The perfect dress

            Dlouho jsem sháněla nějaké šaty, které by nebyly moc upnuté, nebyly černé a daly by se kombinovat. Nakonec jsem si vybrala v dětském oddělení Zary, kde jsem došla k závěru, že velikost 13 let mi sedí nejvíce, takže sem pravděpodobně zavítám častěji :). Připomínají mi tak trošku novou kolekci od Chloe. Mě osobně baví jejich střih, materiál i barva. Kupujete si šaty pravidelně a rády? Kde je lovíte nejraději?
        Taky jsem tento měsíc konečně vyzkoušela novou barvu na vlasy. Obecně jsem proti všem těm „super“ pěnovým barvám, protože pokud si nebarvíte celou hlavu, je pěkně obtížné je nanést důkladně na odrosty a prostě jim něvěřím. Tentokrát jsem ale neměla moc na výběr, protože odstín 9.1 se asi přestal do Česka dovážet a je těžko k sehnání. Nakonec jsem zvolila značku Wella. Barva vypadá docela přirozeně, žádné přehnané zlaté či žluté odlesky, takže u mě v rámci možností spokojenost :). 
          Poslední dnešní poznatek je, že mě mrzí, že jen málokdo z běžných občanů zná a pozná Balenciagu, Wanga, Chloe a jim podobné…za to Vuitton, Gucci a Prada jsou u nás brány za špičku…Zajímalo by mě proč. Jaký je váš názor na značky a loga? Přijde vám patřičné utratit několik tisíc za např. Guess (podle mě jen kvůli nápisu) nebo si raději koupíte něco méně známého, ale kvalitnějšího? 

          For a long time I’d tried to find a right dress, which wouldn’t be too braided or black and which I can easily wear with anything. Finally I found them in Zara for children and now I also now that the size 13 years is the perfect one for me, co I have to go there more often. They look little bot like dress by Chloe. I love the material, design and the color. Do you like buying dresses? Where do you buy them mostly?
       This month I also tried a new hair color. In general I don’t like any mouse hair colors, because it is pretty difficult to work with it, If you don’t want to color all your hair. This time I don’t have to many choices, because pretty difficult to find the shade 9.1. So I chooses Wella color and it worked. I am not yellow or gold :). 
       And last thing what I want to tell you today is that I am little bit sad, that so many people don’t know brands as Balenciaga, Wang, Chloe and similar…but Louis Vuitton, Gucci or Prada are the most famous here…Can anybody tell me why? What do you think about brands and logos? Do you prefer to spent so much money for something because of the logo or you prefer better quality?

Hanka 

Hanka:
Dress Zara
Boots Steve Madden
Bracelets DKNY and Brandy Melville
Bag Balenciaga
Ring HM
Sunnies Vintage

152 thoughts on “The perfect dress

  1. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 0.33

    Je jasné, že lidé kteří se o módu nezajímají nepoznají kabelku od značek které na ně, své jméno, nekřičí na 100 metrů. Každopádně já dávám přednost nenápadnému luxusu. 🙂

  2. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 0.34

    Měla bych strach abych nepotkala 13letou holčičku ve stejných šatech 😀

  3. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 1.23

    :-)))) nase Anicka je ma! ale velikost 6-7 let :-))) jsou krasny!

  4. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 1.25

    Saty jsou roztomily a moc ti slusi! Chtela bych se zeptat na to barveni, barvila jsi jen odrosty nebo nakonec celou hlavu? A jakou Wellu jsi pouzila a ktery odstin? Musim rict, ze to vypada opravdu prirozene a moc pekne!

  5. 16 Kvě on 2012 at 6.16

    Tak pokud líde tu a to znacku neznají tak asi neuslyšíš páni ty máš kabelu od….. ta je boží :D. Ale pokud ukažeš čechum guess padnou na kolena :DDD je to paradox 😀

  6. 16 Kvě on 2012 at 6.18

    S temi znackami uz to tak proste chodi….lidi, kteri se moc o modu nezajimaji
    znaji proste jen to co vidi na tech nasich celebritach:D
    Za Guess bych urcite takove sumy neutracela….navic staci vyjet za hranice a je to uplne normalni znacka, nic luxusniho, stejne jako mnoho jinych, ktere jsou u nas presentovany jako nevim jaky luxus a pritom je to obchodak.
    Saticky jsou uplne uzasne….videla jsem jedny skoro stejne v nove kolekci od Ralpha Laurena a hned bych do nich sla!!! Jinak jsi muj idol, ze se sama barvis na blond…ja se k tomu nemuzu odhodlat, protoze metoda pokus omyl by
    mela v tomhle pripade fatalni naslednky:DDD

    http://www.chicsicily.blogspot.com

  7. 16 Kvě on 2012 at 7.13

    To máš štěstí, že ti sedne dětská Zara 🙂
    Jinak já si jako studentka takové drahé značky stejně dovolit nemůžu, ale já osobně ty značky moc nemusím. Nejvíc mám alergii na kabelky Guess, nejen že mi většina z nich přijde odporná sama o sobě, ale nemám ráda, když ta značka řve. To samé LV, ale ta se mi přestala líbit jen díky všudypřítomným fejkům. Jinak se mi moc líbí věci od Wanga 🙂

  8. 16 Kvě on 2012 at 7.27

    Ahojky, barvím si jen odrosty, konce jsem barvila napsledy před rokem, nechci je odrovnat…Použila jsem pěnovou barvu od Welly odstín 9.1…:)

  9. 16 Kvě on 2012 at 7.28

    Ne 🙂 Měla bych naopak radost 🙂

  10. 16 Kvě on 2012 at 7.32

    Znacka neznacka je mi to uplne jedno.. Ak sa mi nieco paci tak preco nie 🙂 Vseobecne mi pride chore dat za kabelky tisice eur a aj za ine veci.. Ked niekto nevie co s peniazmi tak fajn ale myslim ze sa daju vyuzit aj lepsie. A to ze niekto nepozna ine znacky.. hm. Kebyze neblogujem ani ja by som ich nepoznala. Odkial asi? Pokial clovek nema dost penazi tak su mu tie znacky ukradnute, ved si ich predsa nekupuje a nechodi do tych obchodov.

  11. 16 Kvě on 2012 at 8.33

    To si nemyslím, pokud se někdo zajímá o módu, myslím, že se o značky zajímá..není to jen o penězích…Chlap taký pozná Mercedes, i když na něj nemá…

  12. 16 Kvě on 2012 at 8.38

    Hani,
    tie saty su dokonale. Za saty utracam kopec penazi. A co sa tyka znaciek, nechapem to, nepotrebujem chodit ako chodiaca reklama 🙂 Zo znacky Guess mam akurat jedny 7/8 chinos nohavice, ale tie su dovezene z Talianska, kde sa da tato znacka kupit za dobre peniaze a vobec som tam nevidela tie popisane handry a gycove kabelky, ktore ponukaju tu.
    Jana

  13. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 8.39

    Pokud vím tak taková balenciaga stojí o mnoho tisíc víc než třeba guesska.To se přece nemůže srovnávat. Jasně že bych si ji radši koupila ale když na ni prostě nemám?!?!? Jsem studentka a ikdyž pracuji tak na balenciagu ani na dior a hermes si prostě nevydělám. To neznamená, že si radši koupím fejk, ale koupím si guess, která je daleko více přístupná. Ono každy nemá zazobané rodiče, kteří všechno hradí.A měli by jste si uvědomit, že ten blog , který píšete, píšete pro normální lidi. A o tom by to mělo být.

  14. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 8.45

    Ahoj holky, všechno co děláte a máte se mi moc líbí a je to super a taky mám raději neznámé značky. Jen by mě zajímalo jestli máte nějakou práci nebo tak? Protože navíc ještě studujete. Tak jak vyděláváte tolik peněz, že si můžete dovolit tolik krásných značkových věcí. Já vím. Je to otázka celkem na tělo. Jen jestli máte nějaké typy třeba. Děkuji za odpověď Inka.

  15. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 8.52

    Přesně tak. Přirovnávat Guess k Chloe,Balenciaga a t.d. je úplně mimo, zcela jiná kategorie, asi zase takové odbornice nejste. Navíc jsem si myslela, že blog je o prezentování nápadu nebo k diskuzi, ale vyhodit padesát litrů za kabelku od Dior a pak machrovat a napsat sem, že to je to nej, tak to bychom zvládly všechny;)

  16. 16 Kvě on 2012 at 8.54

    No o tolik zase ne…Balenciagu si můžeš koupit už nošenou za méně peněz a cenově pak vyjde třeba o tři tisíce více nž Guess kabelka…Nechápu proč taky někdo plete rodiče, já jsem v článku psala o rozpoznání značek…o tom, proč jsou masově rozšířeny některé značky, zatímco jiné ne…takže nevím, prč se ta debata opět točí někam úplně jinam

  17. 16 Kvě on 2012 at 8.55

    Nepřijde mi, že bych srovnávala Guess a Chloe…Kabelku od Dior nevlastním a nevšimla jsem si nějakého machrování…

  18. 16 Kvě on 2012 at 8.57

    Obě dvě také pracujeme :)…Tipy asi jít za tím, co opravdu chceš, pracovat a pracovat 🙂 Nevlastním tolik značkových věcí, věci si mezi sebou půjčujeme, tak to možná vypadá. Když si chci koupit něco drahého, vím že musím hodně pracovat a pak dost šetřit…Balenciagu už jsem si třeba kupovala nošenou 🙂

  19. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.11

    Parada!Asi taky zavítám do dětského oddělení 🙂

  20. 16 Kvě on 2012 at 9.21

    Ty šaty jsou parádní!

  21. 16 Kvě on 2012 at 9.21

    Šaty jsou super, taky často zavítám do dětského oddělení 😀 Je to fajn pocit 🙂

  22. 16 Kvě on 2012 at 9.22

    Ale tak nebuďte některé tak přecitlivělé 🙂 Myslím, že Hanka to myslela spíš tak, jako značky, co křičí na 10 metrů – vzor Gucci, LV, velké nápisy Guess vs. nenápadné značky bez nápisu. A je pravda, že za to, co u nás stojí Guessky, se dá pořídit daleko kvalitnější a hlavně kožená kabelka, a nemusí to být zrovna Balenciaga 🙂

  23. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.27

    Uz to zacina byt trapne..netvrd prosim ta, ze vy dve musite vela vela pracovat a potom vela vela setrit, aby ste si mohli takto zit a takto sa obliekat 😉
    Toto je presne ten problem, ze ludia ako vy uz stracaju kontakt s realitou a myslia si, ze si ziju v podstate rovnako, ako bezni ludia..ale je to uplne inak.
    Ja makam od 15, teraz mam 26 a ked si poplatiom vsetky nevyhnutne vydavky /hypoteku, mobil, jedlo, dopravu, sporenie/, tak mi zostane mozno 100 eur..naozaj by ma zaujimalo, ako si pri tom nasetrit aj ked len na nosenu Balenciagu ci na nieco ine luxusne..a upozornujem, ze som z Bratislavy aj tu pracujem, som pravnicka a aktivne pouzivam cudzi jazyk, makam na sebe a robim pre velku spolocnot..

