Dandy Style

Paříž, Miláno, Londýn, New York… Co mají společné? Styl a cit pro módu.
Proč jsou obyvatelé výše uvedených měst denně na stránkách módních časopisů a v poslední době tolik populárních street style blogů?  
A nebo si položme otázku jinak. Kdo kdy vyfotil slečnu, která se prochází po Ostravě v novém kabátu značky Miu Miu? Kde je tedy zakopaný pes českého stylu a chuti po módě?
V lidech co zažili fronty na banány a silonkové punčochy. Komunistický režim nebyl příliš nakloněn módním trendům a naše pochroumané sebevědomí z let minulých nás zjevně pronásleduje stále. 
Nezbývá než doufat, že se jednou na stránkách street style blogů dočkáme také některých českých měst a na fotkách budou sebevědomé ženy a muži v oblečení, ve kterém je jim jedno, co si o nich kolemjdoucí myslí. Vždyť to je na módě snad to nejhezčí. Neexistuje jednotný vkus, tak proč se schovávat za uniformitu?
EDIT: Možná jsem se pro některé špatně vyjádřila. Takže znovu: Tady nejde o peníze. Ten kabát Miu Miu byl nadsázka! Mluvím o lidech, kteří i přesto, že mají spoustu peněz (ano i v ČR takoví lidé existují), postrádají styl a v porovnání se zahraničím se oblékají opravdu hrozně. Viz naši politici, celebrity a jiní…a není to prostě o penězích! 

Paris, Milan, London, New York … What they have in common? The style and fashion sense.
Why are the residents of these cities on the pages of fashion magazines and recently popular street style blogs every day? Or another question. 
Who ever photographed lady walking around Ostrava in the Miu Miu coat? 
What is the problem of the Czech style and taste for fashion?
Mostly the people who experienced the queue for bananas and awful nylon stockings. 
Communism was not inclined to fashion trends and our low self-confidence still haunts us from the past.
We can only hope that one day we will see some Czech towns and the photos of women and men 
on the street style blogs. And they will not care about what other people think. 
After all this is the most beautiful on fashion. There is no uniform style. Why do we hide behind the uniformity?

Veronika

Veronika:
Zara coat
LV scarf
Chiara Ferragni biker boots
Hermes bracelet
ASOS hat and tights
Abercrombie shorts
D&G; earrings
OPI Dating a Royal

67 thoughts on “Dandy Style

  1. 25 Říj on 2011 at 0.16

    Super lak na nehtech a ty šortky !!! Moc ti to sluší veruš

  2. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 0.20

    Wau! Neviem na čo skôr pozerať! Tie topánky, sivé silonky, kabat, klobúk, šál, lak na nechtoch. Jednoducho všetko perfektné. Presne v mojom štýle! Veľmi ti to pristane!

  3. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 0.44

    Amazing outfit. The combination of gray-silver is my love and the hat is great! By the way you have a wonderful figure and hair. Love it! Simone

  4. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 2.01

    nie zle;)
    R.

  5. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 2.03

    Jakože běžnej člověk si podle tebe může bez problémů dovolit kabát od Miu Miu, jo? Ty si fakt střevo. Měla bys nákou frontu na banány taky zažít, ať se z toho svýho debilního zbohatlickýho nafrnění probereš.

  6. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 3.37

    Češi se svými platy na drahý věci nemají, tak pak není divu, že se tady prochází v kabátek Miu Miu jen "vyšší vrstva". Zkusila jsi někdy žít jinak než v bohaté rodině? Možná by bylo dobré vrátit se do reality 😉 Většina zbohatlíků to argumentuje tím, že "je přece možné na pěknou věc našetřit i z malého platu", ale normální člověk si místo kabátu za tisíce koupí raději něco užitečného, třeba sedačku nebo zaplatí měsíční nájem!

  7. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 3.38

    Ahoj, už delší dobu chci napsat, že nechápu, proč pod nadpisem souvisejícím s outfitem rozvíjíte úplně jinou myšlenku? Je to vaše věc, jasně, ale pohnutky by mě zajímaly.

    V dnešním článku mě dostal obrovský protimluv. Před pár dny jsi psala o stylových Polkách a teď tohle? Argumentovat komunismem je slabé, prvoplánovité a úplně mimo.

    Eliška

  8. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 6.35

    Tak to je pravda¨. Už delší dobu to sleduji. Vy si žijete v úplně jiném světě a co je pro vás ve slevě, je pro normální lidí stejně šíleně drahé. To nic nemění na tom, že české ženy se opravdu oblékají šíleně!! Ale hezky se dá obléct i levně. Ono si u vietnamců se dá sehnat pěkný kousek. Teď se vám asi udělala holky husí kůže, ale když bych vzala nějaký svetřík, sáčko či kabelku bez vnějšího označení od vietnamců a hodila to do drahého obchodu za 5 násobnou cenu, myslím, že by jste si to hned koupily a líbilo by se vám to… To můj názor

    Nikola

  9. 25 Říj on 2011 at 8.20

    Pááni takové kritiky na jeden post,nechtělo by to nějakou speciální cenu?Ráno bylo Česko asi pod nějakou negativní až zlou zónou:D
    Nevím co je na výše uvedeném článku tak šokujícího.Pokud se o módu zajímáte,pokud chcete být pěkně oblečení tak si prostě na ten kabátek Miu Miu našetříte a jednou si ho koupíte.Jenže v dnešní době se každý spokojí jen se sekáčem a kožichem za dvě stovky.Tak takhle asi vážně těžko prorazí a utvoří si svůj vlastní styl.Neříkám,že já neustále nakupuji v drahých obchodech,ale alespoň v každém svém outfitu mám kousek oblečení nebo malého doplňku který se pyšní luxusem..
    Bohužel stále jsme národ lidí,kteří mají nízké sebevědomí a nemají dostatek odvahy nato,aby si oblékli něco odvážnějšího než starou dobrou uniformu ve které zapadnou do davu..

