guessu za pár babek, ulovíš je i o hodně dráž v USA. Záleží kde nakupuješ, v jakém období, atd. Kdysi jsem si myslela jak není vše v zahraničí výhodnější. Po mých osobních zkušenostech bych to ale už netvrdila. Seženeš tam něco jiného, to je pravda. Proto ti, kteří to k nám dováží (Viz. tepláky VS, Juicy, atp.)cenu nastaví vysoko. Kdyby tyto značky normálně fungovaly i u nás, toto by se nestalo.

  19. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 9.17

    Skvělý outfit a souhlasím s tebou do puntíku. Mám totiž zcela stejné zkušenosti.

  20. 18 Čvc on 2012 at 9.24

    Krásný outfit 🙂 Škoda, že máš o tu kabelku strach a nenosíš ji častěji, je nádherná 🙂
    Já jsem v takových velkých outletech ještě nenakupovala, takže nemůžu přispět s žádnou zkušeností. Ale tomu, co tady píšeš, bych se ani nedivila…marketing je prostě marketing.
    saras-island.blogspot.com

  21. 18 Čvc on 2012 at 9.30

    Zajímavé. Je skvělé, že na to upozorňuješ, protože spousta lidí by si to nikdy neuvědomila! A proto mám váš blog tak ráda! 🙂
    ~ The Diary Of Pie Rette ~

  22. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 9.33

    Souhlas! :). Moc se mi líbí, jak vždy poradíte, upozorníte na různé věci, atd. Jste skvělé holky!

  23. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 9.33

    S Veronikou souhlasím, určitě se v USA nevyplatí nakupovat výše zmíněné LV apod, to jsem si sama ověřila před cestou tam propočítáním. Ale většina věcí je tam levnější i po přičtení TAX (byla jsem v NY, tak byly okolo 9%). Například porovnání neslevněných ani jinak nezvýhodněných věcí od RL prodávaných ve Van Graaf a TH i jiných. Jinak v USA je určitě největší výhoda ve výběru čehokoli.
    Ale mně osobně se zatím nestalo, že by mi věc z outletu nevydržela tolik, co neoutletová věc od stejné značky.
    Konkrétně ještě u Burberry jsem vypozorovala, že některé věci, jako trička, svetry, sukně apod. se vrací ať už do originálního obchodu, nebo i na jejich oficiální stránky UK po několika letech. Nemyslím teď ty vyloženě moderní věci, spíše věci s klasickou kostkou, nebo bez vzoru. Nemyslím ale, že by se tyto věci válely někde ve skladu několik let.
    Jinák Váš blog je můj nejoblíbenější v ČR. Jste skvělé a máte styl. Dokonce i čtivé články, což spousta blogerek prostě nemá.
    Takže díky, za Váš investovaný čas do tohoto blogu.

  24. 18 Čvc on 2012 at 9.44

    moc se mi líbí dnešní outfit, dýchne na mě z něho léto=) (i když pohled z okna vypadá uplně jinak:P)…a ty mušličky k tomu moc sednou

    a k outletům…takže nemám být zklamaná, že mě nikdo nechce vzít do pandorfu? mám zkušenost spíš s outlety v čr a to je jenom jeden velkej průser (kdysi jsem o tom taky napsala a už nemam chut to dál řešit, nic se nezměnilo=))

    pragueneedsmorestyle

  25. 18 Čvc on 2012 at 9.47

    To záleží co od Parndorfu očekáváš. Já určitě nezatracuji veškeré zboží co tam mají. Stoprocentně tam seženeš i kvalitní věci z loňských kolekcí. Jen ne vše co tam mají je prostě košer.

  26. 18 Čvc on 2012 at 9.51

    outfit se mi moc líbí, kabelka je krásná, ale vůbec se ti nedivím, že se o ni bojíš. S nákupy v outletech zatím žádné zkušenosti nemám, tak nemůžu do diskuze přispět, ale vůbec bych se nedivila, kdyby tomu tak opravdu bylo..