  24. 16 Kvě on 2012 at 9.29

    nádherné šiatky 🙂

  25. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.31

    Váš zápal pro práci schvaluju a říkám jen tak dál, ale jsem člověk ve vašem věku a nejde ale porstě nejde časově stihnout studium, nákupy, přítele, cestování, přátelé, fitko, osobní zájmy a doto chodit do práce tak často aby mi to vydělalo na značky které tady uvádíte a to nemluvím o soobním životě (Auto apodb.). Nezlobte se na mě ale to chce sklopit uši a jen tiše stím souhlasit. A proto bych si dával pozor na srovnávaní značek a hodnocení Guess a další podobných značek za veřejný Shit.!
    JSI V ČR ! ne někde v Rodeo Drive puso !

  26. 16 Kvě on 2012 at 9.34

    Přesně tak…a zajímalo mě, proč lidi mají v oblibě některé značky a jiné ne

  27. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.35

    plno suhlasim !

  28. 16 Kvě on 2012 at 9.36

    Nechápu, proč se do nás navážíš, jak můžeš vědět, jak žijeme.Nesuď lidi, které neznáš…..Je skvělé, že jsi právnička, určitě jednou budeš hodně úspěšná…:)

  29. 16 Kvě on 2012 at 9.38

    Možná stačí umět číst…já jsem v článku žádné značky nesrovnávala, ptala jsem se na názor na loga a proč jsou některé značky známější než jiné…ale je super, že víš, jak žijeme

  30. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.41

    Do nikoho sa nenavazam, pisem slusne a len realitu, ktora sa vam asi nie dobre cita..

    Nezacan sa teraz prosim ta ohanat tym, ze ta nepoznam, tak ta nemam sudit..ved clovek si je schopny vytvorit urcity obraz aj z tohto blogu, to sa spolu nemusime kamaratit roky, aby som to vedela odhadnut. Za tym, co som napisala, si stojim a znova ta prosim o radu, ako pri mojom prijme a vydavkoch nasetrit na nieco luxusne, dakujem 🙂

  31. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.42

    Ale ona Vás nesoudí jak žijete, ale říká jak to je a proto si máte dát pozor na to co píšete !

  32. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.45

    A tímto chceš říct co ? 'Přijde vám patřičné utratit několik tisíc za např. Guess (podle mě jen kvůli nápisu)' a tím je myšleno co ? 😀 a celý ten odstavec. a jak vím že žijete, píšete to ve svých článcích tak je snad jendoduché usoudit co jde a nejde stihnout za těch 24H.

  33. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.48

    Ahoj, jsem normalni clovek jak pise anonym a i kdyz nemam na Balenciagu a jine znacky, rada si o nich poctu a pokocham se 🙂 u nekoho kdo na to ma. Musim rict, ze tohle je asi nejlepsi modny cr blog. Nechci se koukat na holku, ktera prezentuje tricko z NY nebo trznice a tvari se jako modni guru. HOLKY JEN TAK DAL! Verca

  34. 16 Kvě on 2012 at 9.50

    Já si ke studiím přivydělávám právě v dětské ZAŘE :)) a šaty si zkouším furt , tyhle mimochodem taky 😀 ale nemám na to obvod hrudníku :((, jinak na šatech jsem závislá, miluju je ze všech kousků nejvíce !! A s každou výplatou si alespoň jedny koupím , jinak si stačím setrit i na vysněnou kabelku. Mám zálusk právě na Pradu , líbí se mi a v Praze jsem myslím ani žádnou nepotkala, stejné to mám i se Celine, …pravidelně sleduji fashion weeky a o módu se zajímám , ale prostě se mi ta Prada kabelka líbí víc než Furla či Balenciaga. A s Guess souhlasim, i když se mi podařilo ulovit decetni nut odstín z Ameriky za zlomek ceny za kterou se prodává tady úplně ta stejná :)) …PS: opět ti to sluší 🙂

  35. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.54

    Zavist je smutna vec.. I kdyby meli holky bohaty rodice, tak co???? A ano, je to i o prioritach. Ja chodim do prace, vydelavam si sama a radsi jsem si koupila dum a to i za cenu, ze chodim s kabelkou z ebaye 😀 Nicmene pak se tady rada podivam na nejaky modni novinky a ze je maji ceske holky ?! Jedine DOBRE!!!
    A proc by nemohlo byt Rodeo Drive i u nas puso 😀 !?
    Verca

  36. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 9.58

    "Ale ona Vás nesoudí jak žijete, ale říká jak to je a proto si máte dát pozor na to co píšete !" Toto je blog, pokud někomu vadí co dotyčná blogerka píše tak sem nechoďte 🙂 Je to její blog a může si přeci psát co chce a ne si dávat pozor na to co píše. Na to by si měli dát pozor spíše ostatní přispěvatelé (dost to vypovídá o jejich povaze)….mimochodem někdo utrácí za oblečení, někdo šetří na dům, auto atd. Věřte, že lidé jsou různí, každý má jiné preference a nejspíš máte pravdu, že nelze mít všechno pokud nejste milionáři…takže kažý svého štěstí strůjce. Znám holky, které chodí vyšperkované, ale na účtě nemají nic, investují do módy, která je pro ně vše. Někdo chodí normálně oblíkaný a plní se mu konto, nebo si pořídil něco jiného ne oblečení…to je přeci každého věc 🙂

  37. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.01

    Já nikomu nezávidím jeho peníze a samozřejmně jde o priority, ale moc si nepochopila o co tu jde. Ať si holky kupují co chtějí ať si dělají blog o čem chtějí, ale měli by si dávat pozor na to co napíšou, pokud se podíváš na komenty níže nesjem sám a jedný.

  38. 16 Kvě on 2012 at 10.01

    Myslím, že si na našem blogu můžeme psát, co chceme, pokud to neodporuje zásadám googlu. A stejně tak ty zase můžeš psát svůj názor v komentářích, které nepodléhají žádnému schvalování. Takže nechápu, proč bychom si měly dávat pozor na to, co píšeme. A když tvrdíš, že někoho poznáš jen díky blogu, tak si vědma. Já např. nemůžu tvrdit, že znám dobře ani Hanku. Vždy mě něčím překvapí :D.

  39. 16 Kvě on 2012 at 10.13

    Presne suhlasim s tymto nazorom, vsetko je to o prioritach a ked sa niekomu paci investovat viac do oblecenia a kabeliek, tak preco nie, kazdy nech si robi radost ako chce, to len nasa mentalita hned odsudzuje a ociernuje, boze. Aj ja sa viem vytesovat materialnym veciam a porovnavat kvalitu kabeliek a oblecenia, lebo som na to zatazena a presne ako hovoris, niektori ludia investuju do domov cestuju a proste oblecenie nie je pre nich priorita…Ja som zila v Talinasku 7 srokov, vystudovala som modu a je logicke ze trosku viac ma tento zivotny styl ovplyvnil a teraz ked je vsade tolko veci a moda sa nesutale meni, tak vsetci to aj viac riesia…:))) Ja poznam aj kabelky od balenciagy a j alexandra wanga a tiez aj tie logom ovesane, ale je pravda, ze u nas ta modna inteliagencia este nie je taka ako v zahranici…cize to ze cesi a slovaci poznaju len GUCCI, LV je normalne najskor tu prenikli a vsetci sa trepu len do toho…Tento blog sa mi paci…

    http://www.fashionvisionsss.blogspot.com

  40. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.15

    Já myslím, že rozdíl bude v tom, že holky si nemusí platit to, co ty jsi vyjmenovala – hypotéku, mobil, jídlo, spoření, …. Takže to se pak jinak šetří na drahé a luxusní věci, když nemáš sto výdajů okolo a vyděláváš si opravdu jen na tu módu, jenže takhle to u většiny lidí nefunguje a musí platit ty složenky a výdaje okolo….
    Já osobně si taky svým způsobem vydělávám jenom na oblečení, kabelky, boty a další. Mám to štěstí, že mě ještě v mých 22 letech rodiče zaopatřují co se jídla a bydlení týče. A nějak dobře si nedokážu představit, že při studiu vysoké školy bych si byla schopna poplatit všechny výdaje a kupovat si hezké a dražší věci, jako teď. A klidně to lidem okolo přiznám, jak to je a nepovídám jak hrozně makám a jak sem soběstačná. Rozumný člověk by tomu ani nevěřil a akorát bych se ztrapnila…. Mnohdy je lepší přiznat barvu a lidé to i ocení. Irena

  41. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.15

    Akú že to máš hypotéku? Na byt, alebo dom? Tak ju zkús neplatiť a ostane ti aj na iné veci.

  42. 16 Kvě on 2012 at 10.20

    Na guess a podobný značky mám stejný názor jako děvčata, co vedou tenhle blog 🙂 upřímně můžu říct, že žádnou značkovou věc nevlastním a neznamená to, že bych si to musela nahrazovat guess a fejkama… To, že se tady do nich pouštíš kvůli jejich názoru je pěkný nesmysl podle mě 😀 je to jejich blog a tímpádem tu vyjadřují svoje názory a mimochodem, když lidi v čechách budou furt tvrdit, že by blogy měly být jen pro obyčejný lidi, tak kam se to tu asi pohne, že? JEN TAK DÁL CZECHCHICKS :))

    http://michaela-checkmate.blogspot.com/

  43. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.26

    Holky, vy jste nějaké zaujaté proti LV 😀 Přijde mi, že kabelky od této firmy pořád odsuzujete. Myslím si, že dělají spoustu kabelek, na kterých není poznat, že jsou od nich. A ikdyž to na něnjakých poznat je, tak je to pro mě prostě klasika a jejich výrobky jsou nadčasové…. Někdy mi přijde, že spousta lidí LV nemá rádo, protože se hodně napodobuje a pak není poznat že zrovna "JÁ" mam tu pravou a že sem za ní dala dvacet tisíc 😀
    Já od nich několik kabelek mám, je mi jedno co si kdo o mě myslí. Kupuju si je kvůli sobě a kvůli kvalitnímu zpracování a nadčasovosti. Katka