  10. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 8.26

    Ano, pro běžného člověka s průměrným platem a rodinou naprosto nedotupné potěšení a článek trochu mimo realitu:)
    Co se týká vietnamců a dalšího zboží pochybného původu, nenakupuju u nich ze tří důvodů
    A) kopírování toho, co vymyslel někdo jiný (napodobeniny LV, bože!)
    B) příšerná kvalita materiálů, provedení atd.
    C) nejasný původ, nemám zájem o zboží často šité vykořisťovanými dětmi a prodávané řetězcem mafie:(
    Asi tak.
    Nicméně díky fashion blogům je snad jasně vidět, že to není o penězích, ale o vkusu, a že někdo má dar nosit s grácií i pytel od brambor, zatímco jiný vypadá i s birkonkou nudně a unyle:)
    Mějte se, Martina

  11. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 8.41

    No ale ono ikdyž nakoupíte z iternetu za nižší ceny, tak je to většinou pochybného původu ( čína ). Také nejsem zákazníkem vietnamců, ale kvalitou se nenechte mýlit. Mám od nich již třetí rok kabátek, který vypadá hoodně podobně jako jeden kousek od Dolce. Nechci napodobeninu, ale objevila jsem ho úplně náhodou a rozdílu cen jsem se jen zasmála. Letos ho občas unosím již třetí zimu a vypadá stále perfektně. Napodobeniny nesnáším, ale vybrat se dá i tam!!

    Nikol

  12. 25 Říj on 2011 at 8.44

    no, dneska mi ten text taky prijde tak nejak prvoplanovy, ale anonymove vzbudte se – ono to neni jen o penezich… uz docela dlouho existuje i uzasny street style blog z bratislavy (http://tonbogirl.blogspot.com/), kde se docela casto objevuji i lide z cech!
    mimochodem jsem v ostrrave nedavno potkala elegantni starsi pani v ohromne pasmine miumiu – logo bylo dost velke na to, abych to i ja poloslepa identifikovala .)) takze bacha, kabatek tady mozna taky nekde beha, akorat zatim nikdo nema tu odvahu stat na ulici s fotakem a odchytavat .))
    no a k outfitu – skvele! jen ten tyrkys prsten mi prijde navic, ani ne tak barvou, jako stylem. a chci ty nohy, hehe :))

  13. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 8.52

    Veronika, paci sa mi ta Tvoja modro-modra kombinacia 🙂
    Co sa tyka clanku-zeny sa na SK a v CR obliekaju dost nevyrazne a dovolim si tvrdit, ze aj nevkusne /cest vynimkam/. A nie je to len otazka penazi ..
    Jana

  14. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 9.07

    Mám ráda váš blog a líbí se mi váš styl, ale tenhle post mi přijde Veru fakt trochu mimo. Každý nemá na to, aby si dopřál značkové a luxusní věci, nebo spíš má jiné priority za co je utratí. Hypotéka a složenky holt nepočkají. Nevím jak je to v Ostravě, ale tady v Praze chodí hodně holek pěkně oblečených a nemusí mít nutně kabátek Miu Miu. I věci z běžné konfekce se dají zajímavě doplnit,tak aby vypadaly jinak a dobře. Navíc naše generace žádné fronty na banány už ani nezažila, takže tím bych ani moc neargumentovala. Já sama nemám apriori nic proti luxusním značkám, když si na to někdo vydělá, tak proč ne, ale nepřijde mi jako známka nevkusu to, když někdo nemá kableku od Hermés, nebo šátek od Mcqueena. Snažím se tím říct, že kvalitní a luxusní zboží je super věc, ale neznamená to záruku stylu a vkusu.Toť můj názor:)
    Zdravím, jmenovkyně Verča.

  15. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 9.12

    Přesně to jsem se trochu neobratně snažila říct 🙂

    Nikol

  16. 25 Říj on 2011 at 9.27

    Ale! Doufam, ze ta Ostrava byla jen pro priklad, protoze zrovna tady je dle meho stylovych lidi dost.. Myslim, ze kabat MiuMiu by ste tu najit mohly snaz nez nejakeho lovce street style fotek;)

  17. 25 Říj on 2011 at 9.52

    Přesně chápu, jak to Verča myslela. Já jsem chudá a spoustu značkových věcí ve skříni mám, protože za ta léta, co se o módu zajímám, už vím, kde hledat i levnější kousky.
    Holky v ČR (samozřejmě ne všechny, ale většina) se vezou na vlnách trendů, které od západu vždycky přijdou tak za 2, 3 roky. Vypadají všechny jako přes kopírák..žádné wow, projdou kolem mě a kdybych nebyla "šmírák", tak si jich ani nevšimnu. Např. taková Verča má svůj osobitý styl, a nedělají to značkové věci..Hanka si taky kdysi vzala svetr tuším z New Yorkeru, ale uměla to tak zkombinovat, že jsem si sedla na zadek! O tom to je. A taky o osobnosti, protože myslím, že tyhle holky si jdou za svým a nebojí se říct svůj názor – a hlavně se pod něj PODEPÍŠOU!

  18. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 10.00

    Ale však o tom to je… Není potřeba kabát z MiuMiu aby se za člověkem lidé otáčely, protože je hezky oblečený ( ač za hubičku ) 🙂 České holky se oblékají hlavně líně. Stačí nike, ryfle a mykča a je to, to je podle mě hlavní problém… nikoliv v tom jestli má černý svetr za 200 z lidovky nebo za 2000 protože ma na zatyklu armani 🙂 Po tom na první pohled nikdo nepátrá.

  19. 25 Říj on 2011 at 10.07

    Skvělé, tleskám!