  27. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 9.58

    Really sooo beautiful outfit! I adore your necklace, bag and hat! You are georgeous! Mara

  28. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 10.07

    To Veronika : A proč sis teda z USA dovezla Chanel kabelku, jak si psala v jednom svém článku a tvrdila jsi, že tam vyjde o dost levněji než u nás? Když teď říkáš, že se tam nevyplatí koupit… Barča

  29. 18 Čvc on 2012 at 10.20

    Protože se u nás NEPRODÁVÁ! 😀 Tak je asi jasné, proč jsem si ji kupovala v zahraničí.

  30. 18 Čvc on 2012 at 10.21

    Až bude Chanel i v Praze (měl by se zde otevírat), tak schválně porovnám ceny 🙂

  31. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 10.57

    Já sice nemám takové zkušenosti se značkama, o kterých se bavíte vy tady, ale stačí mi návštěva manga v outletu v Hatích… Dodnes jsem byla ale přesvědčená, že tyto věci se prostě omylem, náhodou, špatnou švadlenou… ušily blbě. Když čtu, že takovéto značky jako Chanel, LV nebo Burberry nachávají extra vyrábět věci nižší kvality, musím se smát! Tím tyto značky jen a jen uškodí.. V podstatě vyrábějí takové své vlastní faky!!!

    Outfit je moc pěkný, v poslední době se vám oběma moc, moc daří! Jen jsem se chtěla zeptat, jestli je to záměr, že máte opět stejné pozadí.. Sice se mi moc líbí, je rozhodně lepší, než fotky z parkoviště nebo karolíny, ale v rámci kompozice fotek, nebylo by třeba lepší přesunout se o jednu ulici dál, aby nebylo jednodnačně poznat, že jste se fotily na úplně stejném místě nebo případně fotky trochu promíchat, aby nešly rovnou po sobě?

    Zdravím, Janina

  32. 18 Čvc on 2012 at 11.07

    Plně s tebou souhlasím, proto už do outletů nechodím a když si chci koupit dražší věc tak jedině na Pařížské, je to prostě hodně znát….. A ta kabelka je nádherná 🙂

  33. 18 Čvc on 2012 at 11.34

    Suhlasim Veronika, ja som podobne ako vy navstivila strasne vela outletov hlavne v Taliansku pri Milane a tiez mam presne ten pocit ze do outletov sa okrem veci z predoslych kolekcii dostavaju aj tzv "CAMPIONARIO" co je nieco ako skusobne veci, ktore sa pouzivaju ako material pri praci v showroome ako pri prezentovani kolekci – pracujem totiz v modnom businesse konkretne pre showroomy. Niektore veci su tam aj poskodene respektive zle usite alebo chybne a tym autoamticky putuju do outletov. Zaujimava je pasaz o tom, ze sa veci konkretne vyrabaju pre outlet, pride mi to trochu nelogicke, kedze kazdy obchod v outlete danu firmu stoji dalsie peniaze na najom naklady spojene s tym atd ale je pravda, ze naval ludi je velky tak sa z toho postupne stava Business, ak si pozriete moj posledny post – z Cannes mam na sebe saty od moschino chip and chic a tie su krasne pekne strihnute a maju smrnc /kupene v outlete /, podla mna su z predoslej kolekcie…Pekny den

    http://www.fashionvisionsss.blogspot.com

  34. 18 Čvc on 2012 at 11.35

    och tá kabelka, naozaj je krásna, úprimne mne sa aj viac páči než Chanelka, aj keď ja osobne by som ju brala asi v inej farbe, ale je dokonalá.
    Ja som v outlete nikdy nebola, no s Pandorfom má veľa známych zlé skúsenosti. Teda aj priateľ, všetky tričká , ktoré si tam kúpil po jednom praní stratili farbu, spravili sa na nich malé dierke a podobné veci. A on si dáva dosť bacha na pranie, pri ničom inom sa mu to nestalo iba pri týchto (no a ešte pri tých málo kvalitných, za malé ceny). Kamarát tiež mal problém s džínami, ktoré sa proste totálne rozpadli. Ale zasa jedna kamarátka tam nakupuje v mangu a zatiaľ sa nikdy nesťažovala. Ale pravda niečo na tom bude.
    A inak tá blúzka, klobúčik, všetko je krásne zladené, na príjemný deň.