  44. 16 Kvě on 2012 at 10.45

    Z komenářů je vidět, že je to opravdu kontroverzní téma a vzbuzuje velké emoce a snad bych si troufla říct, že v některých případech, soudě podle komentářů, i závist. Rozhodně se mi líbí, že píšete o takových tématech. Každý člověk má jiné priority, pro jednoho je důležité spořit, koupit si auto, jezdit na luxusní dovolené a druhý si například rád pořizuje luxusní kabelky a doplňky, proč ne, vždy´t je to každého věc do čego investuje. A i když si spoustu luxusních věcí nemohu dovolit, ráda o nich čtu a o módu se zajímám, ať už je to tričko z HM nebo značková kabelka.
    Osobně se mi líbí značkové věci, které nekřičí do světa (to cítím hodně právě u značek jako je Guess, Gucci, v poslední době i LV. Když se kolem sebe člověk rozhlédne třeba v Praze tak je LV na každém kroku do očí bijící. Právě proto se mi strašně líbí filozofie značky Bottega Veneta, která nemá žádné logo a říká "tvé vlastní iniciály jsou dostačující". Moc by se mi líbilo si jednou pořídit jejich ikonickou kabelku Knot. Zatím mám alespon parfém:-)

  45. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.50

    Takže… vlastním pár kousků Guess a můžu říct, že co se týče kvality, zas taková sláva to není, takže už bych za tričko jen kvůli nápisu nikdy více peníze nedala a tím pádem souhlasím s Hankou… Proč tady známe převážně jenom Guess, právě proto, že je to "drahá" značka a je na věcech rozeznatelná – nápisy. Prada, LV.. protože to jsou značky, které nejčastěji frčí v amerických filmech jako známka luxusu 🙂

  46. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.58

    Hani já myslím, že se tě tu nikdo nesnaží urážet ani ti nezávidí. Váš blog je super, jsem z něj nadšená a proto ho čtu – stejně tak asi ostatní. Spíš jde o to, že jediná brigáda při studiu, která by vám dovolila držet si tak vysoký životní standart, je točit se u tyče v Darling Cabaretu – a z toho vás určitě nikdo nepodezírá. Myslím, že ostatní by chtěli slyšet něco "uvěřitelného" – třeba studuji a pracuji, ale podporují mě rodiče/přítel… Na tom přece není nic špatného.

  47. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 10.58

    Já sice taky nechapu kde holky vzaly penize na drahe veci, ale vzhledem k tomu, ze je osobne neznam, nemuzu je nijak soudit. Proste dnesni spolecnost je takova, ze jsou kolem nas lidi z vice vrstev a myslenka ze existuji jen bohati vs chudi je proste absurdni. Nekdo ma brigadu, dre a vydelava si par tisic mesicne, ale jsou ti kteri sedi doma pracuji na pocitaci pro nejakou firmu a jejich prijmy jsou o hodne vyssi.
    A ja verim, ze tady holky pracuji a nejsou zavisle na nikom a proc by tedy nemohly byt za to pysne?
    Takze misto toho, abyste si tady stezovaly na svuj zivot, ze makate a stejne na to nemate, tak byste mely neco delat, treba prestat sledovat blogy a jit hledat brigadu. Opravdu me uz nektere komentare plne zavisti lezou na nervy.
    Mam pocit ze pani pravnicka se tady snazi zduraznovat, ze je pravnicka, a kdyz jako pravnicka penize nema, tak co vlastne dela blogerka, ze ma tolik penez? Nemam pravdu pani pravnicko?… proste ja rikam na rovinu, ze takovymi lidmi pohrdam.

  48. 16 Kvě on 2012 at 11.09

    Někteří lidi mají peněz víc, někteří míň. Tak to bylo, je, bude. Přijde mi bezpředmětné řešit, kdo si kolik vydělá, a kde na to bere. Jak se říká – přej a bude ti přáno, že?

    Koho nějakým způsobem pohoršuje, že tu holky prezentují drahý značky, vždy má možnost navštívit desítky jiných blogů, jejichž autorky nosí levné a všem dostupné oblečení 🙂

  49. 16 Kvě on 2012 at 11.11

    Haha…věčné téma guess…taky vám tahle značka přijde hrozně laciná?…na mě dělá dojem zboží tržnice..fakt nejsem ochotná do čehokoli od nich vrážet tisíce…u nás je to populární proto, že lidi neumí nosit jednoduchou eleganci..trička bez čmáranic, džíny bez vyšívání a kamínku atd…
    Nikdo mě nikdy k módě nevedl, ale už od malička jsem dokázala rozpoznat rozdíl mezi hezkým a kvalitním..opravdu mě mrzí, že se do vás všichni naváží..určitě pokračujte dál…i když ani já si nemůžu jako student dovolit kupovat drahé kabelky(protože ty peníze vrážím do kvalitních učebnic a ubytování), tak mi to přece nezabrání koukat po nich a pak si jednu ,za pár let až budu pracovat, si koupit…

  50. 16 Kvě on 2012 at 11.13

    Nádherný komentář, moc za něj děkuji, úplně s tebou souhlasím a přeji mnohu úspěchů 🙂

  51. 16 Kvě on 2012 at 11.13

    Poslední anonym přede mnou: Ptát se – kde na to bereš v podstatě cizích lidí mi přijde neslušný 🙂
    Když vám tu holky napíšou, že něco dostávají od rodičů, přítele, vydělávají si vleže (ne že by to dělaly samozřejmě) či jánevimco, stejně se zas stanou terčem kritiky kvůli tomu. To si nevybereš….

    Já sem chodím koukat na hezký oblečky a zbytek teda nějak neřeším… 🙂

  52. 16 Kvě on 2012 at 11.17

    :))) Já bych ráda dodala jedno, napsala jsem článek, abych zjistila, proč jsou některé značky populární více a některé méně….většina komentářů tady je o tom, kde bereme na tašky nebo na boty….takže se stejně nedozvím, kdo co preferuje :)…

  53. 16 Kvě on 2012 at 11.18

    Přesně to, co jsem chtěla slyšet 🙂 Nějaký názor k tématu…děkuji 🙂 Můj point k věci je, proč máme raději věci s logy či nápisy?

  54. 16 Kvě on 2012 at 11.21

    Lidi slyší jen to co chtějí 🙂 a jejich názor jim prostě nemá cenu vyvracet. Už mnohokrát jsme na blogu odpovídaly na tento typ otázek. Ten kdo nás sleduje pravidelně, tak to ví. Máme štěstí, že máme takové rodiče jaké máme. Nechápu ale proč bychom to měly na blogu neustále omýlat pořád dokola. Především mi tyto typy otázek přijdou absolutně neetické. Nikdy by mě nenapadlo ptát se cizích lidí na jejich příjmy. Podle mě u nás totiž chybí alespoň základní úcta a respekt k cizím lidem. Je to škoda, ale je to bohužel tak.

  55. 16 Kvě on 2012 at 11.21

    Ahojky, ne určitě nejsme zaujaté….zajímal mě názor, proč jsou některé značky podle vás čtenářů rozšířené více a některé méně… LV dělá kvalitní věci, nic proti nim nemám, zrovna uvažuji nad jejich cestovní taškou, protože podle mě je to jediná, která opravdu vydrží snad vše 🙂

  56. 16 Kvě on 2012 at 11.23

    myslím že anonym co psal v čase 10:58 to vystihl nejlépe 🙂

  57. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 11.40

    Boze muj,proc tady resite,ze nekdo musi platit ucty a nekdo zas ne a ze tim padem nema na znackovy veci,to je kazdyho vec,nechapu,ze cekate,ze blogerka bude na stejne financni urovni,jak vsichni ostatni a tim padem budeme vsichni spolojeni a nikdo tu nebude machrovat s kabelkama…Hanka to myslela tak,ze proc tu lidi utraci za znacky jako je Guess a LV,ktere sou nejvic videt a je nejvic fejku,podle me je Guess nekvalitni a za cenu 6000 si muzete treba koupit krasnou kabelku ve sleve u MaxMary a nebo Furly a ne ze se vam hnusna latkova kabelka po dvou mesicich pare…ale to je klasicke pro cechy,hlavne at sou videt napisy..chapu,kazdy ma rad neco jineho,nikomu to nebere,ale u nas si malo lidi koupi kabelku od Chloe,protoze by ostatni nepoznali,ze je to luxusni kabelka,ale u LV to vidi kazdy
    A je uplne trapny,ze resite,kde na to holky berou penize,to je jijich soukroma vec a ony vas jen inspiruji a nerikaji vam,ze kdyz ty veci nemate ste out,ale evidentne vecina lidi asi neumi cist a vse chape hned utocne
    P.S. Omlouvam se za chyby psala jsem to z auta:)
    Tereza

  58. 16 Kvě on 2012 at 11.51

    Cítím potřebu se zastat své srdeční záležitosti a to je značka Prada. Nikdy jsem ji neviděla v žádném zahraničním filmu, dokonce jsem viděla film Devil wears Prada asi dva roky po uvedení a to jen z nudy a nelíbí se mi:D Kabelky této značky jsou pro mne synonymem kvality a nadčasovosti(vydrží strašný zápřah, který jim dopřávám:D), logo značky je elegantní a nenápadné a kdo brand nezná, tak většinou netuší, co držím v ruce a to mi naprosto vyhovuje. Kupuji kvalitní tašku sobě a ne okolí, nerada se chlubím a nechci být příliš na očích.
    Nejsem fanouškem ničeho masového a nemyslím si, že znalost nových (anebo starých)kolekcí, kabelek, bot, nebo čehokoliv jiného je nutnost nebo záliba pro život ,,běžných občanů,,(sláva škatulkování). ,,Běžní občané,,(ať už je to teda kdokoliv:D) nemají na takové kraviny jako je Prada nebo Wang ani pomyšlení, protože mají třeba co dělat aby uživili rodinu, nebo zaplatili dluhy. Ať už se mi na ruce houpá Guess nebo Prada je pro mě prvořadé udržet si kontakt s realitou.
    Nejsem toho názoru, že to jakou nosím kabelku vypovídá něco o mé inteligenci, nebo společenském postavení. Je to věc priorit a možností. Buď chci investovat do vybavení bytu, do bot, do kabelky, cestování, nebo třeba vzdělání.A nebo v nejhorším případě ani nemám z čeho investovat(což je bohužel nejběžnější model). Někdo má ovšem to štěstí, že může mít kupříkladu vše najednou(nejběžnější české vlastnosti zůstanou v tomto případě opomenuty – tedy naštve tím hodně lídí:D).
    Když si koupím kabelku za 50tisíc na kterou šetřím třeba rok, musím počítat s tím, že třeba nepojedu na dovolenou, protože chci mít klidný a vyrovnaný rozpočet. Ne každý má možnost našetřit si jakoukoliv částku, pak ho logicky nezajímá to, na co nemůže ve svém rozpočtu dosáhnout(to, že vidí na ulici 50x denně LV a a pak 100x večer v Top Star magazínu na českých pseudo celebritách, to je věc jiná:D)…

  59. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 12.04

    Diky 🙂

  60. 16 Kvě on 2012 at 12.05

    Některé výše uvedené komentáře… to je teda počteníčko..:D 😀 Nicméně.. Šaty jsou uplně super. Zkusím taky někdy zavítat do nějakého dětského oddělení, jen si nejsem jistá, jestli se do něčeho vejdu..:D
    Určitě nejsem fanoušek nápisů "luxusních" značek na tričkách a kabelkách. Přítel má teda opačný názor, ale doufám, že ho postupem času přivedu na tu správnou cestu…:)
    Jinak blog je super, každý den se těším na nový post. Jen tak dál…:)

  61. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 12.15

    a makas na sebe tak, ze v prac. dobe si na maili? super!!! a mimochodom samam hovoris, ze tych 100 Eur ti zostava…cize ich mozes minut na co chces- spravne? tak skus online shopping namiesto kritizovania a pozri sa trebars na ebay, yoox a pod. a nieco znackove za zlomok ceny si urcite kupis….a pozdravujem, tiez som pravnicka ( pisem pocas obedenj pauzy), tiez z BA, tiez mam hypoteku a vsetky ucty si platim sama a zopar znackovych veci vlastnim, lebo viem kde hladat a nakupovat…

  62. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 13.00

    Myslim si, ze toto frci hlavne u lidi, kteri si obycejne znackove veci bezne nekupuji. Pak kdyz si nasetri a koupi si neco znackoveho, chteji aby to bylo videt. Clovek co je movitejsi, se rozhoduje podle kvality. Ma vetsinu veci kvalitni a kdyz by chodil a z kazdeho kousku obleceni by kricela nejaka proflaknuta znacka, vypadal by jako z cirkusu 🙂 Kupuje si kvalitni = drahe veci pro jeho vlastni pocit a ne aby ohromoval okoli 😀
    Muj nazor..V.