  20. 25 Říj on 2011 at 10.30

    Pro většinu anonymů: Za prvé: Opravdu nežiji v jiném světě. Nakupuji v second handu, stejně jako ve velkých řetězcích a k tomu si pořídím i něco luxusnějšího. O tom to je! Vím, že většina lidí u nás, kteří mají peníze by do sekáče ani nevešla.
    Eliška: Proč nepíšeme pod fotky, jaký jsme měly den, co jsme jedly a tak? Protože nás to nebaví. Máme rády zpětnou vazbu a diskuze, které se neomezují na pouhé: sluší, nádhera…atd.
    Nevím v čem vidíš ten protimluv. Bohužel i když může být argumentace komunismem prvoplánovitá, tak je to pravda a nic se na tom nezmění.
    Verčo já s tebou ale souhlasím! Už jsem napsala i do článku, že ten kabát Miu Miu je nadsázka.

  21. 25 Říj on 2011 at 12.51

    Já momentálně žiji v Anglii a dýchá tady inspirace z každého rohu, stačí jen vstřebávat.

  22. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 13.41

    Ahoj Veroniko,já jsem tě naprosto pochopila,jak to celé myslíš.Stejně jak PIE RETTE.ALE at jsi přečteš jakékoliv diskuse v českých portálech,všude je negativismus,ty jsi napsala ten článek hezky a srozumitelně,ale češi pátrají v článku to,na čem by hned si ten negativismus vybili,přijde mi,že rádi píší "no jo na to my nemáme","raději půjdu k vietnamcům","raději investuju peníze jinam","Nno jo zbohatlíci"atd…takže k tomu nevkusu bych dodale ještě zahořklost a nepřejícnost!Štvou mě tyto diskuze.Měj se hezky a at se vám daří.PS:Děkuji za tvůj minulý post,jak vázat šátky (psala jsem ti o něj na formspring):-) Týna

  23. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 13.42

    Ta dnešní glosa (protože článkem něco tak krátkého přece nikdo nazývat nemůže), je opravdu hodně mimo.
    Vždyť si tam odporuješ skoro v každé větě – nejdřív nadhodíš, že bez nejnovějšího kabátu Miu Miu není styl (takže je to o penězích), potom že za nedostatek stylu můžou komunisti (ano, podíl na tom mají, ale co zrovna TOBĚ pochroumali na sebevědomí, to by mě zajímalo, tu dobu si ani nepamatuješ) a že kvůli nim nemají lidé chuť se oblékat stylově (takže to není o penězích).
    Potom, co ta tvoje věta o kabátu za statisíce spoustu lidí oprávněně nasere, tak najednou vtírkovský edit, a že celej ten článek byl myšlen na celebrity a zbohatlíky, co nemají vkus (no, celebrit v Ostravě asi moc nepotkáš, takže je jasné, že to původně bylo myšleno na běžnou populaci).

    Závěrem dodám, že právě lidem bez vkusu je úplně jedno, co so o nich kolemjdoucí myslí, zbytečné je k tomu ještě vyzývat.
    A že za peníze si styl ještě nikdo nekoupil.

    Btw. stokrát tady můžeš tvrdit, že nakupuješ v sekáčích a že jsi na tom teda jako všichni, ale ty pravidelné doplňky za statisíce tě přece jen z běžné sekáčové populace trochu vyčleňují, v jiném světě než takových 80% ostatních žiješ, ať tvrdíš cokoli.

  24. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 13.57

    Pro negativní komentáře:holky tak co lezete na modní blog,když vás tak s… koukat na pěkný stylový kousky a někdy top značek,ale pokud tedy už sedíte u pc (místo toho,aby jste si šli třeba vydělat..) a projíždíte modní blogy,tak věřím,že je spousty jiných blogů,kde se nebudete tak nervovat,vetšina českých blogerek se obléká jen v HM,FF,sekáčích atd….Bude vám tam líp:-)Týna

  25. Jana
    25 Říj on 2011 at 14.02

    Proboha, ten kabát je ze Zary ne Miu Miu tak co tady řešíte??

  26. 25 Říj on 2011 at 14.06

    Mna ani tak velmi neirituje ten Miu Miu kabat o ktorom si pisala, ale vseobecne to, ako tu stale kydate a drbete do ceskej mody a ludi. Niekedy ma ide roztrhnut ked vidim ako niekto ,kto kusok pochodil svet a videl tie super krasne velke mesta s krasnymi ludmi, si zacne vyskakovat a nadavat ako je to doma ( pripadne na Slovensku) strasne, hrozne, pod uroven a neviem co vsetko.

    Po prve ano vsetci vieme ze to obliekanie nema velku uroven, ale je to obohrana pesnicka a snad to tu nebudeme riesit milionkrat.A jednoznacne musim povedat, ze ci chcete ci nie, moda zavisi aj od penazi. Boli obdobia ked som si nemohla dovolit kupit ani nove rifle, nieto este kadejake doplnky kabatiky a cojaviemco. Ano da sa obliect aj v cinakoch, ale uz aj tam sa ceny priblizuju k cenam v HMku alebo New Yorkeri.A este k tomu mne osobne sa tam teda veci nepacia(alebo treba fakt hladat).A kedze nase platy a platy ludi zijucich v Parizi a New Yorku sa nedaju porovnat, tak je to jasne,ze za tie prachy si mozu dovolit kadeco. Ako tu niekto uz pisal, ja som tiez komunizmus nezazila, ale bohuzial som zazila financne krizy mojich rodicov ked ma este obliekali oni a momentalne zazivam svoj vlastny nedostatok penazi. Vacsina moze byt rada ze ma na zimu jednu teplu bundu a pekne cizmy.