  35. 18 Čvc on 2012 at 11.40

    Od té doby, co mi švagrová po návštěvě Číny vysvětlila, jak to funguje v továrnách značkových prodejen, už věřím… Denní provoz – lépe přišité knoflíky, lepší nitě, svěží pracant, noční provoz, horší materiály (nenápadně), apod. Stejná továrna, stejný produkt a přesto jiné…

  36. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 11.41

    Verčo a kolik stál ten kabát v Pandorfu? A proč sis ho kupovala když jsi viděla jak je na tom s kvalitou? Jasně moc si ho chtěla ale když si viděla že je to opravdu bída tak i přesto sis ho radši koupila? Předpokládám že si za něj dala víc než 4 tisíce to sis mohla koupit kvalitnější jinde sice ne Burberry ale tak na první pohled stejně nikdo nepozná co je to za značku naopak si řekne co to je za šunt jestli se nějak párá a třeba se i trhaj knoflíky…mně osobně by se nechtělo kupovat drahej kabát a pak to všechno přešívat…

  37. 18 Čvc on 2012 at 12.15

    Já jsem v outletech jako je Pandorf ještě nikdy nic nekoupila, takže se vlastně k tomu ani nemůžu nijak vyjádřit. Ale viděla jsem mockrát u kamarádek ty věci z outletů a na první pohled vidíš rozdíly. Právě třeba ty knoflíky. A Burberry má normálně krásně a kvalitně propracované a přišité kousky, takže tam to asi půjde celkem poznat.
    Každopádně ti to moc sluší, líbí se mi takové ty boyish outfity..:)

  38. 18 Čvc on 2012 at 12.30

    Nevěděla jsem to. Kromě knoflíků, které jsem poctivě přišila, už mu nic není. Jsem s ním vlastně spokojená. Jen říkám, co jsem se nedávno dozvěděla. Jak říkám, outlet je prostě takový "ráj iluzí". Vidíš tam všechny ty krásné věci zlevněné o 50% a více, tak prostě neodoláš.

  39. 18 Čvc on 2012 at 13.11

    Ahoj, je od OPI, odstín: Red lights ahead…where?

  40. 18 Čvc on 2012 at 13.13

    Chanel a LV outlet zatím neexistuje. Jsou značky, které si nějaký ten status drží. Ale Burberry, Prada nebo Gucci bohužel ne. Fotky fotíme vždy někde po cestě :). Takže záleží, jak nám to vyjde.

  41. 18 Čvc on 2012 at 13.14

    Určitě :). Hned jak si v něm udělám pořádek 🙂

  42. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 13.19

    Nejsem hloupá, abych si nevšimla, že v Praze Chanel není… Myslela jsem v porovnání s Německem, Rakouskem… Není mi právě jasné, jak to teda s cenou právě u Chanelu je, když na jednu stranu jsi říkala, jak je z USA levněkší a teď jsi to popřela. Takže jak to tedy je? 🙂 Barča

  43. 18 Čvc on 2012 at 13.32

    necetla jsem diskuzi,ale vim o tech outletech,moje sestra pracovala pro LR,byla i na stazi v Cine,kde se vyrabi vetsina ralfovych tricek a ty pro outlet vyrabeli rovnou,z jinych materialu,zadne slevy ex post

    ale nejde to rict uplne o vsem zbozi,co se u znacek neproda do outletu zamiri a je to kvalitni,ale napr de mode,ovsem pokud si koupis trendy trench od vyhlasene znacky,ktery neni problem prodat za plnou cenu, bohuzel, je to jeho o neco levnejsi kopie,ale zase to neni fejk,tak proc ne,ovsem nemuzes cekat top kvalitu

  44. 18 Čvc on 2012 at 13.53

    Já neříkám, že jsi hloupá :). Ono cena kabelek od Chanelu se liší stát od státu. Např. v LA vyjde dráž kvůli vyšší dani než v New Yorku nebo Chicagu, kde jsem ji kupovala já. Naopak např. v Německu nemají na výběr všechny typy těch klasických Chanelek. Např. 2.55, jumbo, maxi v caviar skin. Proto se to oplatí koupit v USA. Ale jen někde :). Cenová politika je víceméně srovnatelná po celém světě. Rozdíl tvoří hlavně daně a popř. clo.