  63. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 13.06

    Šaty Ti moc sluší! Zara má občas povedené kousky, ale jak jsem se sama přesvědčila v cizině, máme zde pouze jen ochutnávku z toho, co si můžeme koupit třeba v Zaře v Paříži (a to hlavně i levněji!). 🙁

    A k těm nešťastným značkám…Pravděpodobně se pár lidí urazilo, ale připojuji se k názoru, že značka Guess je u nás dosti přeceňovaná…Neříkám, že u nich člověk nenajde i hezké kousky (tím však nemyslím jejich kabelky :-)), ale spíše se specializují na, jak u nás doma říkáme, módu pro holky od střelnice. 🙂 A ve srovnání s cizinou je jejich cenová politika dosti vysoká. Přitom za ty samé peníze (a i nižší!) můžeme najít kvalitní kabelky a oblečení od Marca Jacobse, Michaela Korse, ale především i "no name" věci od ne až tak známých českých módních návrhářů, kteří mají své kouzlo a budou vám ručit za originalitu…Stačí prostě jen hledat.

    Slovo móda znamená pro každého něco jiného, a věřím, že pro slečny z tohoto blogu je především koníčkem a zábavou! Pro mě jsou tyto slečny inspirací! A pokud někoho iritují, proč se jejich blogem trápí?

    P.S.: Pokud máte všichni tolik času se zabývat finační situací Hanky a Veroniky, určitě se nemáte tak špatně jak říkáte! 😉

  64. 16 Kvě on 2012 at 13.20

    Chlapi poznaju auta lebo sa o nich zaujimaju.. A ked uz tak Mercedes je predsa svetova znacka ktoru mame vkuse na ociach. A tak ako maju ludia vkuse na ociach Guess a Louis Vuitton, tak tiez ich poznaju ale ostatne znacky nie tak ako ani vacsina zien nepozna vsetky auta alebo vsetky futbalove kluby okrem Barcelony a co ja viem coho..:)

  65. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 13.53

    A není to jedno? Nevím co je za trend tohleto. Prostě na to někdo má a někdo nemá. To je život. Sice tvrdíš, že nezávidíš, ale to si myslím, že pěkně lžeš. Kdyby ti to bylo jedno, tak tady neoponuješ takovýma komentářema. A myslím, že Ti může být úplně jedno, kde na to holky berou :).

  66. 16 Kvě on 2012 at 13.55

    Mě osobně se ani ten kýčovitý nápis "Guess" vůbec nelíbí. 🙂 Nemám potřebu, a vlastně ani možnost nakupovat v takto drahých obchodech, už výše zmíněných…
    Podle mě je super nakupovat v "normálních" obchodech, přístupných pro všechny a sehnat tam skvělé kousky. 🙂

  67. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.00

    Zdravím vás děvčata, na vašem blogu jsem nováček, vaše nápady v oblékání se mi moc líbí, je to dobrá inspirace. abych přispěla k diskuzi, mě osobně se taky moc nelíbí značky řvoucí z oblečení mega nápisem. Vůbec to nevypovídá nic o vkusu a luxusu, prostě jen o tom, že se chce člověk tou značkou prezentovat. Na jednu stranu to chápu, když se vžiju do role holčiny, co si sama začala vydělávat, má najednou na modu penízky, tak co si koupí. Něco nenápadného? Ne, kabelku(tričko, pásek) s obrovským logem, aby každý viděl "já si to ted můžu dovolit". Mě osobně se se to nelíbí, za ozdobnější považuju rozhodně jiné prvky než logo značky. S modou teprve začínám, ale vybírám si kousky v lepších second handech, sem tam nějaká konfekce, ale nic co má každá druhá a myslím, že leckteré modely mám zdařilé, nápadité a na nošení příjemné a nemusí mi tam nikde zářit žádný nápis ani logo. Nemám srovnání jak je to v zahraničí, jaké tam frčí značky a tak, ale myslím, že je to v Česku zakořeněno ještě z dob socialismu, že tady nic nebylo a když někdo měl něco lepšího, prezentoval se tím co nejvíce. A pak když po revoluci měl najednou někdo teplákovku Adidas, kabelku LV nebo cokoliv jiného, pořád v něm zůstalo to, že by to měl všem ukazovat, že na to má. To že jsou v tu některé značky prosazované více než jiné je myslím otázkou reklamy. Dokázaly se na, pro ně nově otevřeném českém trhu, prezentovat jako první a nejlépe, dostly se do časopisů a získaly punc luxusu a tak je každý kupuje. TAkže asi tak bych to viděla. Jinak holky přeju plno dalších článků, budu vás i nadále sledovat(a je mi fakt jedno jak a čím si vyděláváte,pro mě jste inspirace a vím, že abych byla oblečená hezky, nemusím dát za outfit horentní sumy, i když bych si samozřejmě ráda někdy takhle zautrácela 😀 ) Mějte se, Eliška

  68. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.22

    No přesně: "Hele, já mám tričko Guess, heč" :-))

  69. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.24

    JO! Připadá mi ta značka laciná!

  70. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.31

    Ty šaty jsou krásné! Taky sem tam zavítám do dětského oddělení 🙂 Jinak co se týče značek, raději ať lidi nosí ten Guess než nějaké fejky!!! Petra

  71. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.38

    Guess, bože, jak jsem na tuto značku alergická. Jejich zboží mi přijde laciné, přeplácané, jak od kolotočů, kvalita taky nic moc, má ho každá druhá slečna ve městě (těžko říct, jestli jsou všechny pravé). Podle mého názoru je právě za nejznámější značky v ČR považován Guess, Gucci a LV a to jen proto, že faky těchto značek koupíte na každé tržnici.
    Hani, šatičky jsou úžasné, takové jednoduché, něžné, moc se mi líbí. Jinak holky na některé komentáře se vykašlete, lidé nejspíš závidí. Navíc i kdyby jste měly bohaté rodiče, plavaly si v penězích a já nevím co ještě, tak přeci NIKOMU DO TOHO NIC NENÍ! Je to jen vaše věc! 🙂

  72. 16 Kvě on 2012 at 14.42

    tie šaty su uplne božské 🙂

  73. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 14.52

    Hezké a je mi jedno, jaké jsou to značky.
    Jen byste ty peníze mohly dát na charitu… V Africe by z nich vyšli na rok! A co chudé a přeplněné útulky?? Když se ti smutní pejsci koukají po něčem k snědku a vy si projdete se svým předraženým oblečením

    Třeba Vám to nevadí, mě ano.

  74. 16 Kvě on 2012 at 14.54

    Podporujeme organizaci DebRa ČR….určitě rády pomůžeme, kdykoli je to jen možné. Pokud chceš také pomoct, můžeš poslat dárcovskou DMS DEBRA na telefonní číslo 87 777. Děkujeme

  75. 16 Kvě on 2012 at 15.02

    A ty konkrétně podporuješ který útulek a kolik máš dětí adoptovaných na dálku?

  76. 16 Kvě on 2012 at 15.02

    Můj příspěvek myšlen na Anonymní nikoliv na Haničku

  77. 16 Kvě on 2012 at 15.07

    Šaty jsou moc krásné, ale kde už jsem podobné viděla (myslím ten styl)? Vím, že to bylo u nějakého prestižního módního domu, ale zaboha si nevzpomenu :/
    Já mám pro Guess slabost a jejich věci se mi zdají kvalitní a pořád je to ještě v mojí "cenové skupině", i když je to dražší značka. Možná se vyplatí kupovat v kamenných obchodech, pak je tu stoprocentní jistota, že to není fake. A laciné mi přijdou některé typy kabelek, ale nekupuji všechno, takže si vybírám vkusné kousky. Je ale fakt, že lidé dnes znají opravdu jen LV, Pradu nebo Gucci a mnohdy ani nerozeznají fake od originálu. Škoda, například Chloe má větší potenciál než třeba Gucci (ale to je jen můj osobní názor).
    The Diary Of Pie Rette

  78. 16 Kvě on 2012 at 15.23

    Váš blog pravidelně navštěvuji a vždy je mi velkou inspirací. Krása a radost pohledět 🙂 Příspěvky některých závistivých slečen na téma značkové, neznačkové a peníze jsou trochu OT, snad Vám to nezkazí chuť pokračovat v super článcích (a to nepatřím mezi boháče, naopak).. Klára

  79. 16 Kvě on 2012 at 15.34

    Souhlasím!! Mám ráda Guess, pokud nechci kabelku z H&M; umím si ulovit krásnou kabelku Guess, která je mi dostupná, vypadá vkusně a není posetá kaminky , nápisy a trasnema….a radši si z výplaty pořídím Guess a k tomu si setrim na nějakou luxusní kabelku třeba z Parndorfu, než abych fňukala či ještě hůře – koupila si fake….

  80. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 15.35

    Zde máte jasný důkaz, že vedete opravdu jeden z nejlepších blogů v ČR :). Neznám žádný, který by vzbuzoval tolik emocí :D.