    A po druhe, je jasne, ze ked ides do Pariza, a prejdes sa po tych najluxusnejsich ulickach a namestiach, tak skoro vsetci su krasne obleceni znackovi a stylovi. Staci sa trochu vzdialit od centra a hned vidis, aka je realita. Jasne ze ked idem po Champs Elysees, tak mi vsetko pripada krasne. Ja zijem vo Fr a musim povedat,ze mlade dievcata sa tu obliekaju uplne otrasne, kazda jedna ma na nohach zvlastne tenisky , rifle divnych tvarov, tricko nejakej neidentifikovatelnej nevyraznej farby a satku okolo krku.A to je 80 % mojej skoly.. Topanky s podpatkami, krasne kabelky, doplnky, to im nic nehovori.Ked to porovnam so Slovenskom, tak mozem hrdo vyhlasit, ze u nas si aspon kazdy hlada svoj styl a snazi sa vyzerat dobre.

    Jedina skupina ludi ktora mi pripada okopirovana, nevyrazna a cela rovnaka su modne blogerky ( cest vynimkam). Cele leto som sa pozerala na odstrihnute storocne levis kratasy vytiahnute az po prsia, k tomu samozrejme nesmu chybat tie otrasne okruhle lennonky na tvar a kabelka teda pardon instalaterska taska. Takze tak . Dufam ze ma nikto neukamenuje :))

  27. 25 Říj on 2011 at 14.08

    Aneb jak nas*at prumerneho ceskeho zavistiveho ctenare:-) Myslim ze kazdy inteligentni ctenar pochopi, co ses timto prispevkem snazila rict.

    Souhlasim, outfit mi prijde suepr, hlavne Hermes naramek me zaujal. Planuju v blizke dobe pasek, az si na nej usetrim 🙂

  28. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 15.32

    Holky pokracujte v tom co delate, protoze to delate sakra dobre!
    Kazdy prumerne inteligentni cleovek z toho clanku pochopil co chtela Veronika rict. Jestli to je ohrane tema? Nemyslim si. Jinak by se pod timto clankem neobjevilo tolik komentaru a stranky typu modni peklo by nebyly uspesne tak jak jsou. Skrze bezne lidi. Urcite nikdo nemuze rict, ze by ten clanek byl negativisticky! a uz vubec ne, ze jejich clanky drbou do ceske mody, nebo co to Robinka psala. Pisi jejich nazory, je to jejich blog, jejich misto kde se muzou vyjadrit a ja stokrat radsi budu cist clanky, ktere maji nazor a i kdyz s nim treba nekdo nemusi souhlasit, je to lepsi nez denne cist na jinych blozich co kdo mel k snidani, co si kdo koupil, vyrobil, jedl v Paulovi, Starbucksu….atd! Jana

  29. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 15.37

    Helejte, já si to tady pročetla a fakt si nemyslím, že to je o závisti, když někdo něco kritizuje, tak přece automaticky neznamená, že musí závidět, to je hodně slabej argument. Já třeba dokážu pochopit, že jak to bylo napsáno, tak to mělo potenciál dost lidí naštvat, ta formulace jako, u nás prostě naprostá většina lidí nemá na to, aby si koupila kabát od Miu Miu za 40 000 Kč (a to je startovací cena, klidně může stát i dvakrát tolik), i kdy budou šetřit jak chtěj … nevím, jaký má pisatelka představy, ale člověku s průměrným platem trvá našetřit 40k sakra dlouho. A dost pravděpodobně si ani potom za to nepoběží koupit kabát … to je docela směšná představa.

  30. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 15.44

    Já se bavím. Verčo super. Jak může některé lidi vytočit jedna věta, když z celého článku je jasné, jak to autorka myslela. Lidi proberte se! Tady nikdo neříká, že bez kabátu od Miu Miu jste nuly a že si ho musíte běžet hned koupit. Ani tady nikdo nepíše, že si na něho máte našetřit (proboha!) Když na něco nemám, tak se spokojím s tím co mám. Nejvíc mě ale vytáčí věty typu (já nemám peníze, nemůžu se tedy hezký oblíct) Já je taky nemám a jde to. Takže asi tak

  31. Kristy
    25 Říj on 2011 at 16.11

    Už ti někdo řekl, že jsi hrozně podobná Miluně ze Slunce seno? Ale fakt moc! 🙂

  32. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 16.37

    A chtěla by sis ho koupit proto, že se ti líbí barva nebo materiál – pak seženeš i obyč a nebo utratit 550x tolik za to, že je na něm LV 😀 Udělá tě ten znak šťastnější ? Hmmm… a to opravdu nezávidím, myslím, že mám daleko dražší věci než šátek LV, ale jen chci říct, že je to o stylu nikoliv o "vyhazování" peněz za značky.

  33. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 16.38

    50x

  34. 25 Říj on 2011 at 16.41

    1. Moc krásný outfit. Zaujala mě ta barva na nehtech. Díky za název laku 🙂 Moc se mi líbí botky a punčošky s tím kabátkem. Přesně Dandy style 😀
    2. Kristy: jo kdyby měla tak o třicet let víc a vypadala úplně jinak :)))) ale pobavila jsi
    3. Souhlasím s tebou a s anonymem nade mnou. Nikdo nemůže tvrdit, že styl a vkus nemůžeš mít, pokud na to nemáš peníze. Můžeš! A snadno. Stejně jako můžeš být bohatý a styl prostě nemáš. Bohužel u nás to tak je. Já jsem byla za komunismu děcko, ale stejně jako to ovlivnilo mé rodiče, tak to ovlivnilo i mě a stejně tak ostatní. Nevím proč tu někdo píše, že když to nezažil, nemůže s tím argumentovat. Vždyť nás to ovlivňuje zprostředkované pořád.