  45. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 14.34

    Naprostý souhlas,proč dávat peníze za nekvalitní věc??jen proto,že to je BUrberry,což polovině lidí v česku stejně nic neřekne??Vůbec nechápu tenhle hon za nějakýma značkama.Raději něco originálního,co má málo lidí,nejlépe jen já!A nemusím řešit,jestli je to fejk,raději si koupím neznačkovou kvalitní koženou kabelku,než něco,co ani nepoznám,jestli mě to nevyrobil nějaký chudák šikmooký v noční směně…Jinak Verunce to tradičně děsně sluší:-)
    Hanule

  46. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 15.33

    Božský "dandy" outfit! Jsi pro mě velkou inspirací. Zrovna dnes jsem zvolila podobný outfit jen díky tobě :). Jana

  47. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 16.03

    A nebude to také tím, že kabát Burberry v Pařížské si za měsíc vyzkouší třeba 20 lidí zatímco v Parndorfu 200 a více? Přeci jen je tam koncentrace lidí o dost vyšší a zboží není tak opečováváno.Jinak s článkem souhlasím.Většina outletových věcí se vyrábí v Číně nebo Indonésii což se hodně podepíše na ceně. Jednou jsem si v obchodě ve Francii kupovala koženou kabelku Longchamp- měli dva identické kusy s tím rozdílem, že jedna byla o polovinu levnější než ta druhá.Na otázku proč tomu tak je mi prodavačka řekla, že ta zlevněná je vyrobena v Tunise, a ta druhá made in France

  48. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 16.13

    (jsem autorka prvního příspěvku) jasně neber to jako rýpání jen mě to zajímalo:) ale každopádně poučný článek a moc Ti to sluší:)

  49. Anonymous
    18 Čvc on 2012 at 18.09

    Lovely outfit! Love your style Veronika!

  50. 18 Čvc on 2012 at 20.28

    Krásná kombinace, jak píšeš chic and comfy! 🙂
    Já tolik zkušeností s nakupováním v outletech nemám, každopádně děkuji za upozornění. 🙂

  51. 19 Čvc on 2012 at 22.36

    to je preci znama vec, do outletu jdou vzdy ty kusy, ktere neprojdou prisnou kontrolou kvality a proto se prodavaji levnejsi. Jsou to porad dobre veci, ale jedna se presne o veci jako par svu na vic na rukavu, spatne prisite knofliky, krivy sev apod….Pokud neprojdou kontrolou kvality, aby si mohla firma zauctovat plnou cenu, tak se prodaji za stanovenou cenu odpovidajici kvalite v outletech. Typicky priklad je outlet Burberry v Hackney v Londyne…jeden a tem samy trench muze mit rozlisnou cenu…

  52. Anonymous
    02 Říj on 2012 at 17.12

    Prosím tě, to je v Praze takové teplo? a nebo to jsou starší fotky?:)

  53. 02 Říj on 2012 at 17.16

    Vždyť to je článek z července 🙂

  54. 29 Bře on 2014 at 4.05

    ego e cigarette Chic and Comfy | CzechChicks

  55. Radule
    17 Říj on 2014 at 22.29

    Ahoj, neprodáváš čirou náhodou tu zeleno černo kabelku Celine? 🙂
    Díky za info
    Rady

    • Veronika
      17 Říj on 2014 at 23.12

      Tu ne, ale dvě LV kabelky ano 🙂

Napsat komentář: Veronika Zrušit odpověď na komentář

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.