  81. 16 Kvě on 2012 at 15.37

    Hani, ty šaty jsou úžasný a moc ti sluší 🙂 Osobně bych asi zvolila jinou obuv, ale proč ne…. 😉

    Podle mého názoru určitá skupina (z mého pohledu bohužel většina) lidí kupuje značky – loga, protože jim dávájí pocit, že jsou lepšími lidmi. Zvyšují si sebevědomí a dávají najevo svou "úspěšnost". V lepším případě alespoň originálem, v horším fakem.
    Druhá skupina lidí vidí smysl té věci – oceňují nápad, kvalitu, jedinečnost,… s radostí si koupí Chloe, Balenciagu,… i přesto, že většina lidí nemá tušení, že se jedná o sebedražší věc 🙂

  82. 16 Kvě on 2012 at 15.45

    Já rozhodně neodsuzuji Guess…Bohužel tato debatauž jde trošku mimo článek, někdy mi jen ty ceny přijdou přehnané, když kabelka, která není kožená stojí 6.000, sama jsem minulý týden viděla top Guess nádherný, měl stejný vzor jako Missoni, ale stál 6000 Kč, což mi přijde za takovou věc přehnané, neodpovídal ani materiál a bohužel značka Guess není zrovna podle mě držák, takže lze předpokládat, že časem bude na své hodnotě ztrácet…proto bych do ní neinvestovala tolik peněz 🙂

  83. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 15.52

    Já s Hankou souhlasím a myslím, že vím, co tímhle článkem měla na mysli. Srovnala bych to např. na sobě, kdy teď momentálně uvažuju o koupi kabelky DKNY za cenu asi 3500, oproti tomu taková kabelka Guess stojí kolem 4000, rozhodně tak dám přednost DKNY, je mnohem vkusnější a v podstatě i lacinější a je mi uplně jedno, jestli DKNY někdo zná či ne…

  84. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 15.58

    Ja treba nevim, proc bych mela podporovat africany, kde si deti delaji jako kocky.. ja, jestli jednou budu mit dite, tak si chci byt jista, ze ho budu schopna zabezpecit (vzdelani jakozto jedna z nejvetsich priorit).. tato konverzace je celkem usmevna..chudak holky, nikoho prece nenuti, aby ty clanky cetly.. muzete kouknout na outfit a jit pryc 😀

  85. 16 Kvě on 2012 at 16.19

    uplne zlata si v nich – a ja si myslim, že prave tie značky..čo väčšina nepozna–ako vravis—tak tie su vacsinou najlepsie!

  86. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 16.21

    Na omlazeni se rozjela na toto téma také zajímavá diskuze ale naštěstí v tom dobrém pozitivním smyslu pro Hanku a Veroniku. Snad to holky potěší :))))

  87. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 16.25

    vzdycky me zajimalo proc si tydle rejpavy komentare vsichni ti anonymove nenechaji pro sebe?…mohla bych prosiim vedet, PROC mate potrebu brat a krivdit cizim nazorum a kazit byt jen chvilkove holkam naladu?proste si clanek jednodusse precist s tim, ze kazdy ma svuj nazor?…..ja vim, ze o par minut pozdeji se najdou dalsi podobne komentare, takovy uz svet bohuzel je,byl a bude, ale i presto me to vazne zajima?mohla bych to vedet?dekuji predem

  88. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 16.27

    Anonymní: Zkus napsat panu Rathovi, vypadá to, že by zachránil půl Afriky 🙂

  89. 16 Kvě on 2012 at 16.30

    Zvedla jsi mi svým komentářem náladu :D. Děkuji

  90. 16 Kvě on 2012 at 16.53

    S tim souhlasim (jak s odklonem od původního tématu , tak s neodpovídající cenou), kabelky Guess kupuji pouze z dovozu, s číslem modelu a z ověřených stránek, kabelka ,kterou mám z dovozu za necelé tři tisíce i s postovnym, byla na Chodově v kamenném obchodu o další tři tisíce dražší, tyto tři tisíce co jsem ušetřila pak raději investuji do nákupu třeba Prady :)……a myslím si že slečny , které tu prskaji a fňukaji , by raději měli něco dělat pro zabaveni,… toto je bohužel typická česká natura "když nemám já , tak nikdo", …to je k pláči

  91. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 17.00

    milacku, tak ty vis ocividne o Africe obrovsky kulovy, chces vedet proc maji tolik deti?protoze maji radi sex jako kazdy normalni clovek, logicke ze!znasilneni je tu tez na dennim poradku!a ted pointa, urcite ti neco rika nazev kondom ci antikoncepce, mam pravdu?…zkus zajet do Somalska ci Etiopie a tyto slova pouzit v konverzaci, myslis ze ti budou rozumnet?:)…hadanka!

  92. 16 Kvě on 2012 at 17.03

    guess pro me neni znacka velkeho jmena. kabelky jsou strasne kycove a nevkusne. co tu znacku znam, jsem nevidela jedinou normalni tasku. a jen obcas najdu neco, co se mi libi. posledne jeansy z lonske kolekce.

  93. 16 Kvě on 2012 at 17.08

    Tak Hanka, ty si teda jedna z mála "lucky one", ktoré si môžu dovoliť veľkosť oblečenia vhodnú pre 13 ročné slečny. 🙂
    A čo sa týka značkového oblečenia či kabelky, tak mi to vôbec ku šťastiu nechýba….ved každý máme iné priority.

  94. 16 Kvě on 2012 at 17.19

    já osobně mám korzetové tričko z guessu a štítek je velmi nepatrný… podle mě majitelky dobrého stylu se nepotřebují machrovat nad značkami, které nosí a myslím, že to, jak je dobře zkombinuje, ukáže mnohem víc než LV kabelka s teplákovkou…
    jinak ti musím pochválit šaty, jsou nádherné. je zvláštní, že já právě sháním ty černé, úzké, které zrovna nechceš:)
    krissfashionstyle.blogspot.com

  95. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 17.32

    Guess je u nás strašně přecennovanej a předraženej. Jinde je na úrovni jako Zara. Jinak ty závistivý komentáře mě fakt rozesmály. Závidíte, protože na to nemáte no a co no? Zvlášt' když si nasekáte hypotéku na barák, děti apod. a pak si stěžujete, že to musíte platit.

  96. 16 Kvě on 2012 at 17.43

    Haničko, jak je to dávno, cos ty šaty kupovala? 🙂 A nevzpomínáš si, alespoň přibližně, na kolik tě vyšly? Vypadají bombasticky! 🙂

  97. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 17.47

    Jo takže je budeme podporovat a oni se budou cpát k nám do Evropy a pak už to nebudou oni co budou potřebovat pomoc, pak to budeme my, protože nás tu sežerou. Bohužel, je to přirozený výběr který se lidi jako ty snaží zvrátit…ale ona matička země moc dobře ví, proč ty nemoci a proč ty neštěstí, protože jinak už bychom se sem nevešli…A jinak, oni mají hodně dětí, protože vědí, že přežije jen tak jedno dvě, který se pak o ně budou starat až rodiče nebudou moct…

  98. 16 Kvě on 2012 at 17.56

    Ahojky, asi dva až tři týdny a stály 36 USD, nevím kolik stojí přesně u nás…:(

  99. 16 Kvě on 2012 at 18.23

    Ty šaty jsou krásné! V dětském oddělení Zary mají vůbec pěkné věci, a navíc levné. A pokud jde o značky, nekoupila bych si něco jen kvůli logu. Ale pokud by se mi něco líbilo, tak proč ne. Třeba Chloe je pěkná značka =)

    http://anesagill.blogspot.com/

  100. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 18.35

    Tak este pridam jeden tip tiez, Guess sa oplati nakupovat v outletoch v Taliansku, lodicky cca 50€, nohavice mam za necelych 30€
    Vas blog je vyborny a velmi inspirativny 🙂
    Jana

  101. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 19.50

    Když čtu některé komentáře je mi do breku.
    Bohužel je to českou mentalitou, že neustále každý jinému člověku jen závidí.
    Někdo spoustu peněz projí, propije, prokouří, procestuje. Jiný člověk si za to koupí kabelku či oblečení.Jenže oblečení a doplňky jsou vidět, stejně jako auto a jiné, takže pak ostatní závidí, aniž by si uvědomili, že třeba část takové kabelky nechali předchozí večer v hospodě…
    A co mi přijde naprosto ubohé je, že všichni ti, co tu kritizují ani neumí česky – nebo spíše nechápou význam otázky. Pak se není čemu divit, že nemohou být lépe pracovně a finančně ohodnoceni, když by se s některými svými znalostmi měli vrátit na základní školu!
    Nechci nikoho urážet, ale pokud mě něco vadí a blog se mi nelíbí, nemám přeci potřebu tam psát a dělat z blogerek zazobané fifleny!
    Bohužel to je další vlastnost kterou češi mají – když jim něco vadí dají to najevo silně, ale nikdo neumí pochválit a říct tomu druhému třeba" sluší ti to, ta je pěkně oblečená, ta má hezké vlasy" , jen každý kritizuje, aby v očích ostatních vypadal sám jako ten nejlepší.

    Holky jste mi inspirací, jen tak dál 🙂
    A těch "ostatních" si nevšímejte:)

  102. 16 Kvě on 2012 at 19.57

    ty šaty sou nádherný)))

  103. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 20.17

    a zrovna včera jsem s kamarádkama v Guessu byla Hani 😀 a nestačila jsem se divit proč obyčejné kalhoty stojí přes 3 tisíce, když vypadají úplně stejně jako např. ty ze Zary apod. a věřím, že kvalitou na tom budou po vyprání naprosto stejně jako ty levnější varianty mínus obří nápis Guess na levé půlce 😉 a pořád nechápu proč se tato značka v ČR stále těší takové oblibě i přes svou předraženost…bohužel mám dojem, že ji volí především lidé, kteří chtějí ukázat, že na to mají na tak ,,luxusní" značku a aby to dali patřičně najevo…a zdá se,že lidé tu znají značky jako LV, Gucci apod. právě díky ,,profláknutým" padělkům a kdyby se sem dováželi napodobeniny Balenciagy, tak to třeba vypadá jinak 😀 😉 mimochodem já osobně sním právě o kabelce od Balenciagy, ale Chanelem bych taky nepohrdla 😉

  104. 16 Kvě on 2012 at 20.59

    Včera jsem zrovna přemýšlela, jestli si koupit podobné šaty, nakonec jsem ale usoudila, že mi chybí malé černé.

  105. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 21.01

    ty jo koukám, že se tu rozjíždí diskuse. jinak hani souhlasím. a také nechápu neznámost některých značek. tobě to strašně sluší, takže jen tak dál, holky!:)

  106. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 21.03

    Jéé, podobné šaty jsem si koupila nedávno v HM, a taky dětském 😀 Jinak z Guessu mám pár naprosto skvělých šatů, které jsem si dovezla z NY (kvalita zatím po roce super a cena 40-50 USD), ale možná se mi líbí, že tam nikde není napsané, že je to Guess 😀 Jako kdyby šaty ze Zary. Jinak nevím, co tu všichni řešíte, i kdyby holky podporovaly rodiče, tak koho z nás nepodporovaly? Některé do 19, některé do 25, některé i dál, co je na tom špatného?? Každý má svou životní úroven, jsou bohatší lidé, jsou chudší lidé nebo ne, počkejme, budeme jak před 89 a všichni si budeme rovni a budeme stát frontu na džíny! Jo víte co, to asi bude nejlepší, nemyslíte??!!