  35. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 17.14

    Milé slečny asi nechápou myšlenku tvého článku (nadsázku s Miu Miu nepochopil téměř nikdo 😀 )… Napsala jsi to skvěle- není to o penězích, ale o citu a vkusu. Myslím, že kdo chce něco kvalitního, tak si na to prostě našetří a pokud ne, tak se spokojí s něčím levným, ale to přece neznamená, že ošklivým.
    Podle mě je umění v kombinování, což vy rozhodně umíte!
    Máte skvělý blog a každý, kdo má rád módu a trošku inteligence, tak si u vás skvěle počte 🙂
    Tína

  36. 25 Říj on 2011 at 17.33

    Super cute outfit !! You look great in hats in general !!
    If it comes to what you've just written i must agree with 100 %. It is the same with polish girls and women. I believe that we are not considered as stylish people even though we have great taste. Most of people around the world still thinks of our regions as poor and from last century if it comes to style and trends 🙂

    Oh !! and thanks for the support you gave me in lat comment – i now feel great with my height 🙂

  37. Nici
    25 Říj on 2011 at 17.50

    nádherné náramky 🙂 podobné jsem viděla v Lindexu akorát neměly to H samotřejmě což je názorný příklad toho, že se dají sehnat pěkné věci za méně peněz;) takže je to jen o lidech, kde nakoupí a nemusí mít statisíce…tak už to holt v česku je, že napsat svůj názor = vyvolat diskuzi obřích rozměrů 😀 mě se naopak líbí,že nepíšete co jste celý den jedli nebo nefotíte hned každé tričko co jste si koupili apod. jako každý druhý ,,fashion" blog v této republice…pro mě osobně je tento blog úžasná inspirace, kde se zároveň mohu pokochat luxusnějšími kousky v kombinaci s těmi, které si mohu dovolit 😉

  38. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 18.25

    jedna velka pravda…kdyz si clovek vezme neco poradnyho na sebe, ani se v tom v ceskych ulicich neciti dobre – casto mu to okoli proste zkazi…bohuzel je tu pak dalsi vec a to jsou ty ceny – uz tak jsou prijmy bidne ve srovnani se "zapadem", navic ceny jeste vysponujou tak, ze na spoustu veci proste beznej clovek setri treba rok…a uznejte, nez rok setrit na jeden kabatek nebo kabelku (i pri nakupu pres net), to se na to radsi vy****** 😀 pavla

  39. 25 Říj on 2011 at 18.34

    Tak jsem dočetla všechny komentáře. Já souhlasím s Tínou – umění není navlíct na sebe něco drahého, umění je v kombinování a neymslím tím jen, levné kousky těmi drahými apod. Je to o tom, že třeba šátek dokáže s outfitem "zázraky" a nemusí být nutně od Hermés.

    S jednou věcí ale musím souhlasit, průměrná česká žena s rodinou (manžel, 2 děti) a hypotékou na krku si na dražší kousky bude šetřit pěkně dlouho a nakonec to třeba ani za to neutratí. Ale je to také člověk od člověka… Každopádně jsem téměř alergická na to, když někdo nad něčím fňuká a nic s tím nedělá. A bohužel to dělá dost lidí…

    Já sem chodím ráda. Holky to tu mají fajn a jejich články mě občas donutí se nad danou věcí zamyslet. 🙂
    Mějte se fajnově! 🙂

  40. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 18.47

    nepokoje v londýně před pár měsíci prováděly chudé a střední vrstvy mladých lidí které už štvalo, že si nemůžou dovolit to co do nás cpou veškerá média – ipod, ipad, macbook, lv nebo hermes kabelku ci loubotinky, a tak si to šli ukrást…
    nejsem nijak chudý ještě na VŠ mám příjem na úrovni průměrné mzdy ale až budou nepokoje u nás tak přesně kvůli takovým jako jsou hanka a veronika (veronika obzvlášť) si půjdu do pařížské nebo na příkopy něco vyrabovat a rozbít….

  41. 25 Říj on 2011 at 18.51

    Tady se ale strhla diskuze. Nebudu se vyjadřovat zcela ke všemu, jen pár postřehů: To,že jsem komunismus zažila jen jako dítě, ještě neznamená, že o něm nemůžu psát. Zažili ho mí rodiče a vím, že svoboda v módě zde zrovna nebyla a to se promítá až do současnosti i na nás. Komunismus se snažil potlačit cokoliv, co by nějak vyčuhovalo z řady, takže i proto je v ulicích tolik šedi…
    Místo kabátu Miu Miu si do té věty může každý dosadit to co mu na ulicích chybí a co by rád vídal častěji. Samozřejmě se té do očí bijící značky MIU MIU pár jedinců chytlo, ale pokud náš blog čtete déle, tak víte jak je celý text myšlen. Nikdy by mě nenapadlo někoho kritizovat za to, že nechodí značkově oblečený! Vždyť to je nesmysl! Styl si nikdo za peníze nekoupí.

  42. 25 Říj on 2011 at 19.05

    Poslední anonym: Jsi asi zvláštní typ člověka. Takový sadomasochista co? Jinak bys na takový blog nezavítal. Pokud máš průměrnou hrubou mzdu cca 24 000, tak se řadíš mezi 30% české populace. Takže si radši ten ipod, ipad či co všechno chceš kup a na to rabování Pařížské se vykašli. Kvůli mně ti to za to přece nestojí. Hezký den.

  43. 25 Říj on 2011 at 19.17

    Milá Veroniko, tvůj dnešní outfit i článek mě velice zaujali. Ke svému podivu jsem si přečetla všechny dosud napsané komentáře a nad některými se mi objevil úsměv na tváři. Sama říkám, že móda neni o značkách a velkých penězích, ale o tom jak se člověk umí obléci a kombinovat i za málo peněz. Důvod, proč jsem se rozhodla přidat komentář je, že nesouhlasím s tvou narážkou na vliv komunismu na módu, protože na to jaká byla dostupnost zboží se ženy snažili být vkusně oblečené.To znamenalo i jedny šaty 3x přešívat nebo upravovat zděděné oblečení, ale neviděli jsem vysokoškolačku jak si to kráčí do školy v keckách a vytahaném triku.