  107. 16 Kvě on 2012 at 21.06

    vyzeráš super , šaty ti moc pristanú. 13 rokov? fíha, mne prídeš , že nie si až taká drobná, že si taká správna žena, pekná postavička a vyššia ,ale začínam o tebe pochybovať 🙂 ber s rezervou.
    Tú penovú farbu som raz skúsila a už nikdy viac, teda možno to bola iná, ale vôbec nebola taká ako sľubovali (čo čakať od sľubov v reklame, že áno!), ešte som mala skôr pocit, že vlasy mám horšie. Ale od vtedy som si ich nefarbila, čo je nejaká doba a snažim sa vrátiť k mojej pôvodnej farbe.
    A čo sa týka tých značiek, mne to príde strašne nepochopiteľné, že keď si niekto môže dovoliť tú Gucci (akože niektoré sú fakt pekne, ale tie ikonické až tak moc nie, prídu mi skôr také snobské), tak sa kludne môže ísť už porozhliadnuť aj po iných obchodoch a vybrať si niečo peknejšie. Ale to by všetci hneď na prvý pohľad nepoznali, čo to má za kabelku.
    A nikdy by som si nekúpila kabelku Guess, teda dávnejšie sa mi páčili, ale preto, že boli o veľa jednoduchšie, ale je oveľa viac krajších a cenovo prístupnejších kabeliek ako je Guess, takže opäť tam hrá rolu logo. A aby som to hneď neodsúdila, ja jednu retiazku Guess mám, veľmi pekná, je tam iba čisto logo, k jednoduchým veciam to pekne vynikne. Ale keby si mám kúpiť niečo z tejto bižutérie ešte raz , tak nie. Veľmi nekvalitná, ale inak pekná, aj keď je tam iba logo.
    Takže niekedy naozaj vyhráva kvalita, keď sa jedná o kúsok, ktorý viem , že nebudem nosiť iba túto sezónu a páči sa mi natoľko, že viem, že tak skoro sa ho nenasýtim. Som študent, takže pozerám na každú korunu/euro, ktoré za niečo dám,ale veľa krát sa to oplatí.

  108. 16 Kvě on 2012 at 21.26

    Jsou z letošní kolekce a u nas jsou, pokud se nepletu, za 869,-

  109. 16 Kvě on 2012 at 21.28

    ty šaty jsou naprosto dokonalé! zítra du prolézt celou dětskou zaru!

  110. 16 Kvě on 2012 at 21.35

    ty šaty jsou kouzelné

  111. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 21.44

    takze ti nie je ani trosku trapne ze mas na sebe nieco co patri 13r dievcatam na ZS?….osobne mam z toho komplexy a nikdy nenakupujem v detskej kolekcii!!!

  112. 16 Kvě on 2012 at 22.07

    Nikdy by mě nenapadlo nakupovat v dětském, ale tohle Ti sedne:)
    Co se týče značek, nechápu tu posedlost jimi… A už vůbec ne touhu mít fejky. Nejabsurdnější mi ale připadá, že někdo touží po tom mít značku tak aby šla co nejvíce vidět (viz Guess). Podle mě opravdu kvalitní značky nesmí být řvavé a mají být kvalitní – proto bych raději chtěla (kdybych měla peníze) Bottegu Venetu nebo Hermés než Vuitona s monogramem… Kde se investice určitě vyplatí jsou boty: je rozdíl mezi těmi z Deichmana a např. Geox a pak u sportovního oblečení, protože ty chytré materiály prostě stojí za to. Veronika
    http://www.udvouverunek.wordpress.com

  113. Anonymous
    16 Kvě on 2012 at 22.27

    ja tiež študujem niečo a neznamená to automaticky že aj som a že tak pracuje. Pani právnička asi dostatočne nevyužíva svoje právnické kompetencie a ani tie v cudzom jazyku, inak by sa nemusela sťažovať.
    Treba spraviť niečo naviac nie len si otvárať ústa tam kde netreba a otvárať ich tam kde máš. prosím rozbehni svoju právnickú kariéru a možno budeš mať menej času na blogy a pochopíš čo je naozaj makať.
    Ja som študent a na tie blogy mám čas raz za pár dni, i keď ma to veľmi baví. Tak potom nechápem ako právnička, ktorá podľa mňa je oveľa viac vyťažená ako len taký študent ako ja a poflakuje sa tu.

    niečo na tom bude…

  114. 16 Kvě on 2012 at 22.28

    Tak zrovna u LV a Prady bych o kvalite nepochybovala, nekolik kabelek od obou znacek v repertoaru doma mame a tem nejstarsim veteranum uz pomalu tahne na takovejch 7 let a absolutne to neni poznat 🙂 Ani na boty si stezovat nemuzu, kozacky nosim uz treti sezonu a porad jsou krasny a boty na podpatku sice nosim velmi malo, ale zase na to ze to ma odhadem tak 13cm (muj odhad stoji za prd ale proste jsou fakt velky) tak jsou neuveritelne pohodlny. Navic u Prady to logo ani nebyva nejak napadne 🙂 Mne osobne prijde okazale davani znacek a log na odiv spis nevkusne a povazuju to za vysadu namyslenych hlupaku co si potrebuji neco dokazovat..treba kdyz vidim cloveka v dzinach co ma pres celej zadek obri napis ARMANI (nejlip jeste v bily barve) nebo giganticky logo cehokoliv co se na kilometr trpyti a blejska tak jenom kroutim hlavou 🙂 Je pro me dulezite hlavne aby se mi konkretni vec libila a byla kvalitni a pohodlna, co to bude za znacku je mi uz pak jedno. Ono uprimne, kdyz je vec kvalitni a draha tak je to zdalky poznat i bez nejakyho loga.

  115. 16 Kvě on 2012 at 23.34

    Lidičky jste normální?! 😀 Protože mají holky modní blog, neznamená, že vám musí automaticky říkat, kde na to oblečení a kabelky vzaly nebo kdo jim to koupil. Mě rodiče učili, že na peníze, náboženství a politickou stranu se není slušné ptát. 🙂 Je to každého soukromá věc. 🙂

  116. 17 Kvě on 2012 at 0.40

    Krásné šatičky! Já občs zajdu do dětského oddělení a kolikrát tam najdu věci stejné jako v dámském, ale za nižší cenu. Tak proč si je nekoupit, kdy mi sedí. 🙂
    A co se týče značek, tak já nemám ráda, když se u nás vyzdvihují značky, které v zahraničí se berou jako běžné a to s týká i Zary nebo Manga, nejen Guessu. A na značkové věci si šetřím (a ano platím běžné účty, splácím auto a momentálně ještě vybavuji bydlení) a kombinuji je s těmi levnými. Navíc na internetu, v outletech se dají sehnat za fajnovou cenu, stačí umět hledat. A opravdu mi nezajímá, kdo kolik bere, to je jeho věc. Já vám fandím, holky! 🙂

  117. 17 Kvě on 2012 at 2.11

    Poprve budu komentovat, pac otazka na tema "brands" me dost zaujala. Muj nazor je ten, ze cesti obchodnici delaji z ceskych obcanu dost trouby. Nejde mi ten ani o znacky jako Vuitton, Gucci a Prada, ktere jsou dost drahe i v USA, kde uz nejaky cas pobyvam, ale treba nechapu ceske obchodniky pri nasazovani cen, prave treba u znacek jako Guess, kterou fakt povazuji za povl, tak asi jako 3/4 USA. Tady ve Statech sezenu tricko, za $10, $15, $20, ale ja si to stejne nekoupim, protoze je to fakt strasny hadr a po dvou vyprani se zrale na vyrazeni. Prave od Guess jsem si koupila jedno tricko, a uz nikdy vice. Ted uz ho pauzivam jen na praci k detem, kdy mi nevadi, ze se mi zaspini od marmelady. Srazlo se (a to ty USA pracky nejsou ani tak silne, jak ty ceske) a napis zchlupatel. Nevim, za kolik se sezene tricko Guess v CR, ale dat za nej vic nez 300kc a tohle se stat po prvnim vyprani, tak bych fakt sla a omlatila jim to o hlavu.

    Co mi jeste hlava nebere je cena znacek treba Abercrombie a Holister, ktera uz neni ani tak levna v USA, ale kdyz jsem videla stejne tricko v SALE na ofic. webu za $25 a v CR jsem ho nasla na nejakych strankach za 3 500kc, tak se mi fakt chtelo plakat a poslat ty nase obchodniky do haje.

    Proste nepochopim, jak muzou udelat z uplne obycejnych znacek, pro normalniho ceskeho cloveka absolutne znacku nedosazitelnou. No a kdyz si tedy nekdo nasetri a koupisi si treba Guess, tak pak mu musi zbyt jen oci pro plac, az zjisti, ze je to po prvnim vyprani uz skoro nepouzitlene…max nekde na zahradu.
    Skoda, ze si lide nemou dovolit aspon zaletet do UK, kde by treba pochupili, ze u nas se z niceho dela velke neco. Je to smutne, ale musim rict, ze lide i nas ziji v nevedomosti. Doufam, ze se to nekdy zmeni.
    Zdravim Miska

  118. Anonymous
    17 Kvě on 2012 at 2.51

    Hani,
    šaty jsou krásné, určitě by mi taky padly do oka, kdybych na ně narazila 🙂 Nakupování v dětském oddělení ti mohu jen tiše závidět – a hlavně moc přát – protože já sama se do takových velikostí nevlezu, ale často se mi v oddělení pro slečinky nějaký ten kousek zalíbí!