  44. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 19.19

    Verunko ty by ses ale na takových stránkách vyjímala :-). Moc Ti to sluší. Nevím proč, ale nějak mě tvoje podzimní outfity baví víc než ty letní ( a to jsem si v létě říkala, že je to maximálně krásný:) )
    Jinak s Tebou tak nějak souhlasím. Přijde mi, že v ČR jsou dva extrémy . Buď totálně zastaralý nevkus typu: je mi jedno jak vypadám. A nebo naopak zase přeplácanost, tuna make-upu, titěrné triko, mega výstřihy….. Ale málokdo umí najít styl, který mu sluší, ve kterém se cítí pohodlně a který vypovídá o jeho životním stylu. A je pravda, že tohle vůbec není o penězích. Když někdy vidím co na sebe navlíkne někdo kdo ty peníze opravdu má je to k pláči. A hlavně tedy naše celebrity ( i když já je za celebrity nepovažuji, ale budiž:-) ). Nejvíc se mi z naších vod líbí styl Dary Rolins.
    Na druhou stranu každý má právo nosit co chce. Musím říct, že o to víc si užívám návštěvu jiných měst. A kolikrát místo památek fotím kolemjdoucí ženy a muže. Kolikrát je to větší inspirace než modní bible:).
    Krásný večer všem :-*. Alena.

  45. 25 Říj on 2011 at 19.35

    Bohužel mi to nedá a také se vyjádřím. Jsem dost nešťastná ze všech těch negativních a rýpavých komentářů, které melou pořád dokola to samé. Tady nikdo netvrdí, že bez značkové věci člověk nemůže mít styl. Naopak obdivuji každého, kdo se za pět set obleče od hlavy až k patě a vy se za ním ještě pětkrát otočíte. Za další začínám mít pocit, že pokud bychom psali jako většina jiných blogů článek o třech větách typu vzala jsem si růžové tričko, protože je růžové a udělala si super užásný salát k obědu, tak máme klid a vy jste vlastně spokojenější. My jsme se ale rozhodly vyjadřovat denně náš názor na jednotlivá témata a protože je to náš názor, je tedy jasné, že s ním nebudou všichni souhlasit. Ale zase bychom si všichni měli uvědomit, že to jsou krátké odlehčené články, které byste měli brát s humorem a ne přemýšlet nad každým slovem. Ano spousta českých žen nemá nato koupit si kabát MIU MIU a třeba se to jednoho dne změní. Ale my všichni s tím musíme něco dělat…nejlehší je útočit do ostatních a nadávat, ale my všichni bychom radši měli věnovat tuto energii a chtít něco změnit.(zajímalo by mě, jestli by byla stejná odezva, kdyby Veronika napsala kabát ze Zary :D). A nakonec, mám pocit, že spousta lidí tady kolem sebe kope kvůli šátku Vuitton a nebo náramku Hermes, ale blog slouží jako inspirace. Taky si nekoupím tu samou věc, ale inspiruji se. Je zajímavé, jak vidíte jen ty značkové věci a ryjete kvůli nich, ale ostatní štítky jako Zara, HM atd to už nekomentujete….takže asi tak. Krásný večer kocourci.

  46. 25 Říj on 2011 at 20.36

    boty a náramok je moc krásny.
    Osobne si myslím, že boli časy keď na slovensku sa nedalo ani pekné oblečenie zohnať, ako mamina vraví prišla do obchodu jedna sukňa mali ju všetci. Väčšinou si s babičkou veci šili, takže dá sa to aj inak riešiť, pravda je, že látky tiež niečo stoja, ale vždy sa dá vec nejako riešiť a nie sú len obchody s drahými vecami.Aj sekáče sú, keď už tak.
    sú chvíle keď mne príde aj Zara predražená, ako 200E kabát Zara???, tie nitky čo z neho trčia ani nekomentujem. áno jasné nakúpim si tam, ale nakupujem z rozumom. Nad každou vecou čo kúpim rozmýšľam.
    Niekedy aj prehnaná kombinácia môže pokaziť celý efekt, osobne som radšej za sveter, jeansy a čižmičky (aj to sa dá pokaziť), ako za predražený outfit , ktorý k ničomu nevedie.

  47. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 20.39

    Haničko, teď to nedá mě a musím reagovat!
    Prosím, zůstaňte takové jaké jste! Dost bylo těch českých rádoby fashion blogů, kde se pořád probírá jedno a to samé. Kde majitelky blogů nosí pořád jedno a to samé….. U vás je neskutečně mnoho inspirace. Já už díky vám přelouskala knihu od Bobbi Brown, díky tobě mám konečně úžasný odstín rtěnky, našla jsem inspiraci jak nosit biker boots. Prostě paráda. A samozřejmě, že kdyby Veronika napsala kabát ze Zary nebo New Yorkeru tak se nad tím nikdo nepozastavuje. Ale jakmile má někdo něco lepšího hned se do něj musíme pustit – skvělá česká vlastnost:-).
    PS. Vystihla jsi to krásně. Kdyby se raději snažily, aby na to měly a pracovaly na sobě udělaly by lépe než tu plivat špínu. Také jsem ještě před rokem neměla na svou vysněnou kabelku. Tak jsem trávila noci s učebnicí angličtiny – díky tomu jsem získala skvělou pracovní nabídku a najednou jsem si sama splnila sen dřív než jsem očekávala:).
    Asi jako jedna z mála jsem pochopila, že je to myšleno trochu s nadsázkou, odlehčeně. Škoda slov.:).
    Jen poslední – zůstaňte takové jaké jste. Jste bezkonkurenční a u nás jedinečné a to někdo prostě asi nepřekousne.
    Pa, A. :-).