    Ke tvé otázce profláknuté logo x neznámá značka – mě osobně je jediným kritériem při výběru to, zda se mi daná věc líbí nebo ne. Třeba výše hodně zmiňovaná značka Guess mi nic moc neříká, protože zboží, které jsem měla možnost zhlédnout, mi připadalo kýčovité, a značce určitě hodně škodí i to, že patří k nejčastěji falšovaným. Přesto věřím, že kdybych měla možnost prohlédnout si kompletní nabídku zboží, něco bych si vybrala, a v tom případě by to mohlo být i bez loga, protože je pro mě důležité, že já sama vím, co nosím… Než se chlubit fakem jen proto, že tu značku každý pozná, raději si koupím pěknou neznačkovou věc, která nikoho neohromí, ale na nic si nehraje. Na druhou stranu dokážu pochopit, že když si mladá holka z první výplaty koupí první značkovou věc, aby si udělala radost a oslavila, že už je výdělečně činná, vybere si takovou, na které ta značkovost půjde vidět 🙂

    Já žiju ve městě, kde se obecně za módu moc neutrácí, ale hlavně mám pocit, že tady chybí vkus. I kousky z New Yorkeru nebo vietnamské burzy se dají vybrat a zkombinovat tak, aby výsledný model vypadal dobře. A naopak potkávám slečny/dámy, které ty korunky evidentně mají, ale je jim to prd platné… Ať už obalené značkou nebo falzifikátem, vypadají jako maškary. Vkus si zkrátka nelze koupit. Rovněž mě mrzí, že se tady nevyplatí vystupovat z řady. Jednou jsem vyrazila na nákupy v červených lodičkách, boyfriend džínách, netopýřím námořnickém triku, udělala jsem si nedbalý drdol, nahodila "nerdy glasses" a červenou rtěnku… Byla jsem na sebe fakt pyšná, cítila jsem se v tom svém nedbale elegantním modelu velice šik, ale ty reakce! Cestou jsem se koukala do každé výlohy, kterou jsem míjela, jestli mi na hlavě nesedí slepice, nebo jestli za sebou nesmýkám roli postupně se odvíjejícího toaleťáku, že na mě všiíchni tak zírají… Přitom ve větších městech může člověk narazit na mnohem extravagantnější modely! Snažím se nebrát na reakce okolí ohled a nosit, v čem se cítím dobře, ale pravdou je, že v cizím městě se po módní stránce dokážu odvázat mnohem více 🙂

    Co se týče určitých komentářů pod tímto článkem… Inteligentní holky jako vy se tomu mohou jen zasmát, protože anonymní sr**ky píšou jen takoví lidé, jejichž míněním se netřeba zabývat 🙂 Vaše finanční zdroje jsou jen a jen vaše věc a jsem upřímně řečeno v šoku, že má někdo tu drzost se vás na to ptát, nebo tady dokonce naznačovat, že máte vlastně tak trochu povinost nám to sdělit, a nejlépe aby to bylo "něco uvěřitelného". Jak napsala Verča, je to neetické, a to je opravdu ten naprosto nejmírnější termín, jakým se dá takové buranství označit. Návštěva tohoto blogu je pro všechny dobrovolná a drtivá většina lidí si sem chodí pro inspiraci a třeba právě i pokoukání na kousky, které si sami dovolit nemůžou. Slušný člověk blog opustí, pokud ho neosloví. Jen zamindrákovaný a závistivý člověk se zdrží, aby mohl svou malost předvést v plné kráse. Já mít práci v oboru, který jsem vystudovala, moci si dovolit žít ve velkoměstě a ještě mít čas a vůli se dovzdělávat například v cizích jazycích, jsem sama se sebou víc než spokojená a nemám žádný komplex z toho, že si někdo může koupit kabelku, na kterou já nemám…

    Dál nakupujte a kombinujte a pište a užívejte si své více či méně nákladné kousky, milé Czech Chicks! My se zdravým rozumem vám to jen a jen přejeme a užíváme si to spolu s vámi 🙂

  119. 17 Kvě on 2012 at 7.58

    Guess je u nas predrazeny, to vime vsichni, ale zase bych uplne neodsuzovala tuto znacku celou, treba dziny od nich sedi perfektne,daji se u nich koupit i vkusna psanicka a kabelky, ja osobne jsem Guess nosila drive, ale vzdy jsem nakupovala v USA za nizsi cenu, ted mam kabelku lv i pradu a nedam na ne dopustit, zatimco jsem mela guess kabelek deset, ted mi staci mit tri poradne
    patrim k tem stastnejsim, co zatim nemusi splacet hypoteku a tim padem si mohu dovolit luxusnejsi znacky, na druhou stranu ale chapu, ze treba zeny na materske dovolene nebo s vetsimi detmi by si taky rady koupily kousek luxusu a pro ne luxus znamena prave znacka Guess protoze treba nemaji srovnani s cizinou a nevedi, za tam je tato kabelka razena do levnejsi kategorii nez u nas. Myslim, ze hodne lidi uz nakupuje Guess pres internet, kde se kabelky daji poridit jiz od 1500 Kc a to je primerena cena
    a co se tyka detske zary…nedavno jsem si tam poridila sukni a leginy a sacko:)

    http://sienastyle.blogspot.com/

  120. 17 Kvě on 2012 at 8.25

    😀 ne fakt..traoné mi přijdou jiné věci, ale ne mít na sobě šaty…

  121. 17 Kvě on 2012 at 8.30

    moje slova …..Ja jsem vzdy vetsinu co jsem si vydelala investovala do obleceni a cestovani. Kazdy utraci jinde, ale bohuzel nektere veci jdou videt vice ci mene. Navic to kde clovek bere na neco penize muze byt cizim lidem uplne ukradene. To neni prece podstata blogu 🙂

  122. Anonymous
    17 Kvě on 2012 at 9.19

    trochu rasisticky ne? Jako ja mam dost, holky, mrzi me, ze se tolik lidi tady projevuje jako totolalnich hlupaku. Fandim vam . Alena

  123. 17 Kvě on 2012 at 9.20

    =) já budu vždycky někomu závidět víc cestování než novou sukni=)

  124. 17 Kvě on 2012 at 9.33

    😀 tak jsi přece zašla do dětskýho=) i když ne pro kalhoty

    diskuze je dneska nějaká velká, dozvěděla jsem se fakt důležitý věci, např. že neplatíte hypotéku a že zachráníme svět, když pošleme do afriky hodně kondomů

    pragueneedsmorestyle

  125. 17 Kvě on 2012 at 9.34

    Raději budu trávit víkendy s mým přítelem, než v práci s kabelkou Bottega Venetta. Značka pro mě neznamená nic, důležité je aby věc byla krásná, účelná, kvalitní. To proč tady chodím i já je, že potřebuju nějaké sny. Chci snít o tom že jednou budu krásná a úspěšná a bohatá, protože v realitě taková nejsem. Chci snít o tom že když budu mít značkovou kabelku, ta mě jako kouzelný prsten přenese do jiné dimenze, i když ve skutečnosti se ji asi budu bát nosit aby se neonosila a vystačím si s odřenou koženou kabelou.
    🙂
    Takže jen tak dál a ať se daří.

  126. 17 Kvě on 2012 at 10.28

    Já jsem podobného názoru jako Hanka, jen s tím, že nemám dost peněz na značkové kabelky. Raději si ale koupím kabelku "neznačkovou" (nějaká značka to vždycky je, ale nic světoborného), která je kožená a kvalitní a vím, že mi vydrží léta, než abych kupovala Guess. Jejich kabelky co vím ani nebývají kožené a kvalita dost pokulhává. Navíc brněnská prodejna Guess kabelek je vyhlášená tím, že už jim tam inspekce několikrát našla padělky. A přesto vesele prodávají dál. Takže v tom případě platíte už opravdu jen za ten nápis.
    "Móda" nápisů a obrovských log mi připadá nevkusná a dokonce i k LV jsem si už vypěstovala docela odpor, protože u nás člověk potkává v tramvaji denodenně starší paní s "LV" kabelkou od Vietnamců.
    Jinak já osobně doufám, že si v brzké době pořídím nějakou pěknou kabelku od Marca Jacobse a moje vysněné kabelky jsou Céline a Prada. Jestli jednou přijde čas, kdy si je budu moct koupit, tak to udělám. A bude mi úplně jedno, jestli na ulici někdo pozná, že ta kabelka byla drahá. Hlavně, když bude kvalitní a nadčasová a jednou ji třeba využije i moje dcera 🙂

  127. 17 Kvě on 2012 at 10.31

    Pravda! Ačkoli obecně guess nemusím a u nás bych si od nich nic nekoupila, tak se mi dost líbí jejich barevný psaníčka a ty snad už úplně ikonický "bandage" šaty 🙂

  128. 17 Kvě on 2012 at 11.30

    Šaty Ti moc sluší, jsi kočka!

    Co se týká velkých nápisů obecně (nemusí to být zrovna Guess či jiná taková "značka"), přijdou mi nevkusné, takřka šílené a nechápu jak je může někdo kdo se alespoň trochu zajímá o módu nosit! Takové věci mám v šatníku asi 3 a nevím co by se muselo stát, abych si je vzala jinam než na doma……. Problém je, že v ČR se toho obecně ví o módě asi stejně, jako o mikroorganismech žijících v Severním ledovém oceánu, takže nemůžeme čekat, že někdo ocení kvalitní kousek – protože pro něj je kvalitní zrovna ta věc, která už z dálky křičí to, kde byla pořízená…. A je jedno jestli je to Kenvelo, nebo Guess…. A nám to vlastně může být jedno, ne? Důležité je, aby jsme z té věci měli radost my!:-)

    http://anns-fashion-blog.blogspot.com

  129. 17 Kvě on 2012 at 12.47

    Já si rozhodně Guess nekupuji kvůli tomu, že bych někomu chtěla něco dokazovat 🙂 Samozřejmě vím, že je tato značka předražená, ale to nic nemění na faktu, že některé věci (pečlivě si vybírám) bych jinde nekoupila. (v takové barvě, provedení atd.) Je to hodně individuální.

  130. Anonymous
    17 Kvě on 2012 at 13.37

    Nepochopím, proč tady někdo řeší, že ty šaty jsou koupené v dětském a jestli ji to není trapné, každý ať si nosí co chce a nakupuje kde chce. Já osobně taky zavítám do dětského a to jsem vyšší než Hanka a kolikrát narazím na věci, které mi padnou, tak proč ne. A pokud čtete tento blog dlouhodobě, tak byste se neptaly na tak ubohé otázky, kolik si vydělávají a jakým způsobem. Ať je podporují rodiče nebo ne, asi dělají co je baví, vyznají se v tom a jde jim to skvěle.

    M.

  131. 17 Kvě on 2012 at 17.46

    Nerikam, ze vse od Guess vypada spatne..oni se tam daji najit i hezke kousky, ale cena hodne prekracuje kvalitu.
    Kamoska si tam nedavno kupovala jeansy a ani ty ji tedy nevydrzely. Zvetsily se asi o dve cisla, takze ji ted padaji.

  132. 17 Kvě on 2012 at 19.08

    Myslím, že Guess je třeba i dobrá značka, ale všechno je to o známosti. U nás, v ČR, je známý právě Guess nebo LV(a to hlavně fejky), takže lidem(a tím myslím i tebe, Hani.), kteří si na módu "více potrpí", připadají tyto značky kýčovité. Ale nemyslím, že opravdou jsou. Jde o to si správně vybrat.

    P.S.:Mám váš blog ráda, i když někdy s vašimi názory nesouhlasím. Ale musíte být prostě připravené na negativní komentáře. Stejně tak já musím být správně naladěná na vše články.). Občas mi přijde, jako byste se urputně snažili shodit Českou republiku, jakožto "tu neubožejší zemi na světě, kde nic nemáme a jsme naprosto out".), ale možná je to jen můj dojem. Na jednu stranu vám fandím, že chcete něco měnit, na druhou stranu se nemusíte řídit jen cizími zeměmi(a to převážně USA). Protože naši zemi vytvářejí lidé a jsem ráda, že je ji tvoříte i vy.). I já, samozřejmě.)!
    Tak hodně štěstí, určitě se těším na další diskuze a zamyšlení.

  133. Anonymous
    17 Kvě on 2012 at 20.46

    Ne, není!

  134. Anonymous
    17 Kvě on 2012 at 23.35

    tak jestli neni, tak si proste jen hloupa

  135. Anonymous
    18 Kvě on 2012 at 1.31

    Řekla bych, že lidé preferují právě značky jako LV, Prada, Chanel.. protože jsou tak známé, a když je někdo potká řekne si pááni ty máš značkovou kabelku, ostatní kolem vás prochází s otevřenou pusou ..nemusí ta kabelka být ani kvalitní a ani hezká, hlavně, že je tam ten znak! Když máte méně známé značky, člověk (který se nezajímá o modu) si kabelky ani nevšimne a pokud ano, tak skromně pronese: "máš hezkou kabelku"
    Já když někde jdu a vidím, jak se promenáduje nějaká holčina s LV hned mi naskočí myšlenka a není to fake? A už jen proto mám také ráda méňe známé značky (haha jednu LV mám, je nádherná, ale myslím, že 1 kus mi od této značky stačí).

    Jinak se mi holky váš blog strašně líbí, velice se zde inspiruji a myslím, že hlavně kvůli tomu to děláte, takže osoby, co sem pletou peníze a myslí si, že máte blog na chlubení jsou uplně mimo!!
    –> Nemusíte si kupovat ty stejné věci, stejné značky… jen se inspirujte, koukejte na sladění barev, doplňků, oblečení a pak si můžete podobný outfit sestavit z daleko levnějších a přesto hezkých kousků.
    Je mi "teprv" 17, ale mylím si, že mám daleko více rozumu než slečny, které zavedly diskuzi jiným směrem. Závist je hrozná a pokud neumíte nic jiného než urážet, tak sem ani nechoďte.

    **Modu, kombinace a experimenty miluji, a tak se těším na další vaše příspěvky 🙂 L♥

  136. 18 Kvě on 2012 at 10.27

    Týjo radši jsem ani všechny komentáře nečetla, jejich tu snad na celou knihu.
    Mně se moc například značka guess nelíbí, jen něco málo, například některé peněženky jsou pěkné a ani né moc drahé 🙂
    Já osobně bych si do budoucna (až budu pracovat) chtěla našetřit například na kabelku Chanel, jelikož si myslím, že je to kabelka na celý život, jsou krásné, nadčasové a myslím, že až jednou budu mít děti tak ji budou obdivovat stejně jako já teď 🙂
    A taky si myslím, že lidi kupuji guess a tak kvůli tomu, že je z téhle značky udělaná v čr značka "dosažitelného luxus" 🙂 A navíc znám spoustu lidí v mém okolí co hraje jen na značky a na to, aby šli co nejvíce vidět. Stačí si vyjít v pátek večer do klubu a nestačím se divit.

  137. 18 Kvě on 2012 at 11.10

    Ruce pryc od Guess, je to takova obvykla americka znacka, kabelky maji v pohode, nikdo vas nenuti kupovat nic obrovskym napisem, jsou i dalsi zajimave kousky. Osobne mam rada Guess by Marciano, je to uz neco jineho a drazsiho.
    V CR jelikoz tady nic krome Zary a HM neni, tak staci aby par celebrit meli na sobe Guess a uz je z toho superbrand za cenu Michaela Korse, kterej je super a MK kabelku snad v cele CR mam ja . No hruza, pokazdy ve spojenych statech bliju jak vidim kolik to ve skutecnosti stoji

  138. Anonymous
    18 Kvě on 2012 at 16.09

    Tak jsem se dnes pobavila touto diskuzí. Co je vám do toho, kde na to holky berou? Když vám napíší, že pracují, sondujete (vy, co sondujete, slídíte a tepete), jak pracují. Kdyby vám řekly, o jakou práci jde, najdete si další důvody, proč rýpat, otravovat a řešit, proč to u zbytku populace nejde. Ještě větší amok byste dostali, kdyby řekly, že jim věci kupují rodiče nebo přítel. No a co? Tohle mě nepřestane nikdy fascinovat. Já studuju, rodiče mě živí, koupili mi byt. Mohou si to dovolit. To mám kvůli tomu, aby se vedle mě někdo necítil blbě chodit jak hadrák a dělat v kolbence, když nemusím? Nechvástám se před přáteli, kteří tento luxus nemají, ale taky nebudu lhát, když se mě zeptají a hrát si na chudinku. Pokud to někdo v mém okolí nechápe, není důvod, aby byl mým přítelem.
    Jo a guess nesnáším. Kdybych neměla peníze, raději bych si koupila noname kabelku než toto. Myslím, že obliba je taková proto, že české pizdičky se potřebují dotahovat. Něco si dokazovat. Souvisí to i s oním řešením, kde holky berou na věci. Neustálá nespokojenost a zároveň neschopnost pracovat na sobě vede k touze se předvést alespoň pozlátkem místo hledání rozumných cest.

  139. Anonymous
    18 Kvě on 2012 at 18.29

    Jojo, to asi jsem a ty jsi neskonale inteligentní, jelikož to umíš posoudit z komentáře na blogu. Nebo to je spíš tak, podle sebe soudím tebe.

  140. Anonymous
    20 Kvě on 2012 at 14.42

    1. anonym
    – je dobře, že podporujete charitu. Já mám 5 zvířat z útulků, podporuji útulek Přímětice – http://www.utulek-primetice.cz a adoptované dítě nemám, jelikož peníze dávám na celek, ne jednomu nebo dvěma dětem.
    Samozřejmě můj komentář nebyl myšlen urážlivě, pouze jsem chtěla upozornit na to, že je v pořádku si kupovat hodně věcí nebo drahé věci – koneckonců jsou to Vaše/naše peníze, ale musíme také myslet na ostatní.

    K té Africe: samozřejmě že vím, proč je tam tolik obyvatel. Afričané neznají antikoncepci a i kdyby znali, neměli by na ni – vždyť nemají ani na jídlo. Ale ty děti za to nemohou a umírají za strašných podmínek.

    Neříkám – dávejte peníze sem nebo tam. Říkám – mysleme také na ostatní, nejen na sebe 🙂

    Šaty jsou krásné, něco se mi na blogu líbí, něco ne, ale to je jasné, každý máme jiný vkus a inspirace se vždy hodí :).

    Snad se holky nezlobí, nebylo to myšleno urážlivě nebo závistivě, jen abychom se trošku zamysleli na žebříčku našich (morálních) hodnot.

    Přeji příjemný den 🙂

  141. Anonymous
    20 Kvě on 2012 at 18.53

    …z detske kolekce 🙁 sorry ale tohle je uchylni

  142. Anonymous
    24 Kvě on 2012 at 11.28

    Ty šaty jsou moc pěkné, myslím že je uplně jedno jestli jsou z děcké kolekce nebo z dámské, hlavně když sedí :o) Jinak co se týče jiných značek a návrhářů, moc se mi líbí třeba Diane von Furstenberg ( ty šaty co máš,jsou hodně podobné z jedné kolekce co navrhla), Chloe, Emilio Pucci má přímo snové věci a stejně tak Valentino :o) Už rok mám zálusk na kabelku Lancel typ Brigitte Bardot, strašně se mi líbí, nejen proto,že BB mám moc ráda. Ale ta kabelka je fakt užasná. Znáte ji? Jana

  143. Anonymous
    24 Kvě on 2012 at 15.15

    Jé, to je diskuze 🙂 místo toho abych šla spát se svým dvouměsíčním synkem jsem se tu pěkně začetla 🙂
    Šaty jsou krásné! Taky někdy nakupuji v dětském oddělení…proč ne…když mi to je a navíc je to 1/3 levnější…hlavně teda sportovní věci… tepláky Adidas na cvičení 🙂
    Značky- mám doma několik kousků od Guess. Jsou kupované v USA za pár kaček. Některá trička opravdu nejsou zase až tak kvalitní…ale opravdu NĚKTERÁ. Svetříky jsou OK i šaty mě nezlamaly. Co se týče kabelek, jde vybrat i NEkýč. Je fakt, že tato značka rve své obrovské logo na obdiv, ale ne u všech jejich kousků to tak je…člověk musí vybírat… Mají krásné věci pro prťata…můj brouček má několik bodyček a triček této značky a úplně v pohodě vydržely jeho blinkání a neustálé vyváření 🙂
    Kabelku Gucci mám jednu a jsem s ní spokojená. Mým snem je vlastnit jednu LV, ale … právě mě děsí všudypřítomné faky, které tuto značku dost shazují…

  144. Anonymous
    24 Kvě on 2012 at 15.58

    Jo a úplně jsem zapomněla napsat k tématu 🙂 (laktační demence 🙂 )
    Lidi milují, když můžou dát na obdiv to, že se mají dobře a můžou si dovolit ZNAČKU… proto se zde kupují profláklé LV, Gucci apod… jsou to však lidi…tzv. rádoby zbohatlíci (???)…
    Ten, kdo ty prašulky má a má v hlavě rozum….ten, nepotřebuje nosit tričko s obr nápisem- jsem bohatý, čumte 🙂

  145. 18 Čvn on 2012 at 11.18

    Na začátek bych chtěla napsat, že šaty jsou absolutně nádherné a moc Ti sluší. Líbí se mi, že přiznáš, že sis je koupila v dětském oddělení a vůbec se za to nestydíš (neříkám, že by snad měl být důvod se stydět). Opravdu jsem nepochopila některé názory lidí. Nevidím třeba důvod proč by mělo být trapné nosit šaty velikosti pro 13leté holky.. Já osobně mám s velikostmi pro dospělé občas problémy a taky musím zavítat do dětského oddělení 😉
    Další co mě zaráží je, jakým směrem se diskuze rozjela. Proč se najednou řeší kde berete peníze na to a na tamto, když otázka padla úplně jiná.
    Upřímně je mi líto, jaké se zde objevují komentáře a příjde mi absolutně nevhodné ptát se někoho, kolik si vydělává, jak a kdo ví co ještě..

    Jinak k Tvé otázce. LV a Prada jsou u nás rozšířené hlavně kvůli padělkům. A především potisk LV je velmi rozšířený, dobře zapamatovatelný a svým způsobem odlišný. Ten potisk je jako obří nápis Louis Vuitton.. narozdíl od Chloe a Wanga o které se musíš vyloženě zajímat a mít je už okoukané abys je poznala. Nikde žádný obří nápis značky, apod.. a protože v ČR módu moc lidí neřeší a nezajímá se o ni, tak jediné co v jejich podvědomí zůstane je tolik rozšířený LV ať už pravý nebo padělek.

Leave a message

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.