  48. Anonymous
    25 Říj on 2011 at 20.46

    A pročetla jsem ještě pár horních komentářů a nedá mi to….. Vy co píšete,že holky žijí v jiném světě a že si žijí jako princezny tak je vidět, že asi nečtete pravidelně jejich posty třeba ;-). Nejednou holky psaly, že by si třeba něco kvůli ceně nekoupily, že je to ( minimálně u nás) předražené. A dost často u holek vidím značky jako Forever21, Zaru, Mango, občas i NY nebo Lindex….. A většinou jen kabelka, boty nebo šátek ( doplněk) je luxusnější značky.
    Tak myslím, že kdyby holky žily ve snovém světě a nebo si na něco hrály tak nepíší, že se jim to zdá předražené a podobně, ne?
    Ach jo ach jo 🙂 …..

  49. 25 Říj on 2011 at 22.52

    Holky negativnich komentaru si nevsimejte zustante takove jake jste a piste dal sve nazory….u nekterych komentaru nechapu vubec co ty lidi delali na vasem fashion blogu….ten clanek vubec nepochopili….cesi sou zavistivi a hodne bohuzel….fakt si z tech komentu nic nedelejte 😉

  50. Anonymous
    26 Říj on 2011 at 2.10

    🙂 proste se umite lip oblikat nez psat. Takze tak
    Sar

  51. 26 Říj on 2011 at 2.16

    pro me je blog predevsim inspirace, nepotrebuju ke spokojenosti pocit, ze vsechny veci, ktere se prezentuji, museji byt (pri dobre vuli) dostupne, abych byla spokojena.. ale je mi 31 let… moc dobre si pamatuju doby, kdy mi bylo 18 let, kupovala jsem si za penize vydelane na brigade Elle, zbozne ji ocuchavala, otevrela a listovala, a pak me casto zamrzelo, ze se v ni neprezentujou take veci, ktere bych si mohla dovolit, ale presto jsem dokazala ocenit i tu "nedosazitelnou krasu" (proto jsem si ten casopis kupovala, jinak bych sahla treba po Bravo girl) a snazila si podobne veci vytvorit sama, treba ze stareho obleceni… tehdy blogy nebyly, ale myslim, ze kdybych byla ted ve stejnem veku (vetsine ctenarek modnich blogu je kolem 20ti let), mela bych to stejne a urcite bych energii radeji zamerila timto smerem, nez psanim negativnich komentaru…

    takze jeste jednou diky za super inspiraci! 🙂

  52. Anonymous
    26 Říj on 2011 at 8.28

    Souhlasím, že blog je skvělý a nebudu omýlat, co tu už bylo napsáno. Možná to Verča napsala lehoučce nešikovně, ale chápu, co tím myslela, ikdyž pro hodně mladých lidí přece jen v trochu jiném světě. Vy třeba utratíte 6000 za boty ( ne jediné ) a neznám nikoho takového tady u nás. Myslím, že plno lidí se za to obleče komplet na dané období a možná ani to ne. ALE to není výčitka, bavíte mě a dobře se na to dívá :)) A je jasné, že jsou i daleko bohatší. Jen Veru, torchu jsem to nepochopila, jestli to byla nadsázka kvůli tomu hloupému anonymu, ale průměrná mzda přes 20000 je totálně mimo realitu. Ano udává se tak, ale sama víš, že to drží pár horních. Tady u nás je průměrná mzda žeské 12 000. Podotýkám, že VŠ na úřadech berou kolem 15. Já dělám účetní a komplet administrativu v jedné větší firmě a mám 13. Jen nájem mě stojí 6 a jsem sama na malou holčičku. Rozhodně nefňukám, to nesnáším!! O víkendech chodím pomáhat rovnat zboží 🙂 Nebudu ani psát, kolik mi zbývá, ale je jasné, co si asi mohu dovolit. Vtip je v tom, že se tu necítím chudá, plno mých kamarádek nemá ani těch 10 nebo 10. Ještěže moda není o penězích 🙂 Ikdyž bohužel všechno je tak trochu o penězích!

    Martina

  53. 26 Říj on 2011 at 9.19

    Marti já to vím. Přečti si ještě jednou co jsem napsala 🙂 Statisticky je průměrný HRUBÝ plat v ČR 24 000 Kč (aktuální informace z Českého statistického úřadu). To ale neznamená, že ten plat má každý! Naopak. Udává se, že pouze 30% obyvatel ČR. Vím, jaký plat berou lidi v mém okolí. Ani těch 15 tisíc ne. Bohužel

  54. 26 Říj on 2011 at 10.48

    No já nevim. Mám ráda váš blog, líbí se mi, že píšete pod outfit i článek na určitý téma, ale třeba tento článek mě nijak neobohatil, prostě totální 1000x omílaný klišé. Takže se ani nedivím některým negativním názorům.

    Někdy si holky o ty negativní komenty vyloženě říkáte jakože "máme jen minimum značkových kousků, na všechno dlouho šetříme…." atd. Jako já vám to přeju, i když závidím, brala bych to taky, mít xx Chanelek atd. 🙂
    Ale nedivte se, když si čtenáři potom myslí, že z nich děláte blbce tím, že furt dokola píšete , jak máte těch věcí pár atd. Váš blog jsem přečetla od začátku, takže se tu těch značkových věcí objevilo víc než dost na to, na co by si průměrnej člověk dokázal našetřit za celej život.

    Váš blog miluju, a jen tak dál se značkovýma kouskama, ale na dotazy typu "kde na to berete", se raději nevyjadřujte, pak nebudete nasírat tolik lidí 🙂

  55. 26 Říj on 2011 at 10.53

    Nikomu nic není do toho, kde na to ty peníze berete a nechápu to, že mají lidi neustále potřebu se na to ptát. Ale tak prostě si nehrajte na falešnou skromnost. Jo jasně, že nakupujete i v Zaře a HMku, ale co se týče počtu značkových oblečků, bot, kabelek a doplňků, s tím se vám jen tak nějaká průměrná česká holka, studentka, nebo s průměrným platem, rovnat nemůže. Prostě na to, máte, noaco? Je to jen čistě vaše věc a nemusíte se tu nikde ospravedlňovat. Doufám, že můj komentář bude dobře pochopen 🙂

  56. Anonymous
    26 Říj on 2011 at 20.07

    a ano, moda by nemela byt o penezich – ale kupte si v beznym krame svetr – vetsina je z takovyho materialu, kterej je dost brzo nenositelnej – pryc barva, tvar a vetsinou se objevi i dost vyrazny zmolkovani, po par nosenich je zralej na popelnici…neholduju znackam a jejich "predvadeni", ale kdyz chcete poradny boty nebo bundu, proste musite sahnout treba po kuzi, ktera neni za dve stovky….a jinak malej dodatek ke komunistum – jejich vliv se smazat neda, proste tu je a bude, za tim se da s klidem udelat tecka.

  57. 26 Říj on 2011 at 20.21

    no…to je počteníčko:D…až mě z toho rozbolela hlava…pravdu maj obě strany…že tim hodně naštvete, to vás mohlo napadnout (a možná i napadlo)…ale doufam, že jste to tak fakt nemyslely, páč styl prostě neni v prachách…jasně, pokud si kromě hadrů pořídíš i dobrýho stylistu, tak prachy = dobrej výsledek….ale spousta pracháčů takhle nejedná a vypadaj jak strašáci do zelí….

    pragueneedsmorestyle

  58. 27 Říj on 2011 at 0.18

    Veru, byla chyba napsat kabát MIu Miu, alespon podle mého. Ano, píšeme si blogy o tom co nás zajímá, jaké jsme a co se nám líbí.
    Proto předpokládáme, že i ti, kteří jsou našimi čtenáři(jinak by nás snad nečetli) nás chápou či sdílí naše názory.
    Bohužel, v čechách je spousta lidí, kteří se cítí ukřivdění, že si nemohou dovolit to samé jako vy a čekají na každou příležitost vám to ,, nandat". Protože ti, kteří třeba ty možnosti nemají, ale jinak je jim fuk co má kdo na sobě za značku, by nad tím mávli rukou a nijak by se nevyjadřovali.

    Kdyby jsi napsala kabátek ze Zary, snad i úplný pitomec by snad pochopil, co tím chceš říct-tedy v kabátku už jen od pohledu stylovém a kvalitním..

    Chápu, že se vám to nemusí líbit, ale jiné to nebude. Taky si občas dávám pozor na to, co píšu, i když s vámi se určitě nesrovnávám.

    Vždy budou rýpalové, je potřeba se nad to povznést i když to někdy hodně zamrzí!

  59. Anonymous
    29 Říj on 2011 at 21.13

    Ahoj… hned zkraje napíšu, že se mi váš blog líbí, zvlášť příspěvky od Verči..
    a jinak souhlasím s Robinkou…
    Taky mám na tebe otázku, Veri – když píšeš, že to není o penězích, vezměme to z druhé strany, dokázala by ses krásně stylově obléci, kdybys vynechala značkové oblečky, kousky od návrhářů a předražené kabelky? 🙂
    Nechceš zkusit přidat příspěvek, na kterých bys kombinovala oblečení z "obyčejnějších" butiků? :))

  60. Anonymous
    29 Říj on 2011 at 21.18

    K mému předchozímu příspěvku – není to o závisti, jak tady někdo výše píše, nikoho nekritizuji, kdyby se mi ten blok nelíbil, tak ho ani nenavštěvuji.. ale takhle se dá brát pouze jako nedostižná inspirace 🙁

  61. 30 Říj on 2011 at 0.51

    Tak se podívejte na můj poslední outfit: Kromě jedné čelenky do vlasů to je vše z úplně obyčejných řetězců. Takže v tom opravdu není problém 🙂

  62. 10 Lis on 2011 at 20.40

    Holky, byt vami, tak bych ty negativni komentare ani neresila a nereagovala na ne. Je to jen vas blog a muzete si psat o cem chcete. Normalni inteligentni clovek chape co to je modni blog a inspirace, takze by ho neco takoveho jako luxusni zbozi, nemelo vubec prekvapit. Je zajimave, kolik casu a energie nekteri lide venuji necemu, co je tak strasne stve a s cim tolik nesouhlasi 😀
    A mimochodem kazdy ma moznost na sobe pracovat, vzdelavat se a bojovat pro lepsi praci a tudiz i lepsi financni podminky. Je to otazka vule.
    Mate moc pekny blog i styl! Stujte si za svym! 🙂 Super!

  63. Anonymous
    06 Pro on 2011 at 15.59

    Ahoj holky, mějte autfit klidně za 100 000 kč, když budeš vypadat alespoň pěkně. Na to kolik už tu máte vložených druhů outfitů jich vypadá pěkně málo. Styl a cit? Kde je? Co se týče politiků: Krystýna Kočí, sice není modelka, ale oblékaná chodí vkusně, nápaditě a vypadá jako žena… Je třeba aby lidi trochu věřili tomu co píšete, já nevěřím, že se s tím co jsi dnes napsala ztotožníš za půl roku…

Leave a message

Údaje (jméno, email, webová stránka) nejsou povinné. Stačí napsat pouze Váš komentář.